כותרות אחרונות
Search

תחרות BankAPP חוזרת: בנק הפועלים מעניק כלים ליזמים לפיתוח אפליקציות מובייל פיננסיות

תחרות BankAPP של בנק הפועלים חוזרת! הבנק מזמין יזמים ומפתחים מכל התחומים, להשתתף באתגר, להתחבר לבנק ולקבל את כל הכלים כדי להפוך את הרעיונות החדשניים שלהם לאפליקציות מנצחות.

ההרשמה תחל ב- 11 בנובמבר, באתר מאקו או באתר התחרות בכתובת www.bankapp.co.il

בעקבות ההצלחה המרשימה של תחרות BankAPP בשנה שעברה, שאליה נרשמו כ-1000 יזמים, הוחלט להשיק את BankAPP2 – תחרות במתכונת דומה לפיתוח אפליקציות מובייל פיננסיות שמתבססות על Open API (ממשק לפיתוח אפליקציות מבוססות מידע בנקאי) ייחודי שפיתח הבנק. התחרות מאפשרת ליזמים ומפתחים שרוצים להמציא את האפליקציה הפיננסית הבאה, לקבל גישה למידע וליכולות שיש לבנק עצמו, תחת מעטפת אבטחת המידע והפרטיות הנדרשת.

 BankAPP2תתמקד בעולמות תוכן מגוונים מעולם הבנקאות במבט לעתיד: התאמת יישומים עבור הלקוח הדיגיטלי שמחפש חוויית בנקאות חדשה, פתרונות לצרכים של לקוחות עסקיים קטנים וגדולים, אפליקציות בעולם הצרכנות והתשלומים ופתרונות יצירתיים נוספים בכל תחומי הפיננסים והבנקאות.

תחרות BankAPP2 מצטרפת לתחרות האקתון לפיתוח אפליקציות בנקאיות שערך בנק הפועלים בקרב עובדיו. התחרות, שהסתיימה בשבוע שעבר, הציעה לכל עובד שביקש להציג רעיון לאפליקציה חדשה ולממש אותו, סיוע צמוד של צוותים מחטיבת הטכנולוגיה והמחשוב בבנק, שהובילה את התחרות. במסגרת מרתון שנמשך יומיים ברציפות, פותחו 27 אפליקציות בנקאיות חדשות על ידי צוותים שבהם השתתפו כ-100 מעובדי הבנק. האפליקציה הזוכה תיחשף בעתיד במסגרת שירות חדשני שיציע הבנק.

ב-BankAPP2 ייהנו המשתתפים מליווי מקצועי של גורמים בכירים בבנק ובתעשיית ההייטק בישראל, אשר יעזרו להם לפתח ולמקד את הרעיונות שלהם ולהגיע לתוצר איכותי ומתאים ליישום.

עשרת העולים לגמר ייחשפו בפני משקיעים מובילים מהארץ והעולם וכן בפני תוכנית ה-FinTech של הבנק, המאפשרת השקעה של עד מיליון שקל, בהתאם לשיקול דעת הבנק. בנוסף, יוענקו לזוכים פרסים כספיים ומתנות ועוד הפתעות רבות לאורך כל שלבי התחרות.

bankp 1

ההרשמה תחל ב- 11 בנובמבר, באתר מאקו או באתר התחרות בכתובת www.bankapp.co.il

אירוע ההשקה לתחרות יתקיים ב-26 בנובמבר 2015, למשתתפים שנרשמו מראש באתר התחרות.
אירוע הגמר יתקיים במסגרת כנס משקיעים בינלאומי, ב-25 בינואר 2016, בבנייני האומה בירושלים, במהלכו יוכרזו הזוכים.

אבי כוכבא, הממונה על חטיבת טכנולוגיה ומחשוב בבנק הפועלים: "ההיענות המרשימה של יזמים לתחרות BankAPP בשנה שעברה עודדה אותנו לקיים תחרות דומה גם השנה, כחלק ממהלך מתמשך של הבנק לתמוך בקהילת הסטארט-אפים המקומית. האפשרות שאנו מעניקים ליזמים לפתח אפליקציות חדשניות בתחומים פיננסים, פותחת עבורם הזדמנות ייחודית ומסייעת לבנק להמשיך להעניק ללקוחותיו את השירותים הטכנולוגיים הבנקאים המתקדמים בישראל. המהלך מתבסס על ההכרה כי הידע נמצא לא רק אצלנו, אלא גם אצל יזמים, מפתחים ואצל הלקוחות המשתמשים בשירותים המתקדמים ומבינים מהם הצרכים העתידיים".

ד"ר רון וקסלר, הממונה על חטיבת האסטרטגיה בבנק הפועלים: "תחרות BankAPP מבוססת על תפיסה אסטרטגית של בנק הפועלים הדוגלת בבנקאות פתוחה, המעודדת חדשנות ושיתופי פעולה עם גורמים מחוץ למערכת בנקאית. היוזמה המוצלחת הזו מצטרפת לפעילות הקיימת של תוכנית ה-FinTech שהשיק הבנק לפני כשלוש שנים, במסגרתה מתבצעות השקעות ושיתופי פעולה עם סטארט-אפים וחברות מתחום הטכנולוגיה הפיננסית. עד כה בחן הבנק, במסגרת התוכנית, למעלה מ-350 חברות ואימץ טכנולוגיות של למעלה מעשר מאלה שנמצאו מתאימות. חלק מהטכנולוגיות האלה כבר מיושמות בשירותיים ייחודיים שהשקנו לטובת לקוחות הבנק".