כותרות אחרונות
Search

הבאר של סבא גאה להציג: חגיגת קיץ טרופית

הבאר של סבא גאה להציג: חגיגת קיץ טרופית

אירוע פרזנטציה לקיץ 2016

קונספט: SABA SUMMER CLUB

אלגנטית, שיקית ומדהימה, כך תיראה בשורת העיצוב החדשה בגן האירועים "הבאר של סבא" בקיץ הבא עלינו לטובה

"הבאר של סבא" מציע בעיצובו החדש שלל אלמנטים טרופיים, על גרסותיהם המודרניות-עכשוויות אשר יספקו מראה קיצי, עשיר ותוסס. את מרבית הפוקוס יתפסו שולחנות מעוצבים בפירות טרופיים, לצד עיצוב קלאסי ומוכר בגרסאות צבע ססגוניות ברוח הז'אנר בהשראת חופשות טרופיות מסביב לעולם.

את המגמה הטרופית מאפיינים צבעים דרמטיים וקומפוזיציות מעניינות בדיוק כמו בתחום האופנה, לצד עיצובים בולטים והמקום עצמו, מתרחק מאוירת הוינטג' ומשדר העונה תחושת חופשה משחררת וחוויה אולטימטיבית. האווירה הנוצרת היא של אי טרופי המאפשר לאורחים אירוע באווירה של חופשה בצבעי ים, שמש, דקלים וחול. הגוונים הבולטים והמובילים הינם כל גווני הכחול, צהוב, טורקיז וירוק.

saba 3

עיצובו וסידורו של המקום נעשה באמצעות שימוש באלמנטים וכלים גאומטריים המדמים מראה של פירות טרופיים, שימוש בצמחיה ירוקה טבעית כמו בחופים הטרופיים, שימוש במרכזי שולחן השאובים מעולם הקוקטיילים והפיכת עמדות פרחים וצילום סטנדרטיות כחלק משלים לכל האווירה.

 קיץ 2016 כבר כאן ועמו עונת החתונות, אירועים ושאר סיבות למסיבות. זה הרגע ללקט ספקים ואנשי מקצוע אשר יספקו את קשת השירותים והפתרונות ליום האירוע.

הבאר של סבא מאגד בתוכו משפחת מותגים המתמחים ביצירת אירועי קונספט מדוייקים ושופעים בפרטים קטנים עם המון תשומת לב לכל האלמנטים הדרושים לאירוע בלתי נשכח כדוג'     K ו ג'ייקובס  HAPPY DAYS 

saba 2

ההקפדה על הקונספט מתחילה בהזמנה ונוגעת בכל פרט ופרט עד לרגע שבו האורחים שלנו הולכים הביתה. הפקה, עיצוב, מיתוג ואוכל מופלא חוברים יחד ומחויבים לאותו קונספט במקצועיות חסרת פשרות (ובכיף גדול מאד) .

ערב הפרזנטציה  השואף ליצור עבור האורחים חוויה שלמה, חגג שיתוף פעולה מלא בין חמשת המותגים,  מהפסיעה הראשונה אל מתחם "הבאר של סבא" ועד סיום האירוע. האורחים ייכנסו למתחם שהושקעו בו מחשבה רבה, שלל פינוקים, פינות מעוצבות, עמדות ועוד המון השראה. אנשי המקצוע שלהם כוללים את:

מינט דיזיין Mint Design

מותג עיצוב אירועים המתמחה באירועי קונספט ואירועים בהם מושם דגש גדול על דיוק ופרטים קטנים. צוות המעצבים של מינט הינו הצוות הבלעדי המעצב את האירועים בבאר של סבא, עם זאת הוא מספק שירותי עיצוב בכל רחבי הארץ, בכל הגנים והאולמות וכן במגוון גדול מאד של אירועים: חתונות, בריתות, חגיגות בר/בת מצווה, אירועים עסקיים ועוד… צוות המעצבים של Mint Design מונה בוגרים מצטיינים של אקדמיות עיצוב ברחבי הארץ, אנשי מקצוע בעלי ידע נרחב ויכולת לחשוב מחוץ לקופסא, להתמסר לחדשנות ויצירתיות ובאותה נשימה: להוריד את החלומות לרמת הביצוע ולעבוד עם תקציב ותכנית ידועה מראש. 

