כותרות אחרונות
Search

תנובה בשת"פ עם מכון דוידסון לחינוך מדעי, מציג פעילות ייחודית לחופש הגדול

תנובה בשת"פ עם מכון דוידסון לחינוך מדעי, מציג פעילות ייחודית לחופש הגדול

מהדורת חידות לקיץ מתוך אפליקציית 'המוח' על אריזות החלב, עונים על החידות המדעיות במהירות האפשרית ומשתתפים בתחרות נושאת פרסים

תנובה ומכון דוידסון לחינוך מדעי, הזרוע החינוכית של  מכון וייצמן למדע, יוצאים במהלך משותף וייחודי במטרה לחבר אנשים למדע ולהנגיש מדע בקרב ילדים ונוער. במסגרת שיתוף הפעולה, תושק מהדורה מוגבלת של אריזות חלב תנובה, שעל גביהן חידות מעולם המדע הלקוחות מאפליקציית 'המוח' הפופולארית והמצליחה שהושקה על ידי מכון דוידסון לחינוך מדעי לפני כשנה, וצברה עד כה כחצי מיליון הורדות.

מדובר בפעילות מעשירה ומהנה, במיוחד לחודשי הקיץ, המזמינה את כל המשפחה להשתתף בתחרות חידות מדעיות נושאת פרסים. החידות תתפרסמנה על אריזות חלב תנובה ליטר 3% בכשרות רגילה ומהדרין וחלב תנובה ליטר וחצי 3% בכשרות רגילה.

במסגרת הפעילות, הפותרים את החידות שיופיעו על גבי אריזות החלב ישלחו את תשובתם בהודעת SMS למספר המופיע בצד האריזה. הפותרים יקבלו בהודעה חוזרת קישור שמוביל לאפליקציה ובה 10 חידות מתחומי מדע שונים. המשתתפים יצטרכו לענות על החידות ולצבור נקודות, כאשר המטרה היא להשיב על כולן נכונה במהירות הגבוהה ביותר. האפליקציה מבוססת על שילוב של פלטרפורמה חדשנית ועדכנית, חווית משתמש ברמה גבוהה ותוכן עשיר.  

בפעילות, שתתקיים במשך חודש, יהיו מאות זוכים בשובר לסל מוצרי תנובה וכרטיס כניסה משפחתי לתערוכת הקיץ החדשה של מכון דוידסון במוזיאון גן המדע "סודות הים"- תערוכה אינטראקטיבית וחווייתית לכל המשפחה המציעה מבט מעמיק אל העולם התת-ימי, הצצה אל הסודות השמורים שעל קרקעית הים ותגליות מדעיות.

tnuva 13

צילום: ברוך נאה

לילך כהן שולומון, מנהלת אגף שיווק חטיבת החלב, תנובה: "אנו שמחים להציע לקהל הצרכנים פעילות בעלת ערך מוסף חינוכי ומעשיר לתקופת החופש הגדול, שלצידה פרס חווייתי לכל המשפחה. בחרנו באריזות החלב של תנובה, מוצר המזון הנמכר ביותר בישראל, כפלטפורמה דרכה נחבר ילדים ובני נוער לעולם המדע."

אריאל היימן, מנכ"ל מכון דוידסון לחינוך מדעי: "הרעיון שעומד מאחורי היוזמה הוא לקחת משהו שנמצא בכל בית בישראל כמו קרטוני החלב של תנובה, ולתעל את הזמינות שלו לטובת תכנים מדעיים-חינוכיים בגובה העיניים לכל המשפחה. מכון דוידסון שם לעצמו למטרה לחבר כמה שיותר אנשים למדע, באופן נגיש ידידותי ומסקרן."

קישור לאפליקציית המוח

קישור למידע נוסף אודות התערוכה