כותרות אחרונות
Search

תרומה של 180,000 ₪, של מותג הסבונים האורגניים הבינ"ל "דר' ברונר'ס", איפשרה את פתיחתו של סניף חדש של 'כנפיים של קרמבו, במועצת "מטה אשר

"יחד בוראים עולם מופלא של חברות, הנאה ועשייה למען הקהילה"

תרומה של 180,000 ₪, של מותג הסבונים האורגניים הבינ"ל "דר' ברונר'ס", איפשרה את פתיחתו של סניף חדש של 'כנפיים של קרמבו, במועצת "מטה אשר

 

אמש נפתח סניף חדש של תנועת הנוער "המיוחדת" -'כנפיים של קרמבו' במועצת "מטה אשר". פתיחת הסניף המעורב עם עשרות פעילים יהודים וערביים, התאפשרה בזכות התרומה הנדיבה (180,000 ₪) של מותג הסבונים האורגניים הבינ"ל דר' ברונר'ס, בבעלות משפחה של יצרני סבון מאז 1858, באמצעות חברת אקוגרין – מקבוצת וגה מוצרים טבעוניים .

 

האירוע החגיגי של פתיחת הסניף נערך במעמד ראש המועצה – יורם שמואלי, יו"ר דירקטוריון אקוגרין – שי פרידמן ומשנה למנכ"לית 'כנפיים של קרמבו- מירב בועז (בוזי).

 

מירב בועז (בוזי), משנה למנכ"לית 'כנפיים של קרמבו': "אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה עם גורם עסקי שמעורב כל כך בקהילה ומודים ל'חברת דר' ברונר'ס העולמית ולנציגיה בארץ – אקוגרין – מקבוצת וגה מוצרים טבעוניים , על תרומתם הנדיבה בסך 180,000 ₪ לטובת עזרה במימון פתיחת סניף חדש במועצת "מטה אשר". מדובר בילדים ובני נוער יהודים וערביים, עם ובלי צרכים מיוחדים, שחיים בשכנות, וביחד בוראים עולם טוב יותר של חברות והכלה. אנחנו שמחים להמשיך את הקשר הנפלא הזה לטובת ילדי "כנפיים של קרמבו" לעוד שנים רבות, כשהציווי המוסרי שלנו מחייב אותנו להמשיך ולגייס תרומות לטובת פתיחת סניפים נוספים, במקומות רבים ככל האפשר ברחבי הארץ, ובכל המגזרים, עד שלכל ילד "מיוחד" יהיה סניף של 'כנפיים של קרמבו' ליד ביתו.

צילום: 'כנפיים של קרמבו'

שי פרידמן, יו"ר דירקטוריון אקוגרין מקבוצת וגה מוצרים טבעוניים : "מי ייתן ובכל אשר נעשה נהייה נדיבים, הוגנים ומלאי אהבה לחללית כדור הארץ ולכל יושביה". זהו המוטו המלווה את כל העשייה והדרך של חברת דר' ברונר'ס, יצרנית הסבון הנמכר ביותר באמריקה בקטגוריית הסבון הטבעי. דר' ברונר'ס מחויבים להתנהלות ולייצור מוצרים המשקפים אחריות ואכפתיות חברתית וסביבתית בלתי מתפשרים ומקדישים את כל רווחי החברה אשר לא מושקעים בפיתוחה כתרומות לתיקון עולם. דר' ברונר'ס יחד עם אקוגרין – מקבוצת וגה מוצרים טבעוניים , המשווקת את המוצרים בישראל, גאים להיות שותפים למהפכה החברתית שמובילים פעילי 'כנפיים של קרמבו' בחברה הישראלית ולתרום את הסכום הנדרש לפתיחת סניף חדש של כנפיים של קרמבו במועצת "מטה אשר" שבגליל המערבי, סניף מעורב עבור ילדים ונערים יהודים וערבים, עם ובלי צרכים מיוחדים.

 

'כנפיים של קרמבו' הינה תנועת נוער יחידה מסוגה בעולם, לילדים ונוער עם צרכים מיוחדים, (חניכים) המשלבת אותם בפעילות חברתית-חינוכית עם בני נוער מהחינוך הרגיל (חונכים).

 

ילדים עם צרכים מיוחדים מורכבים וילדים רבי נכויות סובלים מבדידות חברתית קשה, שלעיתים  קשה אף יותר מהנכות עצמה. הם אינם מתקבלים לתנועות הנוער האחרות מפאת נכותם הקשה, הם חסרים חיי חברה ובעיקר – חסרים חברים. תנועה עשרות סניפים הפזורים ברחבי הארץ ופעילים בה כ- 5000  ילדים ובני נוער עם ובלי צרכים מיוחדים, במסגרת חברתית משותפת שחיים את השינוי החברתי אותו הם מבקשים לעשות. אלפי ילדים ובני נוער, בעשרות סניפי התנועה, מרגישים כשווים באותה מסגרת חברתית. דתיים וחילוניים, ערבים, בדואים, דרוזים ויהודים, כולם תורמים ונתרמים ובעיקר "עושים חברים".

אירוע פתיחת סניף מטה אשר של כנפיים של קרמבו – צילום: 'כנפיים של קרמבו'

חברת "דר' ברונר'ס" נוסדה בשנת 1948 ע"י עמנואל ברונר, דור שלישי למשפחה יהודית-גרמנית של יצרני סבון מאז שנת 1858. עמנואל, אשר מרבית משפחתו נספתה בשואה, השתמש בתוויות שעל הסבונים האקולוגיים ובעלי האיכות יוצאת הדופן שלו בכדי להפיץ את משנתו שעלינו לממש את אחדותנו מעבר לחילוקי דעות דתיים ואתניים: "We Are All One!". דר' ברונר'ס מחויבת לייצר מוצרים באיכות הגבוה ביותר, שאינם מזיקים לאדם, לחי ולסביבה והמשקפים אחריות חברתית וסביבתית במסגרת חקלאות אורגנית וסחר הוגן. כל רווחי החברה שאינם משמשים להשקעות בצמיחתה מוקדשים לפעילות צדקה, תיקון עולם ואקטיביזם חברתי וסביבתי. החברה ממשיכה להיות מנוהלת ע"י המשפחה.

 

אתר:  www.krembo.org.il

פייסבוק:  כנפיים של קרמבו רשמי