כותרות אחרונות
Search

חברת GetApp דרגה את תוכנת סידור העבודה של "סינריון" בין מובילות הקטגוריה

חברת GetApp דרגה את תוכנת סידור העבודה של "סינריון" בין מובילות הקטגוריה

בהשוואה בין ספקי תוכנה, שנערכת על ידי GetApp מקבוצת גרטנר, דורג פתרון סידור העבודה של סינריון בין מובילי הקטגוריה. GetApp מדרגת תוכנות בענן עפ"י קריטריונים כגון חוות דעת של משתמשים, אינטגרציה, פתרונות במובייל ועוד. הדירוג הוא דירוג עצמאי ללא אינטרסים כלכליים או קשר כלשהו בין GetApp לספקים.

,Synerion Scheduling מערכת סידור עבודה של "סינריון", מאפשרת בניית סידור עבודה עפ"י עומסי עבודה צפויים, על מנת למנוע מצבי איוש יתר/חסר, תוך התחשבות בזמינות והעדפות העובדים ובהתאמה לדיני עבודה, הסכמי עבודה אישיים וקיבוציים.

המערכת ממליצה על העובדים המתאימים ביותר לשיבוץ למשמרת, על בסיס משתנים הניתנים להתאמה כגון: התאמה לתפקיד, ותק, מאזן חופשה ועוד, ומתריעה בזמן אמת על חריגה מחוקי עבודה, אי התאמה להסכמים קיבוציים ולמדיניות הארגון.

העובדים יכולים לבקש החלפת משמרת באישור מנהל, תוך איתור מחליף פוטנציאלי, וכן לצפות בסידור העבודה המתוכנן שלהם, גם באמצעות הסמארטפון שלהם.

sunarion-1-%d7%92%d7%99%d7%9c-%d7%99%d7%95%d7%91%d7%9c-%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%99%d7%97%d7%a6

גיל-יובל-צילום-יחצ

"אנו גאים במיוחד בהישג הזה." אומר גיל יובל, יו"ר סינריון ומוסיף: "ההשוואה נעשתה בעיקר מול ספקים של פתרונות ייעודיים לסידור עבודה, בעוד שבסינריון סידור העבודה הוא חלק מחבילת מוצרים מקיפה המאפשרת גם ניהול זמן ונוכחות עובדים, ניהול היעדרויות, תמחיר משימות ועוד. זוהי עוד הוכחה לטיב המערכות שאנו מספקים, כאשר גם מערכות מקיפות יכולות לתת פתרונות המתחרים בכבוד מול מערכות ייעודיות".

אודות סינריון

סינריון מערכות מתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון. עם למעלה מ- 30 שנות ניסיון, פתרונות התוכנה של סינריון פועלים בלמעלה מ-7,000 ארגונים בישראל ובעולם ומשרתים למעלה מ- 5,000,000 עובדים. הפתרונות של סינריון, המותקנים בארגונים בכל מגזרי המשק ובכל סדרי הגודל, תומכים בניהול שלבי מחזור חיי העובד בארגון, כולל ניהול מערך העובדים, בקרת כניסה, ניהול אסטרטגי של ההון האנושי בארגון וגיוס עובדים. מוצרי התוכנה של סינריון קיבלו הכרה בינלאומית והם פועלים אצל לקוחות ברחבי העולם. סינריון הינה הספק הפרטי הגדול ביותר בקנדה של פתרונות לניהול מערך עובדים לשוק הבינוני. סינריון היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת Lumesse, מהמובילות בעולם בפתרונות Talent Management.

למידע נוסף : www.synerion.co.il