כותרות אחרונות
Search

בכירי חברת אס. סי. ג'ונסון ובראשם המנכ"לית רוית קלוד, חוגגים עם הברווזים של DUCK  וטסים למוסקבה

בכירי חברת אס. סי. ג'ונסון ובראשם המנכ"לית רוית קלוד, חוגגים עם הברווזים של DUCK  וטסים למוסקבה

באירוע חגיגי השיקו  בכירי חברת  אס.סי ג'ונסון, בראשות המנכ"לית רוית קלוד ומנהלת השיווק אורית קמחי, את  המוצרים החדשים של המותג דאק אקונומיקה מקציפה- מוצר חדשני המשלב שתי פעולות משלימות, ג'ל לניקוי האסלה בתוספת אקונומיקה מקציפה.

 

צילום: אבי בר

באירוע השתתפה שירי אדמון, סמנכ"לית מכירות, סחר ושיווק מוצרי צריכה בחברת "דנשר" המפיצה את מוצרי "אס סי ג'ונסון".  האירוע נערך בבית "אנג'לו ונינה",  ביפו,  שעוצב בסגנון בית המותגים של "אס סי ג'ונסון" וכל חדר נצבע ב Look & Feel  של מותגי החברה.

 

רוית קלוד – צילום: אבי בר

 

את האירוע פתחה רוית קלוד  מנכ"לית חברת אס סי ג'ונסון, שאמרה : "אס סי ג'ונסון הינה החברה המובילה בעולם בקטגוריית ניקוי הבית ומחזיקה בכ-20% נתח שוק כספי עולמי. המותג דאק הינו מוביל בעולם בתחום ניקוי וחיטוי חדרי שירותים, ומשווק בכ- 80 מדינות בעולם. בישראל, דאק נחשב לאחד המותגים המובילים בקטגוריה זו ועל כן ישראל נבחרה להיות אחת מהמדינות הראשונות בעולם להשיק את סדרת המוצרים החדשה – בפורמולה חדשה המשלבת לראשונה אקונומיקה מקציפה, בשני ניחוחות: לבנדר וים.

מימין שירי אדמון רוית קלוד ומירב מילר צלם ניר פקין

לדבריה: "ההשקה מתמקדת בסדרת הדגל של המותג, בסגמנט נוזל ניקוי אסלות, המגלגל בשנה כ- 102 מיליון ₪ . סגמנט בו דאק מחזיק ב27.8% נתח שוק כספי. אנו מאמינים שמהלך זה יביא לצמיחה מתמשכת במכירות של  DUCK בישראל.

 

 

עוד ציינה קלוד כי: השבוע יעלה המותג דאק בקמפיין רחב במדיה ובנקודות המכירה לרגל השקת המוצרים החדשים, בעלות של כ-5 מיליון ₪ (במחירי יפעת).

 

מימין אורית קמחי רוית קלוד ושירי אדמון צלם ניר פקין

שירי אדמון סמנכ"לית מכירות, סחר ושיווק מוצרי צריכה בחברת דנשר הוסיפה: " ההשקה של דאק אקונומיקה מקציפה מביאה חדשנות מוצרית אמיתית עם ערך לצרכן ולקמעונאי. הצרכן הישראלי שאוהב מאוד אקונומיקה, אוהב גם להתנסות במוצרים חדשניים. המוצר החדש של דאק הוא שילוב מנצח של שניהם. רק מותג מוביל ואהוב כמו דאק מסוגל להוביל שינוי בהרגלי השימוש של הצרכן ולהגדיל את הקטגוריה ע"י מעבר מקטגוריות אחרות וכן ע"י כניסה של צרכנים חדשים לקטגוריה".

 

צילום: יח"צ

 

מיד לאחר ההשקה תטוס רוית קלוד עם בכירי החברה לכנס של מדינות אירופה, שנערך במוסקבה, במסגרתו תציג את התוצאות העסקיות של ישראל.