כותרות אחרונות
Search

שילב – רשת מוצרי התינוקות המובילה בישראל, משיקה בישראל בבלעדיות סדרת מוצרים חדשנית משוודיה

שילב, רשת מוצרי התינוקות המובילה בישראל,  משיקה לראשונה בישראל בבלעדיות סדרת מוצרים של מותג מוצרי התינוקות השוודי: Twistshake of Sweden

ההשקעה במהלך  כ 2 מיליון ₪

Twistshake of Sweden מותג התינוקות המצליח מאירופה מגיע לראשונה לישראל וישווק בלעדית ברשת שילב. 
סדרת המוצרים החדשה הכוללת:  בקבוק חכם, מוצץ וכוס שתיה מתקדמת.

ענת לוין מנכ"ל שילב: "אנו בשילב חרטנו על דגלנו להוביל בבטיחות ובחדשנות. מותג Twistshake of Sweden הינו מותג איכותי  וחדשני בתחום מוצרי התינוקות.  חשוב לנו להעניק לקהל לקוחותינו מבחר מגוון של מוצרים איכותיים, נוחים ומעוצבים ובעיננו Twistshake of Sweden עונים על כל הפרמטרים האלו ויעניקו חווית שימוש חדשה להורים ולילדים בישראל".

ענת לוין מנכ"לית שילב – משיקה את סדרת מוצרי התינוקות החדשה – ברקע רני רהב ממשרד יחסי הציבור "רהב תקשורת ויחסי ציבור" – צילום": אבי בר

קמילו אריקסון , מייסד ומנכ"ל Twistshake of Sweden: "כל תינוק הוא ייחודי. לכל תינוק או תינוקת יש את  הצרכים האישיים שלו, וגם אלו משתנים ככל שהתינוק גדל ומתפתח. המטרה שלנו היא להיות מומחים בכל שלב ושלב שהתינוק עובר. כשילד עומד בפני אתגר חדש, נרצה להיות שם אתו ולתת לו קו חדשני ובטוח של מוצרים. ייצור מוצרים לתינוקות מלווה באחריות רבה מאד. אנחנו ב- TWISTSHAKE מבטיחים מוצרים ברמה הגבוהה ביותר, באמצעות עמידה בבדיקות האיכות החוקיות המחמירות ביותר, כמו גם בדיקות איכות פנימיות קבועות ומחמירות. בחרנו בקפידה את המוצרים בעלי האיכות הטובה ביותר, ואנו מאמינים שהדבר מתבהר כאשר רואים את המוצרים.  זה שם, במבט הראשון ובתחושה הראשונה עם המוצרים שלנו.TWISTSHAKE שואפת לפתח מוצרים פשוטים ובטוחים לשימוש, ועם זאת – ברמת עיצוב גבוהה.  אנו סבורים שגם אם אנחנו מכוונים לפונקציונאליות, אין זה אומר שעלינו להזניח את האסתטיקה, ולכן המעצבים שלנו תמיד מחפשים דרכים יצירתיות לשילוב בין פרקטיות לבין עיצוב נעים לעין. גישה זו גם זיכתה את TWISTSHAKE בפרסים רבים על השילוב בין העיצוב לפונקציונאליות."

קמילו אריקסון , מייסד ומנכ"ל Twistshake of Sweden – צילום: אבי בר

אודות הבקבוקים Twistshake of Sweden:

הבקבוק החכם של Twistshake of Sweden , הבקבוק שחושב מחוץ לבקבוק, יעניק להורים בישראל חווית שימוש שונה, נוחה, בריאה ומגוונת. הסדרה כוללת עשרה צבעים הניתנים להחלפה והרכבה וליצירת בקבוקים מרהיבים ושונים.

הבקבוקים של  TWISTSHAKE נולדו מתוך רצון לענות על שלוש בעיות בהן נתקל מייסד ומנכל החברה קמילו אריקסון  – מייסד ומנכ"ל Twistshake of Sweden :

  • בקבוק ALL IN ONE המכיל מחלק מנות נוח להרכבה ומעוצב.

  • פטמה ייחודית שמונעת סתימות והיווצרות אבקה בפטמה, ומסייעת במניעת

    גזים (colic) אצל תינוקות.

  • ניקוי קל ויסודי

  • עיצוב ייחודי וחדשני

צילום: יח"צ חו"ל

תכונות הבקבוק Twistshake of Sweden 

  • הבקבוק מגיע בשלושה גדלים של  180 ,260 ,330 מ"ל

  • עשוי מחומר פלסטי חזק ועמיד לחום

  • קל לניקוי , הבקבוק מעוצב כגליל אחיד בקוטרו ללא מגרעות, עיצוב המאפשר ניקוי קל ונוח עם פתיחה רחבה ושווה.

  • בעל סרגל מידה ברור וקריא

  • מבנה נוח לאחיזה, מבנה הבקבוק נוח לאחיזה וזה בבשל התחתית שמותאמת במיוחד ליד התינוק. הבקבוק  בעל מגרעת תחתונה המשמשת לאחיזה נוחה, מותאמת לאחיזה אינסטינקטיבית  תחתונה ולא היקפית אשר אינה נוחה  בשל ידיו הקטנות של התינוק.

