כותרות אחרונות
Search

חברת "כרמל דיירקט" מציגה פטנטים ואביזרים חדשים וחדישים ביותר בתחום גרילי הגז

יום העצמאות 2017

חברת "כרמל דיירקט" מציגה פטנטים ואביזרים חדשים וחדישים ביותר בתחום גרילי הגז

את כל האביזרים ניתן להשיג באולם התצוגה של כרמל דיירקט רחוב המלאכה 13 א.ת. צפוני לוד ובכרמל אאוטדור, רחוב משכית 1 הרצליה פיתוח לפרטים נוספים: 1-700-700-642

חברת 'כרמל דיירקט', המייבאת ומשווקת בישראל מגוון מותגים מובילים בתחום גרילי הגז כמו (NAPOLEON, GRANDHALL, LYNX, CEASER GRILL, ועוד) וכן, מעשנות- BIG GREEN EGG, טאבונים, כלי בית, אביזרי בישול ריהוט הגן החצר ועוד, מציגה לקראת יום העצמאות ה 69 של מדינת ישראל את כל הפטנטים החדשים והאביזרים החדישים ביותר בתחום גרילי הגז:

 

צילום: רועי שר

הפטנט – מבער SIZZLE ZONE :

מבער  SIZZLE ZONE של גרילי הגז מבית נפוליאון, מייצר חום בשיטת infra  red ובאמצעות מבערים קרמיים. משטח צלייה זה בטכנולוגיית האינפרא – אדום, מגיע עד ל 900 מעלות, מה שמאפשר צלייה מהירה ואיכותית של הבשר על ידי חריכת המעטפת בצורה מקצועית ושמירה על החלק הפנימי של הבשר רך ועסיסי.

יתרון נוסף של מבער ה- Sizzle Zone הוא החיסכון המשמעותי בצריכת גז. לאור טכנולוגיה מתקדמת וקיצור משך הצלייה. בחלק מדגמי הגרילים מבער זה קיים ככירת צד, ובחלק מהדגמים מבער זה נמצא על גבי משטח הצלייה לצד המבערים הקיימים.

יצרנית גרילי הגז נפוליאון (חברה קנדית) היא המומחית בעולם לייצור ופיתוח מבערי אינפרא אדום ומבערים באופן כללי.

מחירים לגרילי גז בעלי מבערי SIZZLE ZONE החל מ- 6500 (לדוגמא גריל גז ROGUE מבית NAPOLEON)

צילום: רועי שר

האביזר: מגש פחמים של NAPOLEON לשילוב בגריל גז:

מדובר בפטנט ייחודי נוסף מבית NAPOLEON (נפוליאון) שנועד לשלב בין צלייה בגריל גז לבין צלייה על פחמים. מחיר האביזר- 226 שקלים.

מדובר במגש  עשוי יציקת ברזל  המיועד לפחמים ולשבבי עץ לעישון. בשימוש עצמו יש להסיר את אחת מרשתות הצלייה ולהניח במקומה את מגש הפחמים. הפחמים יידלקו במהירות על ידי מבערי הגז של הגריל ולאחר שיהיו לוהטות ניתן לכבות את המבער שמתחת למגש הפחמים וליהנות משילוב של צלייה על פחמים בגריל גז.

מחיר האביזר : 226 שקלים.

צילום: רועי שר

האביזר: – GRILL GRATES גריל גרייטס לוחות אלומיניום קשיחים, מוליכי חום ומונעי בעירות לשימוש על גריל גז

מדובר בלוחות ייעודיים עשויים מאלומיניום קשיח אשר מוליך חום ביעילות רבה יותר מאשר ברזל יצוק או נירוסטה.

לוחות Grill Grates מתנהגים כעדשה על גבי כל מקור חום שעליו הם מונחים. הם מגבירים וממקדים את החום של הגריל (גז או פחמים) וממירים אותו לחום אינפרא אדום.

הלוחות הייעודיים מגנים מפני בעירות והתלקחויות במיוחד בגרילים הפועלים בשיטה המסורתית עם מפזרי להבה, מגנים על המזון מפני התייבשות ומשאירים אותו עסיסי ומלא טעם.

הלוחות בנויים בצורה כזו שבה יש חלקים גבוהים ונמוכים. מיצי המזון הצלוי נופלים לתוך החלקים הנמוכים החמים שם הם מתאדים וחוזרים בחזרה למזון, בכך הטעם והלחות של המזון נשמרים בעת הצלייה.

מאחר וה- GRILL GRATES בנויים בצורה ייחודית הם מותירים על המזון הצלוי סימני צלייה מושלמים.

כל מארז GRILL GRATES מגיע עם כלי ייחודי אשר נועד לצלייה ולניקוי הפסולת שנצברת בין המסילות.

מחיר:  החל מ- 280 שקלים תלוי בגודל (שלושה גדלים לבחירה: 35 ס"מ, 38 ס"מ או 41 ס"מ)

 

צילום: רועי שר

 האביזר: מדליק פחמים של NAPOLEON

מדובר במדליק פחמים מהיר ,בטוח ויעיל של חברת נפוליאון ,לשימוש מחוץ לבית בלבד. מדליק הפחמים משתמש בשיטת חימום מרוכזת הדורשת כמות קטנה של פחמים ונייר עיתון, להבטחת הדלקה קלה ויעילה לגריל פחמים או מעשנה.