המיתוגיה

מותג עיצוב גרפי המתמחה במיתוג מדויק, מקיף ובוטיקי של אירועים מכל הסוגים. המיתוגיה מציעה לזוגות הבאר של סבא וגם לקוחות נוספים בכל רחבי הארץ שלושה שירותים עיקריים:

  1. מיתוג אירוע אישי, המותאם בשלמות לצרכי האירוע ולטעמם ואופיים של החוגגים. הזמנות, כרטיסי הושבה, פלייסמנטים, מיתוג עמדות מתוקים, עמדות משקאות, עמדות צילום ועוד – כל אלה מעוצבים במיוחד ויוצרים מיתוג חד פעמי ובלתי נשכח

  2. המיתוגיה אקספרס – חנות אינטרנטית בה ניתן לרכוש בקלות וביעילות מגוון עשיר של מוצרי נייר לאירועים באיכות מעולה ומחיר נוח. הקולקציות בחנות המיתוגיה אקספרס מתעדכנות באופן תדיר ומותאמות לדינאמיות של עולם העיצוב בכלל, ועולם האירועים בפרט.

  3. מיתוג ושירותי גרפיקה לעסקי בוטיק (אירועים עסקיים, מיתוג לוגו וניירת עסקית, ועוד)

 הפי דייז Happy Days

מותג הפקת אירועים המתמחה בשירותי הפקה אישית בבאר של סבא ומחוצה לה. במסגרת שירות 'הפקה אישית' שירות ההפקה המוכר משתדרג. נוסף על קישור בין לקוחות לספקים ובנית לו"ז אירוע, בשירות הפקה אישית עומדת לרשות הלקוחות מפיקה צמודה הזמינה לצרכיהם לאורך כל שבועות וחודשי תכנון האירוע, וכמובן באירוע עצמו. כל משימות ארגון החתונה מתבצעות בדיוק, יעילות וחשוב לא פחות – במסגרת תקציב הנקבע מראש. שירותי ההפקה של הפי דייז מוצעים ללקוחות ברחבי הארץ, בכל סוגי האירועים.

 Jacobs K

מותג קייטרינג חדש מבית "טעם וצבע" שנולד על מנת לספק את הצרכים של הקהל הייחודי המתארח בבאר של סבא. כשני עשורים של ניסיון באירוח של מגוון רחב של קהלים ואירועים, הביאו אותנו למסקנה שאת הבשורות החדשות שאנו רוצים להביא לענף האירועים, יהיה נכון להציע עם מותג אישי ומותאם במדוייק לבאר של סבא.

ג'ייקובס K מביא עימו חדשנות בכל הנוגע לסגנונות הגשה, יצירת מנות עונתיות חדשות מספר פעמים בשנה, הקפדה בלתי מתפשרת על ייצוגיות הצוות ורמת שירות מעולה וכמובן, התאמת האוכל לאופי האירוע ולאורחים. 

  ZOYA BAR

מותג מוביל בתחום הברים לאירועים, הפועל בשיתוף פעולה עם מגוון ברים ומסעדות מובילות בתל אביב. המותג מומחה בייצור קוקטיילים מובילים ועמדות קונספט לבחירת הלקוח כעמדה נפרדת או כחלק אינטגרלי מהבר. חוויית השתייה בערב הטעימות המיוחד בבאר של סבא, חושף את החוגגים לאיכויות שטרם נראו כמותן בתחום האלכוהול. נושא נוסף, תחום הבריאות, אשר הרימה את הכפפה והכניסה אותו לתחומה הינה חברת  אשר מציעה עמדות מיוחדות המושתתות על סחיטה של ירקות ופירות ZOYA BAR טריים במסחטות מיץ והוספה של מרכיב אלכוהולי (למי שמעוניין) המתאים למשקה. כך שניתן לקבל משקה בריא וסחוט לחלוטין ללא אלכוהול או עם. עמדות מסוג כזה פונות לקהל הרחב, הן ילדים, חבר'ה צעירים, נשים בהריון ואנשים מבוגרים. הססגוניות והצבעוניות של סלקים קלופים, גזרים, תפוחי סמיט ירוקים, ג'ינג'ר ושיחי נענע טריים עושים את העבודה! הן בעיצוב והן בטעם ובייחודיות!

saba 4

"הבאר של סבא" הוא המקום היחידי בארץ, בו חמשת המותגים המובילים הללו חוברים יחדיו, ומקבלים ערך מוסף בלוקיישן נדיר ביופיו ואופיו .!