כותרות אחרונות
Search

שת"פ בין רשת מלונות דן לחברת Linnovate העוסקת פיתוח מערכות תוכנה בקוד פתוח לעסקים

שת"פ בין רשת מלונות דן לחברת Linnovate העוסקת פיתוח מערכות תוכנה בקוד פתוח לעסקים

Linnovate תבנה מחדש את החוויה האינטרנטית של רשת מלונות דן

חברת Linnovate הישראלית, המתמחה בפתרונות קוד פתוח לעסקים, סיכמה לאחרונה עם רשת מלונות דן כי תבצע עבורה שדרוג מקיף של השירותים המקוונים ותיצור מחדש את החוויה האינטרנטית ללקוחות ועובדי החברה. הפעילות תכלול שדרוג של מערכת ההזמנות, הטמעת תשתיות ווב מתקדמות ויצירת סדרה של ממשקי API אשר יאפשרו למלונות דן לפתח סידרה של שירותים חדשניים ופורצי דרך על בסיס תשתית מיחשובית חזקה ומודרנית. עוד תכלול העסקה מתיחת פנים ויזואלית לאתר, כאשר על עיצוב ממשקי המשתמש תופקד חברת מנטיס מביתNGSOFT.

 

יאור קיסוס – צילום לין קולברג

ליאור קיסוס, סמנכ"ל טכנולוגיות בלינווייט מסביר: "טכנולוגיה טובה היא טכנולוגיה שקופה לצרכן הסופי, כזו שמשפרת את העבודה, וקושרת את כלל קצוות התפעול האירגוני. הכוונה היא להטמיע תשתית וובית מתקדמת, אשר תשרת לא רק את לקוחות הקצה אלא גם את הממשקים הפנימיים ברשת, תוך כדי יצירה של חוויית משתמש אלגנטית, מהירה, מודרנית ורספונסיבית, הכל כדי לסייע למלונות דן להמשיך ולהוביל את עולם המלונאות בישראל".

 

Linnovate היא החברה המובילה בישראל בפיתוח מערכות תוכנה בקוד פתוח לעסקים, חברות ואירגונים. החברה מפתחת אפליקציות ואתרים מורכבים מבוססי תשתיות קוד פתוח שונות. החברה פיתחה את פלטפורמת האצת האתרים Mean.io המאפשרת פיתוח מהיר ויעיל של אפליקציות ואמצה על ידי Google cloud platform. לינווייט עוסקת בתכנון וארכיטקטורה של מערכות מידע, פיתוח שירותי ווב, ובתמיכה ותחזוקה של מערכות קוד פתוח באירגונים. לינווייט היא המפיץ הראשי של Ubuntu  בישראל והקימה את מערכת בקרת האתרים Stacksight.