כותרות אחרונות
Search

קבוצת השירותים הפיננסיים BBVA חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם רד האט

BBVA חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם רד האט להאצת הטרנספורמציה הגלובלית שלה בעולם

המטרה: להיות הבנק הדיגיטלי הגלובלי הראשון בעולם

דן טולדנו, מנהל אזורי רד האט בישראל, קפריסין ויוון:  "רד האט מציעה בישראל שותפות עם המגזר הפיננסי לטרנספורמציה דיגיטלית תוך ניצול מרבי של יתרונות הקוד הפתוח"

קבוצת השירותים הפיננסיים הגדולה BBVA הודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי גלובלי עם רד האט (Red Hat) – הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח לארגונים.

מטרת ההסכם לסייע להאיץ את הטרנספורמציה הגלובלית של BBVA ותהליכי חדשנות מבוססי-טכנולוגיה שלה. ההסכם, אשר הופך את רד האט לשותף מועדף של BBVA, הוא חלק מסדרה של בריתות ש- BBVA מתכוונת לחתום עם שותפים אסטרטגיים, וחתמו עליו ג'ים וויטהרסט, נשיא ומנכ"ל רד האט, וריקרדו מורנו, מנהל ההנדסה של BBVA.

השותפות נועדה להתמקד ביישור קו בין הצד העסקי לטכני, כדי  לתמוך בהאצת חדשנות ב- BBVA, לנהל את הגידול בעסקאות פיננסיות במכשירים דיגיטליים, ולספק שירותי בנקאות דיגיטלית  ללקוחותיה הגלובליים.

"אנו ניצבים בפני מצב חדש, הדורש שמירה על הלקוח במרכז של כל דבר שאנחנו עושים, וטכנולוגיה היא אחד המנופים העיקריים כדי להתמודד עם תהליך טרנספורמציה זה," אמר ריקרדו מורנו, מנהל ההנדסה של BBVA. "הסכם שיתוף פעולה זה עם רד האט, יעזור לנו לנצל את ההזדמנויות המוצעות על ידי טכנולוגיות מחשוב ענן, כדי להתקדם בתהליך שלנו להפוך לבנק דיגיטלי יותר גמיש וצומח".

הפלטפורמה החדשה של רד האט, המבוססת על IaaS ו- PaaS, תאפשר ל- BBVA להתמקד בפיתוח יישומים שיכולים לתמוך בדרישות הגבוהות של שירותים בנקאיים דיגיטליים גלובליים, ולספק ללקוחות את השירות והמידע הדרושים להם ובמועד שנחוץ להם.

לדברי ג'ים וויטהרסט, נשיא ומנכ"ל רד האט: "BBVA הוא דוגמא מצוינת של ארגון גלובלי, שפנה לענן מבוסס קוד פתוח כדי לקדם חדשנות עסקית באמצעות טכנולוגיה. אנו שמחים לשתף איתם פעולה במסע זה, ובביצוע הטרנספורמציה בעסק שלהם כדי לעזור להם לממש את היעד, להיות הבנק הדיגיטלי הגלובלי הראשון בעולם. עם פלטפורמה מודרנית וגמישה מבוססת IaaS ו- PaaS, תהיה  BBVA ערוכה היטב כדי לנצל את ההזדמנויות המוצגות על ידי הכלכלה הדיגיטלית המתפתחת במהירות, ולעזור לעמוד בציפיות הגוברות של לקוחות בתחומים אלה. "

redhat 1

דן טולדנו, מנהל אזורי רד האט בישראל, קפריסין ויוון, אומר: "כמו BBVA, ארגונים גדולים בארץ, ובעיקר במגזר הפיננסי, מתמודדים עם האתגר הדיגיטלי.

תפקיד המנמ״ר הוא הוביל תהליך כזה, ולשמור על שליטה על קצב, איכות ועלות השינוי תוך כדי הטרנספורמציה.

רד האט מציעה בישראל שותפות עם ארגונים אלו, תוך ניצול מרבי של יתרונות הקוד הפתוח: קצב החדשנות ואג׳יליות הפיתוח, יחד עם מתן פלטפורמת פתרון הוליסטי אינטגרטיבי, המכסה את ה- IaaS ואת הpaaS- . הבחירה ברד האט היא היחידה שמבטיחה מענה אופטימלי לדרישות הזריזות וגמישות של השירותים הדיגיטליים תוך כדי מודרניזציה יישומי הליבה של הארגון. כל זאת ע״י פלטפורמה אחת מבוססת ב- 100% על קוד פתוח.

צוות המומחים המנוסים של רד האט ישראל מוכנים לשותפות זו עם הארגונים שרוצים לקחת את הטרנספורמציה הדיגיטלית לידיים".

ההסכם בין BBVA ורד האט יעזור לייעל שיתוף פעולה המקיף מספר תחומים מרכזיים, ובהם:תשתית-כשירות (IaaS), פלטפורמה-כשירות (PaaS), ופלטפורמת ניהול ענן. החברות גם מתכננות לעבוד יחד על יוזמות הכשרה שנועדו לסייע ל-  BBVA לנהל את הטרנספורמציה שלה ולאמץ טכנולוגיות חדשות.