כותרות אחרונות
Search

תערוכת IFA בברלין – "טושיבה" העוצמה של מחשב עסקי והגמישות של טאבלט !

תערוכת IFA בברלין !

העוצמה של מחשב עסקי והגמישות של טאבלט: טושיבה משיקה מחשב נייד 2 ב-1 עם 15 שעות סוללה שמותאם לסביבות עבודה קשות

∨ Portégé X30T-E כולל מגוון אמצעי אבטחה ביומטריים לשמירת המידע מידיים עויינות

המחשב עמיד במיוחד ונבחן בבדיקות הסטנדרט הצבאי MIL-STD-810G ובמבדקי A.L.T.

 

29 באוגוסט 2018. תל אביב. טושיבה, באמצעות המפיצה והנציגה בישראל, חברת מפעיל, הכריזה במסגרת תערוכת האלקטרוניקה הביתית IFA בברלין, על ה- Portégé X30T-E – מחשב הדור הבא של תצורת ה-2 ב-1: מחשב נייד שניתן להשתמש בו על פי הצורך: מחשב עסקי רב עוצמה וטאבלט שימושי במיוחד. המחשב, מגיע בתצורה מלאה עם כל החיבורים, להם רגילים המשתמשים מעולם המחשוב העסקי, עם 15 שעות סוללה, כולל טעינה מהירה (חצי שעת טעינה מספקת 4 שעות עבודה), מעבד אינטל דור שמיני, 4 ליבות, LPDDR3 RAM ואחסון SSD מהיר. הוא קל משקל (1399 גר׳ כולל מעגן המקלדת, או 1189 גר׳ עם מקלדת נסיעות אופציונלית). לעובדים שרוצים להתנייד קלילים במיוחד ניתן לקחת לדרך רק את הטאבלט המרשים בגודל 13.3" השוקל 799 גר׳ בלבד. מרכב מגנזיום בתצורת חלת דבש, הופך את המחשב לעמיד וחזק במיוחד. אימות משתמש ביומטרי כולל אופציה לזיהוי פנים כמו גם טביעת אצבע לשמירה על המידע החשוב בעת אובדן או גניבה. המחיר ההתחלתי – תלוי המפרט – החל מ-6000 שקל (כולל מע״מ). המחשב החדש יוצג לראשונה הן בביתן חברת שארפ והן בביתן טושיבה.

 

המחשב מגיע עם אפשרות לקישוריות LTE, שתי יציאות USB 3 כמו גם יציאות Gigabit LAN, RGB, HDMI ו- USB Type-Cלטעינה על מעגן המקלדת. למחשב מערכת קירור מיוחדת שפותחה על ידי טושיבה השומרת על ביצועי המעבד.

 

בחלק של הטאבלט, ה- Portégé X30T-E מגיע מצויד במסך מגע ברזולוציה 13.3" full HD ויכולת לצייר או לכתוב עליו באמצעות העט האוניברסלית של טושיבה (אופציונלית).  המכשיר מצויד במצלמה קדמית ובחלק האחורי נמצאת מצלמת 5MP.

 

צילום: טושיבה

 

מהצד של האבטחה המחשב מצויד כאמור בקורא טביעות אצבע ואת מודול ה- TPM 2.0שמאפשר הצפנת מסמכים. העובדה שה- BIOS הוא מתוצרת עצמית של טושיבה – מוסיפה לתחושת הביטחון. המחשב עמיד במיוחד והוא עבר את מבדקי H.A.L.T. הקשוחים המדמים 3 שנות עבודה בתנאים קשים במיוחד ואף נושא תו תקן צבאי MIL STD 810G שמשמעותו: עמידות בסביבות עבודה קשות במיוחד. באמצעי אבטחה נוסף כולל המחשב חריץ קנסינגטון, המאפשר לנעול את חלק המקלדת כמו גם את חלק הטאבלט למניעת גניבה פיזית.

 

את המחשב החדש ניתן לרכוש באמצעות חברת מפעיל, המייצגת בישראל את חברת טושיבה. בונוסים: בישראל ניתנת למחשבים אחריות ה- RG  – החזר כסף מלא במקרה של תקלת חומרה בשנה הראשונה (בכפוף לפוליסה מול טושיבה). כמו כן, 3 שנים טיפול במקרה תקלה – באתר הלקוח – ביום שלמחרת פתיחת קריאת השירות.

 

עוד מידע: http://www.toshiba.de/laptops

 ב-Toshibytes – הבלוג הרשמי או בערוצי המדיה החברתית: www.linkedin.com/company/toshiba-business-computing-solutions 

 

אודות טושיבה

במשך מעל 140 שנות פעילות בנה תאגיד Toshiba רשת גלובלית שמקיפה כ-400 חברות המתעלות טכנולוגיות אמינות ועכשוויות ל״תשתיות חברתיות״, ״אנרגיה״, ״מכשירים מערכות אלקטרוניות״ ו״פתרונות דיגיטליים״ – שכולם יחד מהווים את הבסיס לחיים מודרניים ולחברה כולה. Toshiba מונחית על ידי העיקרון וההתחייבות של ״מחוייבות לבני האדם, מחוייבות לעתיד״ וככזו מקדמת החברה ערכים ומערכות גלובליות התורמות לקיומו של עולם בו הדורות לעתיד לבוא יחיו חיים טובים יותר. במהלך שנת הכספים 2017 החברה על 141000 עובדיה הביאו למכירות שעברו את רף 37.2 מיליארד דולר.

 

אתר: www.toshiba.co.jp/worldwide/about/index.html

 

אודות מפעיל

"מפעיל' הוקמה לפני כ-75 שנה כחברה המתמחה במתן פתרונות כוללים לארגונים ועסקים בתחומי טיפול בפלט ארגוני ושירותים עסקיים מבוססי תמיכה ושרות מתמשכים. החברה התאימה עצמה לשינויים הטכנולוגיים שחלו במהלך השנים, והתמקדה במתן פתרונות כוללים בתחום ההדמיה, הדפוס המקצועי והמחשוב לעסקים וארגונים בכל סדר גודל. למידע נוסף: http://www.mafil.co.il/