כותרות אחרונות
Search

תושב קדימה-צורן נעצר על ידי רשות המיסים בחשד למכירת מטבעות וירטואליים בהיקף של מיליוני שקלים ללא דיווח.

 

תושב קדימה-צורן נעצר על ידי רשות המיסים בחשד למכירת מטבעות וירטואליים בהיקף של מיליוני שקלים ללא דיווח.

 

אתמול הובא החשוד בפני בית משפט השלום בראשון לציון, בחשד למכירת מטבעות וירטואליים בסכום של מיליוני שקלים מבלי לדווח עליהם. כבוד השופט גיא אבנון נעתר לבקשת היחידה החוקרת והורה על מעצר בית עד ליום ראשון ה-28/06/2020.

 

החשוד תושב קדימה-צורן, נעצר לאחר חקירה סמויה של יחידת יהלום – היחידה הארצית למאבק בפשיעה ברשות המסים, במהלכה נמצאו התכתבויות הנוגעות לעסקאות רבות של המרת מטבעות וירטואליים (ביטקוין ואית'ריום) בהיקף של מיליוני שקלים, שעל פי החשד לא דווחו כמתחייב על פי פקודת מס הכנסה. כמו כן אותרו במסגרת החקירה עשרות ארנקים דיגיטליים המשויכים לחשוד שנועדו על פי החשד לטשטש את זהותו כבעלים של הכספים ולהסתיר את מקורות ההכנסה.

 

על סמך המידע שנאסף, נפתחה חקירה גלויה כנגד החשוד ומעורבים נוספים שסייעו לו בהעלמת הכנסות והסתרת הכספים. במסגרת החקירה ערכו חוקרי יחידת יהלום ויחידת הכלבנים של רשות המסים חיפושים במהלכם נתפסו חומרי חקירה רבים.  בתום החיפושים הובאו החשודים  למשרדי יהלום ונחקרו על בגין החשדות המיוחסים להם.

 

כבוד השופט גיא אבנון מבית משפט השלום הורה על מעצר בית לחשוד המרכזי  עד ליום ראשון ה-28/06/2020, התחייבות עצמית על סך 50,000 ₪, ערבות צד ג על סך 50,000 ₪ וערבון במזומן על סך 10,000 ₪.