כותרות אחרונות
Search

תופעה חדשה במתחם הכספות של חב' "בריקסטון" בירושלים – שמירת ארנק דיגיטלי מוצפן של מטבעות דיגיטלים.

בבתמונה: עו"ד דביר אינדיג מנכ"ל חב' "בריקסטון" במתחם "בריקסטון" ירושלים – צילום: מורג ביטן 

 

בחודשיים אחרונים יש תופעה חדשה במתחם הכספות של חב' "בריקסטון" בירושלים.

לקוחות שוכרים כספות לאחסון (לדג'ר) ארנק דיגיטלי מוצפן על דיסק און קי ובו גישה להשקעות במטבעות קריפטוגרפים, כביטקוין, אתריום, לייטקוין , ואחרים.

 

דביר אינדיג מנכ"ל חב' "בריקסטון" : "בחודשים אחרונים יש גידול של 25% בכספות באחסון דיסק און קי בוא כל הגישה אל המטבעות הקריפטוגרפים".

 

בחודשיים אחרונים יש תופעה חדשה במתחם הכספות של חב' "בריקסטון" בירושלים – שוכרים כספות לאחסון לדג'ר ארנק דיגיטלי מוצפן על דיסק און קי ובו הגישה להשקעות במטבעות קריפטוגרפים, כביטקוין, אתריום, לייטקוין , ואחרים.

 

תופעה זו הינה תוצאות של המקרים החוזרים ונשנים של משקיעים שאיבדו את הלדג'ר שלהם (Ledger), הארנק האלקטרוני המוטבע בדיסק און קי, ובו כל הגישה אל המטבעות הוירטואליים שלהם כביטקוין, אתריום ודומיו, ובשל העובדה כי אין כל אפשרות לשחזר את הלדג'ר, איבדו אותם משקיעים, את כל חסכונותיהם– מקרים אלו מצביעים על כך שעשרות אלפי ישראלים שרכשו מטבעות וירטואליים, שומרים אותם בלדג'ר, שהינו דיסק און קי אשר עליו מוטבע הארנק האלקטרוני, ובו כל הגישה אל המטבעות הקריפטוגרפים.

 

בתמונה: עו"ד דביר אינדיג מנכ"ל חב' "בריקסטון" במתחם "בריקסטון" ירושלים – צילום: מורג ביטן 

 

בלדג'ר שכזה, יש סכנה שבאם יאבד או יגנב, לא תהיה כל אפשרות לשחזר את הגישה אל הכספים אשר הושקעו באותם מטבעות קריפטוגרפים ולאחרונה התפרסם מקרה שבחורה ישראלית שאיבדה את הדיסקאונקי שלה ובו כל המידע על חסכונותיה במטבעות וירטואליים (ביטקוין) ובשל העובדה שאין כל אפשרות להתחקות ולעקוב אחרי המידע היא איבדה את כל חסכונותיה

 

הגישה לחסכונות במטבעות קריפטוגרפים, מתבצעת באמצעות ארנק דיגיטלי שבאמצעות סיסמה או צרוף סיסמאות ניתן לגשת לחשבון האישי ולבצע טרנזקציות בין כל ארנק לארנק בעולם.

 

עו"ד דביר אינדיג, מנכ"ל מתחם הכספות "בריקסטון" מציין, שבישראל, כמו במדינות רבות בעולם נוהגים להחזיק את הלדג'ר עם הגישה אל אותם מטבעות וירטואליים, בחדרי כספות מאובטחים.

 

מתחם "בריקסטון" ירושלים ממוקם בבית כלול כולל 2,500 כספות ומנוהל בנוהלי אבטחה ודיסקרטיות ברמה גבוהה ביותר.