כותרות אחרונות
Search

קבוצת פרטנר החלה בהטמעת טכנולוגיית MIMO 4×4 להכפלת מהירות הגלישה ברשת הסלולרית

קבוצת פרטנר החלה בהטמעת טכנולוגיית MIMO 4×4  להכפלת מהירות הגלישה ברשת הסלולרית

צעד זה בא בהמשך להשלמת ניסוי בטכנולוגיה המתקדמת; החברה מתכננת תכנית פריסה שנתית שתכלול התאמת מאות אתרים לטכנולוגיית MIMO 4×4 

 

קבוצת פרטנר ממשיכה לפתח את הרשת הסלולרית המהירה בישראל, ומודיעה היום על השלמת ניסוי בשטח בטכנולוגיית MIMO 4×4, המאפשרת הכפלת קצב גלישה במכשירים תומכים, באמצעות שדרוג אתרי השידור ברחבי הארץ.

 

הטכנולוגיה החדשה נתמכת בתדרים גבוהים בלבד (1800,2100,2600), ובאמצעות הכפלת כמות המשדרים והמקלטים באנטנה סלולרית, תאפשר ללקוחות פרטנר לגלוש במהירות של עד 400Mbps במכשירים תומכים, בהשוואה למהירות של 100Mbps ברשת דור4 (LTE) ו- 150Mbps ברשת דור 4.5 (LTE-A) של פרטנר.

איציק בנבנישתי, מנכ״ל קבוצת פרטנר מסר: "רשת הסלולר של פרטנר היא המתקדמת ביותר בישראל, עם הפריסה הרחבה ביותר של דור 4 ודור 4.5. בשנה האחרונה השקנו פיתוחים ייחודיים לפרטנר, כמו רשת ה-IoT Pro הראשונה בישראל, וטכנולוגיית WiFi Calling המאפשרת הרחבת הכיסוי עבור מנויי הסלולר של פרטנר באמצעות רשתות WiFi, גם לאזורים ללא גישה לרשת הסלולרית, כמו חניונים תת קרקעיים. ההשקעה של פרטנר בתשתיות תקשורת היא חלק מהאסטרטגיה ארוכת טווח לאפשר ללקוחותינו ליהנות מהשירותים המתקדמים ביותר, בכל היבט של החיים המחוברים – בסלולר, בשירות פרטנר tv, בתשתית הסיבים האופטיים שאנו מקימים בימים אלו, בטלפוניה ובשירותי ענן, סייבר ושירותי ערך מוסף נוספים לעסקים ולפרטיים״.

 

רז ברטוב, סמנכ"ל טכנולוגיות מידע בפרטנר מסר: "בשבועות האחרונים ביצענו ניסויים מתקדמים באתרים שונים של החברה, ובהמשך לניתוח תוצרי הניסוי, קיבלנו החלטה להתקדם בפריסה בשטח. כבר בשנה הקרובה, אנחנו מתכננים להשלים התאמה של מאות אתרים לטכנולוגיה החדשה, ובמקביל, לפתח יישומים מתקדמים למיצוי מקסימלי של היכולות החדשות. אנחנו גאים להיות הראשונים בישראל להוציא את טכנולוגיית MIMO 4×4 ממרחב הניסוי במעבדה, ולהטמיע את היכולות החדשות בשטח עבור לקוחות פרטנר."