כותרות אחרונות
Search

כללית אסתטיקה תשיק בתחילת חודש ספטמבר קו מוצרים דרמו-קוסמטיים לטיפול וטיפוח העור אשר פותחו עם רופאי העור של הרשת

לאחר שנים של פיתוח בשיתוף רופאי הרשת: סדרת מוצרי הטיפוח של כללית אסתטיקה בקרוב על המדפים

כללית אסתטיקה תשיק בתחילת חודש ספטמבר קו מוצרים דרמו-קוסמטיים לטיפול וטיפוח העור אשר פותחו עם רופאי העור של הרשת, המוצרים ישווקו במקביל למרפאות גם בסניפי רשת ניו-פארם

בתחילת חודש ספטמבר הקרוב צפויה לעלות סדרת מוצרי הטיפוח הדרמו קוסמטיים של כללית אסתטיקה למדפי המכירה של רשת ניו פארם. עליית המוצרים מגיעה לאחר שנים ארוכות של פיתוח וניסוי בהנחיה ובשיתוף עם רופאי כללית אסתטיקה.

הסדרה מורכבת מ-19 מוצרי סופר פרימיום ומשלבת אלמנטים רפואיים שפותחו עבור כללית אסתטיקה, על ידי חברת נאוטק מקבוצת קורדן. המוצרים מכילים רכיבים אפקטיביים בתחום האנטי אייג'ינג ומיועדים לקשת רחבה של לקוחות. פיתוח המוצרים נועד על מנת לאפשר ללקוחות רכישת תכשירים משלימים למגוון הטיפולים האסתטיים, וכמובן, גם לשימוש יום יומי לאוהבות הטיפוח.

הרכב מוצרי הליין:

 קרמי יום ולילה , סרומים יעודיים ללחות מרוכזת נפח והזנה, פילינג ומסיכה לניקוי עמוק ולליטוש פני העור, מוצרים ייעודיים לעור העפעפיים ,מענה לעור שמן ולעור עם נטייה  לשומניות ופצעונים, קרם הגנה בטכנולוגיית הפנינים הייחודית, קרם מולטי טסקינג לטיפול בעור בוגר עם סימני גיל נראים לעין ,מוצרים לטיפול בעור הגוף ועוד..

clalit-1-%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%99%d7%97%d7%a6

צילום-יחצ

השימוש במוצרי הטיפוח של רשת המרפאות כללית אסתטיקה מבטיח למשתמשים בו איכות רכיבים בלתי מתפשרת בשילוב טכנולוגיות מתקדמות, מגובות מחקרית. המוצרים מבוססים על רכיבי מפתח פעילים רבי עוצמה המעניקים לתכשירים יעילות גבוהה. השילוב בין הטכנולוגיה לרכיבי המפתח המכילים תשלובות מדמות בוטוקס, חומצה הילארונית, אנטי אוקסידנטים, צמחי מרפא ועוד, מקנים למשתמש חוויה אופטימאלית עם תוצאות מוצלחות.

ד"ר עמוס לויאב, הרופא הראשי של כללית אסתטיקה מספר: "ביחד עם חברת נאוטק יצרנו תכשירי טיפוח סופר פרימיום המשלבים את עולם הרפואה עם עולם הטיפוח. בעזרת הניסיון הרב של רופאי הרשת ידענו לשים את האצבע על הצרכים של הלקוחות בפן הרפואי מבלי לשכוח את צד הטיפוח. המוצרים מיועדים לשימוש יומ-יומי לשימור ושיפור תוצאות הטיפולים, הגנה מתנאי מזג אוויר האופייניים לישראל ונמצאו יעילים באופן משמעותי בקרב הלקוחות שהתנסו בהם גם ללא טיפולים משלימים."

טווח המחירים לצרכן: 50-203 ₪