כותרות אחרונות
Search

רשת SABON משיקה קולקציית קיץ 2017 לחופשת קיץ לוהטת

sabon

רשת SABON  משיקה  קולקציית קיץ 2017

הקיץ כבר כאן, וניחוח של חופש ממלא את האוויר, זהו בדיוק הזמן לתכנן את חופשת הקיץ המושלמת. בין אם מדובר בחופשה משפחתית, סוף שבוע רומנטי או חופשת בטן גב באי קסום, זה הזמן לעצום עיניים וליהנות מרגעים מענגים של חופש….

 

גם הקיץ, SABON שמחה להשיק קולקציית מוצרים שיהפכו כל חופשה לחוויה מפנקת ומלאה בסטייל. מדובר בקולקציית מוצרי קיץ הכוללת מוצרי טקסטיל העשויה מבדים קלים ואווריריים ובגוונים צבעוניים חזקים וקייצים, אשר מתאימים לבית, לים,  לבריכה או לכל חופשה ונסיעה מתוכננת.  

קולקציית אביזרים שתהפוך את הקיץ לחוויה צבעונית ומרגשת.

מגבת חוף עגולה

צילום דן לב

מגבת חוף עגולה צבעונית ואופנתית, מעוצבת בצבעי הקיץ החמים,  בתוספת גדילים סביבה, עשויה מבד נעים , בעל כושר ספיגה וקל לייבוש, מושלמת לרביצה בים ולהתעטפות אחרי טבילה במים, מקיפה את כל הגוף ואת כסאות הנוח שבחוף הים.

מחיר: 199 ₪ , גודל: קוטר 150

 

תיק קיץ מתקפל

צילום דן לב

תיק ענק שמתקפל לתוך פאוץ' , בעיצוב קייצי, קל ונוח לנשיאה.

הפאוץ' נצמד בעזרת תיק  – תקים לתיק עצמו, ובכך הופך לכיס חיצוני המשמש לאיכסון בין היתר, על מנת לאכסן את הבגד ים הרטוב, אקססוריז וכו, מצוין לנסיעות!

להניח סגור במזוודה ולשלוף כשצריך…

מותאם במיוחד לבילוי בבריכה או בים, להכניס הכל וללכת.

מחיר: 89 שח (100% פוליאסטר)

 

תרסיס לחות לפנים

צילום כפיר זיו

תרסיס לחות המחייה את עור הפנים, מאזן אותו ומעניק לו מראה נמרץ רענן וזוהר. נוסחה קלילה, נטולת אלכוהול, המועשרת בתמציות בוטניות, פומלית אדומה וצמח הפורצלן היפני (הויה) המחדשים ,מחיים את העור ומגנים עליו מפני פגעי הסביבה.

נספג במהירות ומתאים לשימוש בבוקר, כהכנה לשגרת הטיפוח היומית או לאחר האיפור כרענון.

מוצר אידיאלי לימי השמש החמים של חודשי הקיץ, עוזר לייפות ולהחיות את עור הפנים בכל שעה משעות היום.

מחיר: 49 ₪, תכולה: 100 מ"ל

להשיג ברשת חנויות SABON ברחבי הארץ

אודות SABON

רשת "סבון של פעם" הוקמה ב-1997, ע"י סיגל קוטלר-לוי ואבי פיאטוק וזוכה להצלחה רבה בשוק הבינלאומי בקרב מעצבים ידועי שם ובקרב קהל צרכנים רחב. הרשת מייצגת סגנון  המשמר עיצוב קלאסי ייחודי. החנות הראשונה של 'סבון של פעם' נפתחה ברחוב שינקין, בליבה של תל אביב. מאז, גדלה אותה חנות קסומה והייתה לרשת בינלאומית בשם  SABON, המונה למעלה מ-150 חנויות ברחבי העולם. הרשת מעסיקה כ- 300 עובדים בישראל ולמעלה מ- 1000 עובדים בחו"ל. רשת SABON, מתמחה במוצרי טיפוח לגוף ולנפש, מקפידה על מרכיבים איכותיים, שמירה על איכות הסביבה ותשומת לב לכל פרט. ב SABON מאמינים בעשייה מתוך יצירתיות ואהבה, במקצוענות ובהתמדה.


בקרו אותם בחנות האונליין החדשה
www.sabon.co.il