נירלט בשיתוף פעולה ייחודי עם ארגון "פתחון לב" במבצע מרגש ויוצא דופן, "מנרלטים מכל הלב"
בכל קניית צבעי קירות מבית נירלט, תתרום החברה סלי מזון עבור משפחות נזקקות
המבצע במסגרת שיתוף הפעולה מלווה קמפיין פרסומי ופעילות יח"צ בהיקף של כ-2.5 מיליון שקלים
"מנרלטים מכל הלב" הינו שיתוף פעולה ייחודי בין חברת נירלט לארגון "פתחון לב".
לקראת עונת השיפוצים, מעברי הדירה בקיץ הקרוב וההכנות לקראת חג ראש השנה, חברת נירלט חברה לארגון "פתחון לב" במטרה לסייע בגיוס תרומות לרכישת סלי מזון עבור משפחות נזקקות.
בהתאם לסיכום בין חברת "נירלט" וארגון "פתחון לב", חברת נירלט תעביר לארגון "פתחון לב" תרומה לרכישת סלי מזון על בסיס הרכישות של צבעי הקירות של נירלט המשתתפים בפעילות.
במסגרת שיתוף הפעולה "נירלט" תשקיע כ-2.5 מיליון ש"ח במהלך פרסומי הכולל שילוט חוצות ודיגיטל, פעילות בנקודות מכירה ופעילות יח"צ. מדובר במהלך ייחודי וראשון מסוגו בתחום הבנייה בכלל ובתחום הצבע בפרט.
במסגרת מהלך היח"צ ובמטרה להגדיל את התרומה, ערכה חברת "נירלט" אירוע השקה במהלכו הוצג פרויקט "מנרלטים מכל הלב", המשתף "ידוענים" אשר חברו ל"נירלט" בכדי לתרום גם הם למטרה הנעלה. האירוע נערך במרכז נירלט בדן דיזיין סנטר בבני ברק, לשם הגיעו דניאלה פיק שעיצבה את הלב שלה לבן זוגה הבמאי קוונטין טרנטינו, מיכל אמדורסי, ינאי פרישר, האדריכל ובן זוגו של אמיר פיי גוטמן, יעל גולדמן, נטע גרטי, ירדן הראל, סופי טייב וטל פרידמן, הפרזנטור של נירלט אשר ממשיך להוביל את המהלכים הפרסומיים.

שיר זכאי סמנכ"לית שיווק "נירלט" ועודד פרנקל מנכ"ל "נירלט" מקבלים תשורה מידיו של ניסים ציוני מנכ"ל ""ארגון "פתחון לב" צילום: לבנה רייזר