כותרות אחרונות
Search

"LIPORELAX" תוסף תזונה חדשני שיאזן אתכם וירגיע את הנפש שלכם בטכנולוגיה פורצת דרך.

צילום: יח"צ

 

להתגבר על הלחצים:

"LIPORELAX" – תוסף תזונה חדשני  שיאזן אתכם וירגיע את הנפש שלכם בטכנולוגיה פורצת דרך.

 

בשנים האחרונות התמודדות עם לחץ וסטרס הפוגעים בחייהם של רבים מאתנו במגוון תחומי חיים, הפכה להיות תופעה שכיחה. על מנת להתגבר על תופעה זו, פותחו מגוון שיטות ותרופות לסיוע נפשי – חלקם עם מרשם רופא.

 

לירן כוהנר "sequoia" צילום: MarketMe

הפתרון לא חייב להיות רפואי ותעשייתי. חברת "סקויה" פיתחה תוסף על בסיס טבעי שיסייע להרגעת הנפש-הכירו את "LIPORELAX": פורמולת "RELAX" היא הדרך הטובה ביותר להביא את הגוף והנפש לשלווה הוליסטית. הפורמולה מכילה תערובת ייחודית שמשלבת צמחי מרפא יחד עם ויטמינים חיוניים המשרים שלווה ורוגע. האדפטוגנים של פורמולת "RELAX" פועלים בצורה הרמונית התומכת בהסתגלות חלקה מול דינמיות החיים. הפורמולה מקדמת שינה רגועה ובנוסף יש לה תכונות נוגדות חרדה. האופי הרב-תכליתי של המוצר עונה על מגוון היבטים של בריאות, ומשאיר את היום שלכם מאוזן ורגוע. 

 

צילום: יח"צ

 

חשוב לדעת:

*המנה המומלצת היא 5 מ"ל ביום לפני שינה. 

*הפורמולה מיועדת מגיל 18 ומעלה.

*ההשפעה מתחילה מרגע הנטילה אך משתנה מאדם לאדם.

 

https://www.sequoialipo.com/product/relax/

 

צילום: יח"צ

 יח,צ

אודות חברת סקויה:

חברת "Sequoia", הוקמה בסוף שנת 2019, במטרה לספק מענה מהימן ואיכותי למגמה החדשה בשוק תוספי התזונה, מייצרת תוספי תזונה ופורמולות אשר מיוצרות בטכנולוגיה חדשנית "הטכנולוגיה הליפוזומלית".

 

המותג מעמיד לרשות הלקוחות שלל תוספי מזון איכותיים כאשר כל אחד מהתוספים, הוויטמינים והפורמולות מגיעים במעטפת ליפוזום יציבה ואמינה שמבטיחה ספיגה מקסימלית של חומרי ההזנה. הטכנולוגיה הליפוזומלית מאפשרת ספיגה מקסימלית של הרכיבים בהשוואה לתוספי תזונה סטנדרטיים בהם רק חלק מהחומר הפעיל נספג בגוף. המשמעות היא שהפורמולות המתקבלות מאפשרות מיצוי אופטימלי של התוסף ושל כל יתרונותיו הבריאותיים.

 

הטכנולוגיה הליפוזומלית שייכת לתחום הננו-טכנולוגיה שעוסק במניעה, אבחון וטיפול במחלות באמצעים זעירים. טכנולוגיה חדשנית זו נעזרת בליפוזומים כמערכת שינוע מיקרוסקופית שנועדה להוביל תרופות לתאים אנושיים. המולקולה המהונדסת פועלת באופן ייעודי על התאים שאליהם הוויטמינים או סוג המטען האחר אמורים להגיע, מבלי להיהרס בדרך על תאים אחרים, כפי שקורה כשהמטען צריך לעבור דרך כל מערכת העיכול. התהליך המתקדם הזה מאפשר לדייק את מינון התרופה ולנצל את מלוא היתרונות והתועלות שלה כדי שתגיע ליעד במיטבה ותיספג היטב במחזור הדם.