כותרות אחרונות
Search

תנובה מכריזה על מבצע "הכספת של תנובה": קונים ממגוון מוצרי החלב המשתתפים במבצע ויכולים לזכות בפרסים של עשרות אלפי שקלים

מי יפצח את הכספת ?

תנובה מכריזה על מבצע "הכספת של תנובה": קונים ממגוון מוצרי החלב המשתתפים במבצע ויכולים לזכות בפרסים של עשרות אלפי שקלים

********************

חברת תנובה, פותחת את שנת 2017 במבצע רחב היקף, במסגרתו יוגרלו בקרב הצרכנים פרסים בשווי עשרות אלפי שקלים. במסגרת המבצע, שנקרא "הכספת של תנובה", משתתפים מגוון מוצרי החלב של תנובה ועל אריזותיהם מופיע מספר סידורי (נומרטור), המשמש כקוד פוטנציאלי לפיצוח "כספת" וירטואלית. לאחר רכישת המוצר, יש להיכנס לאתר "הכספת של תנובה", להזין את הקוד, לגלות האם יש פיצוח ולזכות בכל הסכום המצוי באותה נקודת זמן בכספת. סך ההשקעה במהלך כולו עומד על 5 מיליון שקלים.

 

המבצע החל בתאריך 1/1/2017 ויימשך כחודש ימים, כאשר מוצרי החלב המשתתפים במבצע ימכרו בכל רשתות השיווק. הסכום ההתחלתי בכספת יעמוד על 20,000 שקלים, ובכל שעה יגדל ב- 500 שקלים נוספים, עד לזכייה הבאה. אתר הכספת יהיה פעיל 24 שעות ביממה, פרט לשעות השבת, ובנוסף יעמוד לרשות הצרכנים מוקד טלפוני עם מענה אנושי, שמספרו 03-6060601.

צילום: יח"צ

לילך כהן שולומון, מנהלת אגף שיווק חטיבת החלב, תנובה: "תנובה שמחה להציע לקהל הלקוחות מבצע אינטראקטיבי, ייחודי בענף הקמעונאות, שמעניק להם את האפשרות לזכות בפרסים שווי ערך בקנייה ממגוון מוצרי תנובה המצויים כיום על שולחנה של כל משפחה הישראלית. במהלך 2017 נפעל לחדש ולהביא מהלכים מפתיעים ואטרקטיביים נוספים להנאת לקוחותינו"

 

לאתר "הכספת של תנובה" תנאי המבצע ותקנון

שמותיהם של הזוכים יפורסמו מידי יום באתר תנובה והודעה אישית תשלח לזוכה. המבצע בכפוף לתקנון המפורסם