כותרות אחרונות
Search

דאסו סיסטמס נבחרה כספקית הטובה ביותר על ידי קבוצת PSA (פיג'ו סיטרואן)

דאסו סיסטמס נבחרה כספקית הטובה ביותר על ידי קבוצת PSA (פיג'ו סיטרואן)

חברת ה- 3DEXPERIENCE זכתה להוקרה עבור תפקידה במהפך הדיגיטלי במחקר ופיתוח הגלובלי של יצרנית הרכב המובילה

דאסו סיסטמס, חברת ה- 3DEXPERIENCE, זכתה להוקרה מצד קבוצת PSA (פיג'ו סיטרואן) עם קבלת פרס ל"שירות ומוצר היוצרים ערך". הפרס הוענק במסגרת הטקס השנתי ה- 12 לפרסי ספקים מובילים  של קבוצת PSA. הפרס מוענק לספקים עבור המעורבות הגבוהה שלהם ביחסים עם קבוצת PSA ועל הבנה עמוקה של ציפיות החברה והיכולת הפרואקטיבית לעמוד בהן. דאסו סיסטמס זכתה בפרס עבור פלטפורמת 3DEXPERIENCE המשמשת כמנוע למהפך דיגיטלי במחקר והפיתוח הגלובלי של קבוצת PSA.

כחלק מהאסטרטגיה שלה ליצירת חווית לקוח חדשה בעשורים הקרובים, קבוצת PSA החליטה לבצע חשיבה מחודשת על התהליך והארגון מאחורי פיתוח מותגי הרכב פיג'ו, סיטרואן ו- DS. מורכבות גוברת של המוצרים, והיווצרות של ארגון גלובלי עם רשת של ספקים ושותפים, יצרו הכרח בקבוצת PSA לנקוט בגישה גלובלית למחקר ופיתוח.

לאחר הערכה נרחבת של שחקנים מרכזיים בשוק, פנתה קבוצת PSA לדאסו סיסטמס כדי לקדם את יעילות התהליכים העסקיים שלה, במטרה לשפר את שיתוף הפעולה הגלובלי בין 13,500 עובדים בתשעה מתקני מחקר, פיתוח ומבחן, בסין, אירופה ודרום אמריקה.

בהתבסס על פלטפורמת 3DEXPERIENCE, הפתרונות הייעודיים לתעשייה  "Modular Glocal and Secure" ו- "Smart Safe and Connected" של דאסו סיסטמס, מסייעים ל- PSA לפשט ולשלוט במורכבות הפיתוח לרוחב תוכניות רכב שונות, צוותים ואתרים. בכך מתאפשר לה ליצור רכבים חכמים ובטוחים, שהסגנון והטכנולוגיות שבהם מותאמים לשווקים מקומיים.

"דאסו סיסטמס היא שותפה וספקית של קבוצת  PSA שנים ארוכות, וכעת היא מלווה אותנו בהטמעת תהליכי PLM מלאים לאופטימיזציה של פעילות ההנדסה", אמר ג'יל לה בורן, סגן נשיא מחקר ופיתוח, קבוצת PSA. "פלטפורמת 3DEXPERIENCE מספקת כיסוי למחזור המלא של פיתוח המוצר, ומאפשרת לנו לעשות שימוש חוזר ברכיבי מערכת לרוחב מספר רכבים ופלטפורמות, מה שמגביר את יעילות המו"פ שלנו, ואת האיכות והאמינות. פרס הספק הטוב ביותר משקף כי מספר פרויקטים של PSA כבר יצאו לדרך, ומספקים את החיסכון הראשוני מהמהפך הדיגיטלי".

פלטפורמת 3DEXPERIENCE מספקת סביבה דיגיטלית מאוחדת ליצירה, ניהול, שיתוף וניצול מידע לאורך מחזור חיי המוצר. גורמים פנימיים וחיצוניים מקבלים גישה מאובטחת ואחידה לנתוני מוצר עדכניים, המתואמים עם תהליכים ותוצרים. קבוצת PSA יכולה להבטיח תהליכי פיתוח יעילים על בסיס ניהול תצורה ומודולריזציה, וכן ניטור אמין של פעילות פיתוח לצרוך עמידה ברגולציה ובטיחות.

daso 4

"אנו שמחים לקבל את הפרס מהלקוחה הוותיקה שלנו, בעוד אנו משתפים פעולה כדי להביא חדשנות בחווית הניידות", אמר אוליבייה סאפין, סגן נשיא, תעשיית תחבורה וניידות, דאסו סיסטמס. "קבוצת PSA עובדת כדי לבצע אופטימיזציה ולהרחיב את בסיס הלקוחות באמצעות חדשנות דיגיטלית, ופלטפורמת 3DEXPERIENCE מביאה ערך מוסף לאסטרטגיה זו באמצעות מקור יחיד לאמת. ניהול רציף של מוצרים ופרויקטים בשווקים מרכזיים כגון סין, מסייעים לחזק את איכות המוצר, אמינות, ויחסים עם לקוחות".