כותרות אחרונות
Search

שמוליק ענתבי מונה לתפקיד מנהל אזור בכיר למדינות אגן הים התיכון בחברת VMware

שמוליק ענתבי מונה לתפקיד מנהל אזור בכיר למדינות אגן הים התיכון בחברת VMware

חברת VMware הכריזה על קידומו של שמוליק ענתבי לתפקיד מנהל אזור בכיר למדינות אגן הים התיכון (Senior Director Mediterranean Region). במסגרת התפקיד יהיה אחראי ענתבי על פעילות החברה בתורכיה, יוון, קפריסין ומלטה, כמו גם בישראל, ויעסוק בתחומי המכירות, תמיכה, יישום אסטרטגיות שיווק ועידוד הצמיחה העסקית במדינות אלה. לפני כן היה מנהל פעילות מק'אפי בישראל ומנהל מכירות בכיר בסיסקו. ענתבי הוא בעל תואר מהנדס אלקטרוניקה מאוניברסיטת ברידג'פורט שבארצות הברית.

ענתבי הקים את הסניף הישראלי של חברת VMware בשנת 2007. מאז רכשה החברה בישראל ארבעה סטארט אפים ישראלים בהיקף כולל של מעל 250 מיליון דולרים, שאוחדו אל סניף החברה המורחב בהרצליה. כיום מועסקים בחברה בישראל מעל 150 עובדים.

 Shmulik Antebi 1

חברת VMware היא חברה בינלאומית, המוכרת בעיקר בשל המהפכה שהובילה בעולם: מהפכת הווירטואליזציה ושירותי מחשוב ענן. כיום מובילה את המפכה הבאה של המעבר לעולם הדיגיטלי ולכן פועלת ללא הרף בהצעת פתרונות חדשים ללקוחות בתחום. כיום מוערך שווי השוק שלה במעל30  מיליארד דולר. לחברה מעל 500,000 לקוחות, יותר מ- 75,000 שותפים ויותר מ- 18,000 עובדים ברחבי העולם.