  • פטמה מונעת גזים בפיתוח חדשני המדמה צורה טבעית של פטמה אנושית, מסיליקון משובח ורך במיוחד ללא BPA. קצה הפטמה גמיש במיוחד בדומה לשד והפטמה בעלת מבנה אנטומי קמור ונפוח העוזר במניעת גזים ומדמה שד אנושי. בחלק התחתון של הפטמה ישנו מעצור שמבטיח שהפטמה יציבה במקומה ובטוחה  במהלך תהליך ההזנה.

צילום: יח"צ חו"ל

 

בסדרה  4 סוגים של פטמות ב-4 מצבי זרימה שונים:

זרימה איטית – 0+

זרימה בינונית 2m+

זרימה בינונית 4m+

זרימה רב שלבית 6m+

בנוסף יש עוד 2 סוגי פטמות:

פטמה בזרימה איטית במיוחד – לפגים 0+

פטמה לכוס מעבר – SPOUT , פטמת אימון – ניתן לרכוש פטמת אימון למעבר מבקבוק לכוס לגילאים +4Mּ .

 

  • מיקסר- כל אריזת בקבוק מכילה מיקסר, אשר מונע סתימות בפטמה, ממיס את האבקה ביעילות וללא שקשוקים הגורמים לגזים ומאפשר הכנסת פירות למי השתייה ללא נגיעה בפטמה.

  • מכסה מגן- מונע מלכלוך וחיידקים להגיע לפטמה.

  • מיכל – כל אריזה מכילה מיכל נוסף שיכול לשמש לאבקה או בגילאים מאוחרים יותר לאחסון מוצצים פירות וחטיפים. תכולת מיכל 100 ml הניתנים לחיבור זה לזה, ויוצרים "מחלק מנות" ייחודי.

צילום: יח"צ חו"ל

אודות המוצצים Twistshake of Sweden:

מוצץ אורטודנטי שעומד בכל מבחני הבדיקה הקפדניים ביותר. עשויים מסיליקון משובח ורך מאד, מבנה גמיש המתאים עצמו לפני התינוק ובעל חרירי אוורור גדולים, במבחר רב של צבעים ובעיצוב שובה לב.

במגוון 2 סוגי מוצצים:

לגיל 0-6 חודשים

לגיל 6m+

אודות כוסות האימון והשתייה של Twistshake of Sweden:
הכוסות הינן בעלות מנגנון המונע נזילות. בעלות עיצוב חדשני ומקורי ועמידות לאורך זמן. ניתן להוסיף ידיות לאחיזה נוחה ואימון ראשוני.

מיקסר לפירות- כל כוס מצוידת במיקסר לפירות המעניק למים טעם וויטמינים של פרי טרי. ערבבו את הפירות האהובים עליכם עם מים ו"שקשקו". המיקסר המצורף ייצר עבורכם את מי הפרי הטעימים והטבעיים.

בסדרה ניתן למצוא את הכוסות בשני גדלים :

כוס מעבר 8m + 300 מ"ל

כוס לפעוטות  12m + 360 מ"ל

 

על Twistshake of Sweden

צילום: יח"צ חו"ל

TWISTSHAKE נוסדה  בשבדיה בשנת 2014 על ידי Vienar Roaks ו- Camillo Eriksson.

Vienar Roaks  – נשוי ואב לתינוק בן 3 חודשים. יזם ואיש עסקים בן 32 ובעלים של מספר חברות בתחומים שונים.

Camillo Eriksson – רווק בן 26 אוטודידקט. מתכנת מחשבים ב-6 שפות שונות. בנה מערכות ייצור ומחשוב  עבור חברות ייצור גדולות בשבדיה.

לאחר שנה של מחקר ופיתוח הושק  באפריל 2015 המוצר הראשון – הבקבוק  הייחודי של TWISTSHAKE – הבקבוק שיש בו את כל הפונקציות של הבקבוקים הטובים ביותר בשוק, והרבה מעבר לזה. הבקבוק שמשלב את כל מה שהתינוק צריך, ובנוסף עיצוב מרהיב.

אחריו הושקו המוצצים, מחזיקי המוצץ, הכוסות והטרמוסים. כל  המוצרים עוצבו באותה רוח – בשילוב של מתן מענה טכנולוגי חדשני לצרכי התינוק וההורים בזמן ההאכלה עם עיצוב מדויק, נקי, מרהיב. זה לא מדויק כי זה מיוצר בסין במהלך השנה הקרובה יושקו עוד 2 קווי מוצרים חדשים.

TWISTSHAKE  החלה את דרכה בשיווק רשתי, ובמהירות אומצה על ידי הורים לתינוקות בכל העולם.

הבקבוקים הצבעוניים והאיכותיים נמכרו כמו אש בשדה קוצים ברשת, ומהר מאד החלו להימכר בחנויות וברשתות בכל העולם. כיום נמכרים המוצרים ב-53 מדינות – תוך שנתיים, כולל אירופה, ארה"ב, סין, אוסטרליה, מדינות המפרץ (GCC ), קוריאה ויפן.

 

מחירי השקה לסדרה

בקבוק 180 מ"ל

 49.90 ₪

בקבוק 260 מ"ל

 54.90 

בקבוק 330 מ"ל

 59.90 

פטמות לבקבוק

35.90 

פטמות 4+m לכוס מעבר

39.90 

מוצצים

44.90 

כוס מעבר 300 מ"ל

69.90 

כוס לפעוט 360 מ"ל

69.90 

כל הסדרה מוצעת בבלעדיות ברשת שילב.
יבואן : בייבי סמארט בע"מ.