כותרות אחרונות
Search

העשור הכי צבעוני, תוסס וטראשי חוזר בגדול. קבלו את טרנד שנות ה-80

האייטיז צלצלו!

העשור הכי צבעוני, תוסס וטראשי חוזר בגדול. קבלו את טרנד שנות ה-80

אופנת האייטיז שהתרחשה  בשנות השמונים כלל המון פאייטים, חותלות, חולצות א-סימטריות, עגילי נוצה באוזן,  מכנסי באגי בצבע ורוד בזוקה, עגילי חישוק, איפור מוגזם ושיער נפוח. באופן מוזר ולא ברור נדמה כי לאחרונה הולכים ומחלחלים להם מוטיבים רבים המזוהים עם אותו עשור טראשי.

מעצב השיער – יאיר אריש ("תסרוקתן") והמאפרת מאי לי – may lee הציגו את התחייה המחודשת שלהם לאייטיז בהפקה בה בלטו פריזורות השיער הגבוהות, צבעי הפנים הזרחניים וכמובן הכתפיים המודגשות. "נדמה שקאמבק של שנות השמונים קשור למחזוריות הבלתי פוסקת של האופנה. תסרוקות וטרנדים באיפור יוצאים וחוזרים אם כי הם אף פעם לא חוזרים בדיוק באותו האופן ולכן בהפקה האמורה  בחרתי יחד עם חברתי הטובה מאי לי למנף לוקים אייטיזים ולתת לשנות השמונים לחזור ברוורס חד ולעלות על השיער והפנים".

eitiz 1

באדיבות יאיר אריש – תסרוקתן

קרדיטים: שיער: יאיר אריש תסרוקתן. צילום: אלי איתן. איפור: מאי לי. סטיילינג: גילי אלגבי. עריכה: גרפית גיא דניאלי. דוגמניות: ירין, אלכס,  קרין אזולאי.

בועז שטיין: " ימי הגלאם מטאל היפים של האייטיז התאפיינו באיפור כבד,  נוצץ, מוחצן וסקסי.  בעוד הלוק של הבנים היה אנדרוגיני ונשי מאוד  שהרי נשות האייטיז היו מוגזמות, צבעוניות וחצופות יותר מתמיד, אך בהתאמה לרוח העשור האנדרוגיני  הן ביקשו  להיראות קשוחות, סקסיות ופרובוקטיבית ככל הניתן".

eitiz 2

סדרת פלאשמוב של מארקווינס

אורנה אפרתי בעלת אתר האופנה Fam-fash: "בתוך חובבת שנות השמונים יש לי זיכרונות נפלאים מהתקופה ההיא; הסרטים, המוזיקה והסטייל, חובבת הסטייל שבתוכי מביטה לאחור כשאני נזכרת באופנה ששלטה אז. הפריטים נראו מוגזמים אבל עם זאת עם המון סטייל שקשה להתעלם ממנו: טייצים צבעוניים, צבעים זוהרים, שרשאות בולטות, פלסטיקים, ומראה השכבות. בניגוד להיום אופנת האייטיז הושפעה משינויים פוליטיים, וזה בא לידי ביטוי בסגנון רחוב טראשי תוסס ולא מתאמץ. אם יש לך פריטים מהתקופה ההיא עוד בארון נסי לשלב אותם עם פריט עדכני ותחזירי לעצמך את שנות ה-80".

eitiz 3

באדיבות ORLY.JPG

eitiz 6

ART VANDAL CND 2016

eitiz 5

Fam-Fash אתר צילום הילה שייר

eitiz 4

סדרת פלאשמוב של מארקווינס