כותרות אחרונות
Search

תנובה מציינת את חג השבועות תשע"ו בסימן 90 שנות פעילות ועשייה ישראלית – כבוד !

תנובה מציינת את שבועות תשע"ו בסימן 90 שנות פעילות ועשייה ישראלית; תציע מגוון מוצרים חדשים, קופונים, מאגדות מבצע לצרכנים  וחוברת מתכונים מהודרת

לקראת החג, עובדי תנובה יערכו מפגשים עם הקהילה יחלקו טנאים עם מוצרי תנובה בשווי כולל של כ- 50,000 שקלים ל-50 מוסדות וארגונים קהילתיים ובנוסף יחלקו 18,000 תבניות עוגה כשי לצרכנים ברחבי הארץ

תנובה נערכת לקראת חג השבועות, חג החלב, ומציינת 90 שנה להקמתה, בהן ממלאת תפקיד מרכזי בפיתוח החקלאות, התעשייה והמשק הישראלי. לקראת החג, משיקה תנובה מגוון מוצרים חדשים, חוברת מתכונים ובנוסף תשווק לנקודות המכירה מגוון מאגדות מבצע וקופוני הנחה מיוחדים לחג.

כחלק מציון 90 שנה לתנובה הושקו מוצרי הדגל שלה באריזות בעיצוב נוסטלגי ועוטרו בכרזות פרסום של מוצרי החלב מהעשורים הקודמים. המהדורה כוללת כ 40 מוצרים, ביניהם: חלב, קוטג', גבינה לבנה, שמנת חמוצה אשל וגיל.

השנה החליטה תנובה להרחיב את הפעילות הקהילתית סביב החג ועובדיה יחלקו טנאי שבועות עם מוצרי תנובה ל-50 עמותות וארגונים קהילתיים בשווי כולל של כ- 50,000 שקלים. כמו כן, 1500 מעובדי החברה יקבלו כל אחד 12 תבניות עוגה ויחלקו לקהילה, כך ש 18,000 בתי אב בישראל ייהנו מאוירת החג.

אייל מליס, מנכ"ל קבוצת תנובה: "חג שבועות תשע"ו מיוחד מאוד עבורנו ומהווה אבן דרך נוספת ב-90 שנה של עשייה ופיתוח במשק הישראלי. מ- 1926 ועד היום, מוצרי תנובה נמצאים כדרך קבע בכל בית בישראל, ומשמשים כבסיס למנות החג המסורתיות. אנו גאים להציע לצרכנים שפע של מוצרי חלב טריים ואיכותיים, שהפכו לחלק בלתי נפרד מארוחת ומאווירת החג בכל בית בישראל".

ענת גרוס שון, מנכ"לית חטיבת החלב בתנובה: "במשך 90 שנות פועלה, תנובה מקפידה על איכות, התחדשות וחדשנות מוצרית, תוך הובלת הפיתוח הישראלי בתחום החלב. השנה החלטנו להתמקד בהשקת מגוון מוצרים רחב לקראת

החג, חלקו מתחבר למגמת הקולינריה המתחזקת, כמו הקרם פרש ופתיתי מוצרלה, וחלקו נותן מענה למתכונים בסיסיים ולאירוח. כמו כן, לרגל ציון 90 שנה לפועלה של תנובה, השקנו מהדורה מיוחדת של מוצרי הדגל באריזות שעוצבו בסגנון נוסטלגי ועוטרו בכרזות פרסום של מוצרי החלב מהעשורים הקודמים."

קופוני מבצע ומאגדות מוצרים לצרכנים

תנובה תציע מאגדות מבצע של המוצרים המבוקשים לשבועות, בכל נקודות המכירה ורשתות השיווק ברחבי הארץ, ביניהם: זוג אריזות גבינה לבנה 500 גרם או 250 גרם, שלישיית קצפת צמחית 250 גרם במתיקות מעודנת, זוג קרם צמחי 250 גרם ושלישיות שמנת עמידה לבישול או להקצפה. בנוסף, תנובה תחלק קופוני הנחה אטרקטיביים על מגוון מוצרי חג מובילים בנקודות המכירה, בחוברת מתכוני החג ובאתר תנובה.  

מגוון מוצרים חדשים וחוברת מתכונים

השנה, לרגל החג משיקה תנובה מגוון רחב במיוחד של מוצרים חדשים המתאימים גם להכנת מנות החג- פשטידות, סלטים, מאפים וקינוחים: 

tnuva 9

קרם פרש 30% שומן מסדרת "השף הלבן"

מהדורה מוגבלת במיוחד לשבועות. קרם פרש בעל טעם שמנתי ומרקם עשיר ומשדרג כל מתכון. פופולארי בקרב שפים, המשתמשים בו למגוון רחב של מתכונים- משתלב נהדר במאכלים מלוחים, כשדרוג למרקים, לצד קינוחים מתוקים ועוגות וליצירת מטבלים רעננים. המוצר נמכר בכשרות מהדרין.

tnuva 6

פתיתי מוצרלה תנובה מסדרת "השף הלבן"

לראשונה, תנובה משיקה פתיתי גבינת מוצרלה, 20% שומן, המתאימים במיוחד להכנת פיצות ביתיות, מאפים טריים, פשטידות ועוד. פתיתי מוצרלה תנובה ישווקו באריזות של 200 גרם, לנוחיות הבישול והאפייה.

tnuva 8

גבינת קרם שמנת תנובה,  בניחוח טוסקנה, 5% שומן

הגבינה בעלת מרקם עשיר ובטעם מפנק של פלפלים, שום ובצל ב- 5% שומן בלבד ובכך מאפשרת שימוש יומיומי ללא התפשרות על הטעם.

tnuva 11

פרוסות בולגרית פיראוס 5%

'פיראוס' מציע את מוצר הליבה של המותג, הגבינה הבולגרית 5% שומן, המוכרת והאהובה, בחיתוך לפרוסות – התוספת המושלמת לאבטיח בקיץ. המוצר נמכר בכשרות מהדרין.

tnuva 10

גבינת שמנת נפוליאון עם פלפל חלפיניו , 24% שומן

לכל אוהבי החריף,  גבינת השמנת האהובה והמוכרת מציעה מעתה גם טעם עשיר וחריף של פלפל חליפינו, המתאים לשדרוג כריכים ולאפייה ולבישול. המוצר נמכר בכשרות מהדרין תנובה.

tnuva 7

גבינת צ'דר תנובה למעדנייה 34%

גבינה קשה עדינה בטעמה. מתאימה להוספת עניין וטעם פיקנטי לסלטים, מאפים וכריכים ואידיאלית להגשה בפלטת גבינות.

חוברת מתכונים של תנובה

כמיטב המסורת, משיקה תנובה לקראת שבועות חוברת מתכונים ייחודית המכילה מגוון עשיר של מתכוני חג וקינוחים המשלבים את מגוון מוצרי קבוצת תנובה, להכנת מנות פשוטות או מיוחדות, מתוקות או מלוחות, באווירת החג.

עוד על החג: נתוני סטורקנסט מצביעים על מגמת עליה בצריכת מוצרי החלב כאשר בשבוע החג נרשמת עליה בהיקף המכר הכספי של מקרר החלב בשיעור ממוצע של כ- 50%. מהקטגוריות המובילות בחג: גבינות מיוחדות עם גידול במדף של 145%, גבינות מלוחות גידול במדף של 108%,  גבינות שמנת עם גידול של 103% ועוד. גידול מרשים במיוחד (153%) נרשם לקטגוריית השמנת המתוקה, המשמשת להכנת עוגות וקינוחים.