כותרות אחרונות
Search

תערוכת Fun Expo 2018התערוכה הישראלית הראשונה של אומנים ועסקים קטנים / תעשיית האירועים.

תערוכת Fun Expo 2018

התערוכה הישראלית הראשונה של אומנים ועסקים קטנים Fun Expo 2018 – תעשיית האירועים.

תערוכת Fun Expo 2018 – חלון פתוח לרווחה אל תוך עולם של אלפי הצעות ורעיונות לחגיגות וימי כיף, מתנות, חפצי נוי ומוצרים לבית, שירותים בתחום הבריאות והיופי, מסעות פרסום אטרקטיביים, הצעות לפנאי, רעיונות לאירועים ומסיבות.

 

צילום: יח"צ

 

התערוכה הזאת איחדה והפגישה אומנים ובעלי מלאכה, בעלי עסקים קטנים ומומחים בתחום האופנה, האסתטיקה, ארגון אירועים ועוד – עם הלקוחות, החל מלקוחות פרטיים ועד ועדי עובדים, מנהלים, נציגי איגודים מקצועיים, מנהלי חברות.

 

צילום: יח"צ

 

 

מדובר בצעד חשוב, המאפשר לאנשים יצירתיים רבים ובעלי עסקים קטנים את גישה למאגר לקוחות נרחב. יתרה מזאת, לראשונה בישראל העסקים הקטנים בתחומי האומנות, האופנה, האסתטיקה, הבריאות וארגון האירועים התאחדו על-מנת להכריז על עצמם ולהציג לראווה את יכולות העסקים שלהם.

 

צילום: יח"צ

 

תערוכות וירידים תמיד היו רכיב חיוני בפעילות עסקית של כל חברה ודרך מצוינת להרחיב את מאגר הלקוחות ולהגדיל מכירות. השתתפות בתערוכה המאחדת עסקים קטנים ויזמים פרטיים, המכריזה בקול על חשיבותם של העסקים הקטנים, על חשיבותה של אומנות יצירת החגיגות והיופי בחיי המדינה מבורכת וזהו צעד חשוב לקראת להגדלת המכירות ולקראת שיווק בגדול ורמות חדשות בהתפתחות העסקית של כל אחד מהמשתתפים.

 

 

 

 

 

ליזה מאיופיס בעלים של חברת "yoffi" מתנות קולינריות איכותיות מישראל: צילום: אבי בר

 

אז מה פגשו אורחי התערוכה ?

בגדי אופנה, אביזרים, תכשיטים, אריזות מיוחדות ועוד.… המעצבים הכינו לקראת התערוכה קולקציות חדשות במיוחד  לאירוע – Fashion Shopping  ורעיונות חדשים, על מנת לשמח ולהפתיע את חובבי האופנה. מוצרים בטכניקת נונו-פלטינג, אופנה עדכנית, סריגים, ביגוד ליום יום ולאירועים. תכשיטים ואביזרים, בהם הדמיון של היוצרים משתלב בטכנולוגיות חדישות והתשוקה ליופי.

 

צילום: אבי בר

 

מוצרים לבית – דברים קטנים ונחמדים שינעימו את ביתכם. פמוטים, מנורות, סבון בעבודת יד, צעצועים רכים, בובות אספנות, פרחים, קומפוזיציות בלתי שגרתיות עם טחב חי לעיצוב הבית או המשרד, קרמיקה, זכוכית. וכמובן, הציורים – במגוון סגנונות וטכניקות.

 

צילום: יח"צ

 

מקום מיוחד הוקדש לחובבי המיסטיקה – חדר המיסטיקה הגדול, שבו חיכו לבאים מוצרים מיוחדים, תכשיטים, קמעות, קלפים, נרות, אבל גם אנשים בעלי מתת מיוחדת. הבאים לאירוע  גילו מה צופן תאריך הלידה שלם, הציצו בקלפי טארוט והציגו שאלות בפני קלפים מטאפוריים. באי האירוע גילו מהי האבן שהכי מתאימה להם, איזה קמע כדאי לבחור להצלחת העסק או העניינים שבלב, ולגלות את סודות העתיקות שאספה במסעותיה הגב' ילנה אבועף, אספנית עתיקות, מעצבת, מיסטיקנית ובעלת גלריה .

 

ביוטי… הנה האפשרות לקחת פסק זמן מהנה ומועיל. קליניקה מאקסיה – עיסויים מצעירים, רפלקסולוגיה, ארומתרפיה, טיפול בציפורניים, גבות, שיער וכו' לגבירות יפייפיות ביום הזה בתערוכת Fun Expo 2018

 

פינת אומנות אקולוגית – פינה של כוכב לכת מיוחד במינו, המאוכלס ע"י יצורים משונים אך נחמדים מאוד, מעשה ידיה של קטרין מקארובה.

 

צילום: אבי בר

 

קסם של תכשיטי זכוכית בתצוגת אופנה מיוחדת משגרירי התערוכות הבינלאומיות Khokhlov Family Art

 

ארט-קפה בו התקיימו הרצאות מרתקות בנושאים שונים.

 

מוזיקה חיה שהושמעה מתחנת "ארץ" רדיו אינטרנטי שהתמקמה בתערוכה.

 

באי האירוע נהנו מקבלת ייעוץ מומחים בתחום ניהול העסק, מימון, פרסום ויח"צ.

 

מוצרים לילדים.

 

באי התערוכה,  גילו  מהי "נוירוגרפיקה" וניסו ליצור ציור משלהם.

 

אזורי צילום מיוחדים במינם.

 

התערוכה הזאת היא הרבה יותר מחגיגת הכישרונות והיופי. כיוון שאחת המטרות של התערוכה הייתה למשוך תשומת לב לסוגיית העמותות והעסקים הקטנים, במהלכה התקיים פורום שבו נציגי עמותות סיפרו על עיסוקים ותחומי העניין שלהם, ואנשי עסקים הציגו את העסקים שלהם ודנו במה אפשר לעשות יחד, מה הם רוצים לשנות, ושיתוף רעיונות לקידום עסקי.

 

במהלך 12 השעות בהן התקיימה התערוכה נחשפו המבקרים  לחיים שלמים של עיר האומנים. ורבים לקחו יום חופש  כדי להספיק לראות את כל מה שהיה לתערוכה להציע

 

מארגני התערוכה – פורטל  GLAMUR , עמותת UNITY ART , רדיו "ארץ" בתמיכת סוכנויות יח"צ  Goldman PR , Smith Media

 

בתערוכה השתתפו 120 בעלי עסקים קטנים,

הגיעו למעלה מ 100 נציגי חברות גדולות,

כ 1900 איש פקדו את התערוכה.