כותרות אחרונות
Search

שת"פ בין "אינוביד" הישראלית לבין חברת "טוויטר"

בתמונה: טל חלוזין ממיסדי חברת "אינוביד" וסמנכ"ל טכנולוגיה – צילום:David Pexton

שת"פ בין אינוביד הישראלית וטוויטר

חברת אינוביד (Innovid) הישראלית, פלטפורמת הוידאו המובילה בעולם המאפשרת למפרסמים ליצור, להפיץ ולמדוד חוויות ווידאו,  על גבי כל מכשיר, מכריזה היום על שותפות עם חברת טוויטר, שתאפשר למפרסמים לשדר פרסומות pre-roll בסרטוני וידאו לראשונה על גבי הפלטפורמה של טוויטר.

אינוביד הינה פלטפורמת הפרסום הראשון הראשונה (!) לשת"פ מסוג זה עם טוויטר, המציעה למפרסמים גישה נוחה לפרסום קמפייני וידאו גם בטוויטר, בלחיצת כפתור. מעבר לכך, המפרסמים יוכלו ליהנות מכלי אנליטיקס חכמים יותר, למדידת ביצועי הקמפיין ובכלל זה – נתוני צפייה, הקלקות, משך הצפייה בפרסומת וכיוב'.

בזכות השת"פ החדש, טוויטר תהיה הרשת החברתית הראשונה שתאפשר למפרסמים לשדר פרסומות pre-roll בסרטוני וידאו, היות והשירות אינו מוצע כעת ברשתות המתחרות (פייסבוק, אינסטגרם, סנאפצ'ט ואחרות).

פוסט החברה הרשמי:

Innovid is teaming up with Twitter to allow marketers to easily serve premium video ads and deliver advanced analytics on Twitter properties across mobile and desktop. The partnership reflects Twitter's big focus on video and demonstrates the company’s commitment to helping marketers tap into the platform’s ever-growing, always-on audience.

As a result of the partnership, marketers using innovid's platform can access metrics —including video views, viewability, engagement, time spent, and more—which will help brands gauge how Twitter video ads are performing and offer invaluable audience insights to best maximize ROI.

This news comes on the heels of Twitter’s recent announcement about expanded VAST-compliant video ad capabilities and new automation tools available to marketers via Twitter Ads’ API partners. Innovid is the first Twitter Official Partner to offer such robust metrics to advertisers.

“Twitter has always offered marketers the ability to reach a highly engaged audience with influence, and now, as a result of our partnership, those same marketers leveraging video can access detailed analytics to learn how well those ads are performing at the most granular level,” said Tal Chalozin, co-founder and CTO at Innovid. “We’re thrilled to partner with Twitter and look forward to continuing our work in video advertising innovation.” 

על אינוביד

חברת אינוביד (Innovid) היא פלטפורמת הווידאו המובילה בעולם המאפשרת למפרסמים ליצור, להגיש ולמדוד חוויית וידאו חדשנית בכל סוגי המדיה תוך שיפור ההיקף, היעילות והתשואה על ההשקעה.

אינוביד נוסדה בשנת 2007 על ידי צביקה נטר, טל חלוזין וצחי זיגדון. החברה מעסיקה כ-200 עובדים בשמונה משרדים ברחבי העולם: ניו יורק, לוס אנג'לס, שיקאגו, דטרויט, לונדון, סידני, מלבורן ומרכז מחקר ופיתוח ברמת גן בו מועסקים כ- 70 עובדים. החברה נהנית מתמיכתן של סקויה קפיטל, ג'נסיס פרטנרס, T-Ventures, זרוע ההשקעות של סיסקו ו-NewSpring Capital.

אינוביד זכתה במספר פרסים, לרבות תואר "מקום העבודה הטוב ביותר ל-2015" מטעם AdAge, תואר "מקום העבודה הטוב ביותר ל-2015 " מטעם Crain, "רשימת הכוכבים העולים" ב-2013, 2014 ו-2015 של IAB Mixx, פרס הווידאו של Digiday (2012 ו-2014), פרס ASPY של iMedia Connection ופרס Creative Media ל-2013.  למידע נוסף בקרו באתר החברה, פייסבוק, טוויטר ולינקדאין.