כותרות אחרונות
Search

תרבות ומוסיקה בארץ כרמי זית ! – שפע של תרבויות מעניינות ומגוונות.

צילום: אדיבות תיירות ארץ כרמי זית

 

תרבות ומוסיקה בארץ כרמי זית !

שפע של תרבויות מעניינות ומגוונות, ניתן למצוא ב'ארץ כרמי זית'. זהו  חבל ארץ גלילי מרתק, ובכל תרבות אנו מוצאים צלילים ומנגינות, מוסיקה מרגשת וייחודית.

לאוהבי המוסיקה, ריכזנו במיוחד עבורכם קובץ של מקומות, נגנים יוצאי דופן, מוסיקה ייחודית ואפילו הזדמנות למפגש עם בונה העוגבים היחידי בארץ.

 

קונצרט חלילים עם איתן ורדי
איפה? יודפת, מועצה אזורית משגב

מה? מופע מוסיקה קלאסית קלה, פולקלור ושירי ארץ ישראל בצוותא. נגינת הסולו של איתן ורדי, מלווה במוסיקה עשירה בהרמוניות ומקצבים חדשניים ומקוריים, שנשמעת כתזמורת הניצבת מאחוריו. איתן מנגן מוסיקה קלאסית קלה, פולקלור ושירי ארץ ישראל. על במת האולם שבביתו אשר ביודפת, נמצאת תערוכה מיוחדת של חלילים אתניים מרחבי תבל בהם איתן מנגן בהופעתו, ועל הקירות תערוכת צילומים. המופע נערך באולם פרטי וייחודי ביודפת אל מול נוף משגע, ומורכב מפרקי נגינה קצרים ומגוונים ב- 12 חליליות וחלילים שונים.
מתי? בתיאום מראש
פרטים נוספים: איתן ורדי 052-2251787   www.eitan-vardi.com

 

צילום: אדיבות תיירות ארץ כרמי זית

 

גדעון שמיר בונה העוגבים
איפה? יובלים, מועצה אזורית משגב
מה? מפגשים מוסיקליים בסדנת עוגבים המיועדים לקהל הרחב ולקבוצות. גדעון הוא פסנתרן ובונה עוגבים מזה 40 שנה. בסדנה שלו, המשמשת כמרכז מבקרים, נחים להם מספר עוגבים בגדלים שונים המתאימים ליצירות שונות. מלאכת הבנייה מורכבת ומשלבת מספר תחומים: מכניקה, אקוסטיקה, בנייה בעץ, עבודה עם מתכת וכמובן אוזן מוסיקלית ורקע מוסיקלי. העוגבים שבנה גדעון נמצאים כיום ברחבי הארץ. גדעון עורך בסדנה מפגשים מוסיקליים המיועדים לקהל הרחב ולקבוצות. הוא מספר את קורות חייו בצורה מרתקת, ונדמה שיש לו סיפורים וחוויות כרימון.
מתי? בתיאום מראש
פרטים נוספים: גדעון שמיר 052-8969384

 

צילום: אדיבות תיירות ארץ כרמי זית

 

אילן שגב החלילן מאבטליון
איפה? אבטליון מועצה אזורית משגב ובמגוון אתרי טבע ייחודיים
מה? אמן יוצר ובונה חלילים. אילן התוודע לכלי נשיפה ייחודיים מתוך שבע שנות מסע ברחבי העולם. הוא מנגן בחליל מגיל תשע, וכחלק מכישוריו הוא מספר סיפורי עם, אגדות, מיתולוגיה ואלף לילה ולילה לילדים ולמבוגרים. בניסיון הרב שצבר חיבר מופע המשלב סיפורים ונגינה ויצר את הסדנאות ליצירת חלילים.
מתי? בתיאום מראש
פרטים נוספים: אילן שגב 054-5340224    www.ilanhalilan.co.il

 

צילום: אדיבות תיירות ארץ כרמי זית

 

דיוואן סאז
איפה? יודפת, מועצה אזורית משגב

מה? דיוואן סאז הינו אנסמבל ייחודי גלילי המנגן ומעמיק במסורות המוזיקליות של טורקיה, מרכז אסיה והמזרח התיכון. התכנים המילוליים והמלודיים של ההרכב מושפעים ממסורות עממיות רבות ומשלבים בתוכם את המורשת המוזיקלית היהודית והערבית. ההרכב שר בכמה שפות ומציע בין היתר אירועים לקבוצות במידת גמישות רבה ברמת הסגנון המוזיקלי, מספר הנגנים ובתקציב הדרוש לכל לקוח, ליצירת מסע מוזיקלי גלילי עשיר ומהנה.
מתי? בתיאום מראש
פרטים נוספים: מירית 050-3531178  www.diwansaz.com

 

צילום: אדיבות תיירות ארץ כרמי זית

 

ארץ כרמי זית – תחנת המידע ביודפת
תחנת המידע, המופעלת ע"י המועצה האזורית משגב,  מספקת מענה למבקרים הרבים הפוקדים את האזור. בתחנה קיים מידע מגוון ושפע המלצות, אטרקציות, מסעדות, בתי אירוח ועוד שלל פעילויות באזור. 
בנוסף, כדאי לצפות בסרט חווייתי הממחיש את סיפורה של יודפת העתיקה והאזור כולו. בואו להתחיל את היום עם חיוך ותה צמחים, שיבטיח לכם יציאה קלה ונעימה לטיול ב'ארץ כרמי זית', הכולל את כרמיאל, משגב ובקעת בית הכרם על שלל הכפרים המעניינים שבה. מומלץ בחום!
איפה: במרכז התיירותי בואכה יודפת.

שעות פתיחה: א'-ו' 9:00-15:00
פרטים: 04-9966263  פייסבוק תחנת המידע יודפת