כותרות אחרונות
Search

רשת האופנה רזילי משיקה מותג חדש לילדים: Little Razili

רשת האופנה רזילי משיקה מותג חדש לילדים: Little Razili

  רשת האופנה Razili , המתמחה באוצרות אופנה ייחודית, מתרחבת לתחום חדש ומשיקה בימים אלה מותג לייף סטייל חדש לילדים: Little Razili עם חנות ראשונה של המותג בקניון רמת אביב. חנות הבוטיק מאגדת תחת קורת גג אחת את הטרנדים והמוצרים המובילים בתחום הלייף סטייל לילדים ותינוקות.

הקולקציה בחנות כוללת: מוצרי טקסטיל מעוצבים, צעצועים, אקססוריז, מתנות מעוצבות, חבילות לידה מפנקות, כלי אוכל ומוצרי עיצוב לחדר כולל רהיטים מיוחדים.

צילום: יח"צ חו"ל

הפריטים בקולקציה נאספים על ידי צוות הקניינות המיומן של רזילי וכוללים עיצוב מקומי ייחודי לצד ייבוא ממוקד של מותגים עולמיים.

כמו כן חברת ""Razili ממשיכה להתרחב לתחומים מרגשים נוספים ובימים אלו העלתה אתר אונליין של חברת "Razili" בה יוכל קהל הלקוחות ליהנות מרכישות אונליין של כל מוצרי החברה

אורי רזילי מנכ"ל הרשת:  "Little Razili מהווה כניסה לתחום חדש ומרגש לחברת "Razili"  בעולם הלייף סטייל, בחברת "Razili"  מאמינים בבניית מותגים ייחודים ואקסקלוסיביים לקהל לקוחותינו. ובפתיחת הרשת החדשה נוכל לתת מענה לקהל נוסף של ילדים ותינוקות."

צילום: יח"צ חו"ל

אודות רזילי: רזילי הינה חברה משפחתית שנוסדה בשנת 1989 ופועלת כרשת החל משנת 1996. הרשת שמתמחה באוצרות אופנה ייחודית מציגה בחנויות הרשת אוסף אקלקטי המתחבר לפסיפס עדכני ועכשווי. שנים של הערכה ליצירה מקומית ותפיסתה כאומנות הפכו את רזילי לסמן בנוף העיצוב המקומי ובססו את הרשת כמובילת דעת קהל.

טווח מחירים:50-1600 ₪

ניתן להשיג בחנות המותג בקניון רמת אביב

ובאתר האינטרנט: https://razili.co.il/