כותרות אחרונות
Search

חלל-תקשורת חתמה על הסכם למתן שירותי תקשורת בעמוס 17 ושירותים נוספים

חלל-תקשורת חתמה על הסכם למתן שירותי תקשורת בעמוס 17 ושירותים נוספים

היקף ההסכמות  55 מיליון דולר

דוד פולק, מנכ"ל חלל-תקשורת: "מדובר בעסקה שתוביל  לעסקאות ולשיתופי פעולה נוספים עם חברות וגופים מובילים בשוק התקשורת העולמי  עסקה זו מביאה לידי ביטוי את ההכרה באיכויות הגבוהות של מערכת התקשורת הדיגיטלית החדשה ופורצת הדרך בלוויין

 

חלל-תקשורת הודיעה היום (א') 15 ביולי 2018, כי התקבלו האישורים הרגולטוריים הנדרשים והושלמו פעולות נוספות שנדרשו בקשר עם עסקה בהיקף של 55 מיליון דולר, עליה דיווחה החברה ב- 21 במאי 2018. ההסכם הוא עם חברת תקשורת זרה למתן שירותי תקשורת בלוויין עמוס 17, בתחום תדר Ka, למשך תקופה של ארבע שנים ולשיתופי פעולה נוספים. השירות בלוויין עמוס 17 הינו בהיקף של 30 מיליון דולר מתוך ההיקף הכולל של העסקה.

 

הלוויין עמוס 17, נבנה על-ידי חברת "Boeing", ומתוכנן להיות משוגר ברבעון השני של 2019 על-ידי חברת "SpaceX". מערכת התקשורת של הלוויין עמוס 17 נבנתה על בסיס הטכנולוגיה הדיגיטלית המובילה בעולם ותאפשר לחלל צמיחה והתפתחות תוך ניצול הגמישות הרבה שהלוויין מאפשר באספקת שירותי תקשורת לאפריקה, למזרח התיכון ולאירופה.

 

החברה דיווחה בדוחותיה הכספיים האחרונים על צבר הזמנות בהיקף של 514 מיליון דולר. בתוספת ערכו הצפוי של ההסכם הנוסף, צבר ההזמנות של החברה עומד על כ- 569 מיליון דולר.

 

דוד פולק, מנכ"ל חלל-תקשורת, מציין כי מדובר בעסקה חשובה הממחישה כי החברה נמצאת בחזית העולמית בתחומה עם פוטנציאל משמעותי לעסקאות ולשיתופי פעולה נוספים עם חברות וגופים מובילים בשוק התקשורת העולמי. עסקת השירות בלוויין עמוס 17 מביאה לידי ביטוי את האיכויות הגבוהות של מערכת התקשורת הדיגיטלית בלוויין. למערכת התקשורת ולתכנון האנטנה מרובת האלומות הייחודית של עמוס 17 יתרונות רבים שיעניקו יתרון תחרותי ייחודי ללקוחותינו. הודות לתכנון החדשני ולשירותים המגוונים והגמישים שהוא מציע, הלוויין יקנה ללקוחות מסחריים וממשלתיים את איכות השירות הטובה בתעשייה."

 

חלל-תקשורת, היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה בתל-אביב. חלל-תקשורת עוסקת באספקת שירותי תקשורת לוויינית ללקוחותיה, באמצעות לוויינים שבבעלותה המוצבים בנקודות שמים שונות. לקוחות חלל-תקשורת כוללים בין היתר, חברות המספקות טלוויזיה רב-ערוצית, רשתות שידור טלוויזיה, רשויות מדינה הנזקקות ללוויין תקשורת להעברת מידע לסוגיו, חברות העוסקות בהעברת מידע, טלפוניה ואינטרנט בפס-רחב וכן גופים העושים שימוש ברשתות VSAT. חלל-תקשורת מספקת שרותי תקשורת לוויינים ללקוחותיה ברחבי אירופה, המזרח התיכון, אפריקה ואסיה.