בנוסף, ניתן להשתמש במדליק זה גם בטאבון המופעל על ידי עצים. בזכות צורתו של המדליק הבעירה נתפסת במהירות בצורה שווה לאורך גזרי העץ. עם אחיזת הבעירה בגזעי העץ יש להעביר בזהירות את הגזעים לתוך הטאבון.

שימו לב ניתן להוסיף כל העת גזעים נוספים לגזעים הבוערים בתוך הטאבון.

המדליק עשוי ממתכת חזקה במיוחד מצופה באלומיניום עם ידית אחיזה נוחה .

מומלץ שימוש בכפפות גריל לאחיזה בטוחה. 

המחיר: 150 שקלים

צילום: רועי שר

 

האביזר: קרש חיתוך מעץ עם קערות נירוסטה חבויות

מדובר בקרש חיתוך איכותי בעל משטח חיתוך עשוי מבמבוק עם ציפוי אנטי בקטריאלי, מגיע עם שתי קערות נירוסטה איכותיות. הקערות נכנסות באופן מושלם לפתחים ייעודים אשר עוצבו בשני צידי קרש החיתוך לאחסון נוח. במשטח החיתוך קיימת תעלה לניקוז כל הנוזלים שנותרים בעקבות חיתוך בשרים, ירקות, פירות ועוד.

המחיר: 185 שקלים

 

האביזר: ערכת שיפודים גמישים מבית המותג GRANDHALL

מדובר בשיפודים גמישים, עשויים נירוסטה  ואפקטיביים מאוד לצלייה על גריל גז (עדיפים על פני שיפודי עץ רגילים(.

שיפודים אלו ניתנים לסגירה ע"י לולאה ובכך חוסכים במקום על גבי משטח הצלייה, ניתן לשפד על שיפודים אלו כמות גדולה של מזון. ניתן גם להכניסו לשקית וואקום עם המזון המשופד.

יש להפוך שיפודים אלו עם מלקחיים מתאימים. ניתן להכניס לשטיפה במדיח הכלים.

המחיר: 50 שקלים (עבור ערכה של 4 שיפודים גמישים)

צילום: רועי שר

האביזר: צינור עישון מבית המותג NAPOLEON

צינור עישון עשוי נירוסטה המאפשר הוספת טעם מעושן למזונות צלויים בגריל. הצינור ניתן לפתיחה נוחה המקלה  על הכנסת גזרי העץ לעישון. הצינור בעל חורים שנועדו לאפשר לעשן לנוע בחופשיות בכל שטח הגריל.

המחיר: 60 שקלים

 

ניתן לפנות לצוות של כרמל דיירקט בכל עת לצורך ייעוץ והכוונה בטלפון 1700-700-642, וכן להגיע ולהתרשם ממגוון הדגמים באולמות התצוגה שלנו:

רחוב המלאכה 13 א.ת צפוני, לוד

סניף הדגל CARMEL OUTDOOR – משכית 1, הרצליה פיתוח.

 

חברת 'כרמל דיירקט' הוקמה בשנת 2004, מייבאת ומשווקת בישראל באופן בלעדי את מיטב המותגים והיצרנים בעולם. החברה מתמחה בייבוא, שיווק והפצה למבחר המוצרים של המותגים שברשותה, תוך שימת דגש על איכות המוצר, אחריות ומתן שירות.  החברה עובדת בשני שווקים עיקרים – עולם כלי הבית ועולם סביבת החוץ.

בעולם כלי הבית ניתן למצוא את המותגים המובילים: SLICER: סלייסר (קוצץ ירקות רב תכליתי), 'מאסטר סלייסר', 'ספירל סלייסר' ועוד; אביזרי בישול  וכלי בית: BAMIX (בלנדר המוט הטוב בעולם), TRAMONTINA  (מותג סכינים וכלי בית מברזיל), ו- PENSOFAL(מותג סירים ומחבתות ביוקרמיים, פטנט רשום).

בין מותגי סביבת החוץ ניתן למצוא את מיטב המותגים המובילים בגרילי הגז:
GRANDHALL (המציע עוצמות חום גבוהות במיוחד), NAPOLEON (המציע גרילי גז עשויים מיציקות אלומיניום, נירוסטה איכותית וטכנולוגיות מתקדמות), GRILL CAESAR (גרילי גז מודולאריים למטבחי חוץ), LYNX (גרילי יוקרה מעוצבים) ו-GRILLDOME (מעשנה וגריל פחמים).
כמו כן החברה מייבאת ומשווקת מותגים איכותיים במיוחד של ריהוט גן ושמשיות:  HARTMAN(ריהוט גן וחצר), GLATZ (שמשיות).

לאחרונה התרחבה החברה ופתחה סניף נוסף תחת השם CARMEL OUTDOOR – המציע את כל הפתרונות לאירוח ולצלייה ביתית בקונספט של One Stop Shop. רחוב משכית 1, הרצליה פיתוח.