כותרות אחרונות
Search

הסכם חסות ראשית של תדיראן לקבוצת הכדורגל הפועל באר שבע לשנים 2017-2018

מפגש של אלופים

משה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן ואלונה ברקת, הבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל תדיראן באר שבע אלופת המדינה, חתמו על הסכם חסות ראשית של תדיראן לקבוצה זאת העונה השנייה ברציפות

 

הסכם החסות נחתם לעונת המשחקים 2017-2018 במסגרתו, תדיראן תמשיך להיות המאמצת הראשית של הקבוצה שתמשיך להיקרא "הפועל תדיראן באר שבע" והלוגו של תדיראן יתנוסס על המדים הרשמיים של שחקני הקבוצה

 

בנוסף, לקראת העונה הקרובה החליטו תדיראן והקבוצה על הרחבת שיתוף הפעולה והעמקת הקשר של החברה והפועל באר שבע עם מגוון פעילויות שיווקיות לאורך העונה הקרובה, אירועים משותפים ועוד

 

משה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן, אמר במעמד החתימה: "אני גאה ונרגש להמשיך  את השותפות של תדיראן עם קבוצת הכדורגל אלופת המדינה הפועל תדיראן באר שבע. הקשר של תדיראן עם הקבוצה הינו קשר אמיץ של שנים רבות ומשנה שעברה כנותני חסות ראשית היינו גאים לקחת חלק מרכזי בהצלחה הפנומנלית של הקבוצה. השנה הקבוצה תקבל את תדיראן חזקה יותר, עוצמתית יותר ואני אעשה כל שביכולתי להעמיק את הקשר בין תדיראן לקבוצה, כך שזה יוביל להמשך הצלחת שני הצדדים כפי שזה היה עד כה."

 

אלונה ברקת, הבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע אמרה במעמד החתימה: "שיתוף הפעולה שלנו עם תדיראן ועם משפחת ממרוד הוא שיתוף פעולה מצוין ופורה ואני שמחה שהוא ממשיך ומעמיק. אני מודה לקבוצת תדיראן  ומשפחת ממרוד על האמון והתמיכה לאורך השנים."

 

משה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן ואלונה ברקת, הבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל תדיראן באר שבע אלופת המדינה חתמו היום על הסכם חסות ראשית של תדיראן לקבוצה זאת העונה השנייה ברציפות.

אליניב ברדה אסי רחמים אלונה ברקת משה ממרוד וברק בכר – צילום הראל שגיא

הסכם החסות נחתם לעונת המשחקים 2017-2018 במסגרתו, תדיראן תמשיך להיות המאמצת הראשית של הקבוצה שתמשיך להיקרא "הפועל תדיראן באר שבע" והלוגו של תדיראן יתנוסס על המדים הרשמיים של שחקני קבוצת הכדורגל הבוגרת של הפועל באר שבע.

 

בנוסף, לקראת העונה הקרובה החליטו תדיראן והקבוצה על הרחבת שיתוף הפעולה והעמקת הקשר של החברה והפועל באר שבע עם מגוון פעילויות שיווקיות לאורך העונה הקרובה, אירועים משותפים ועוד.

 

משה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן, אמר במעמד החתימה: "אני גאה ונרגש להמשיך את השותפות של תדיראן עם קבוצת הכדורגל אלופת המדינה הפועל תדיראן באר שבע. כבאר שבעי שנולד, גדל, התחנך והתחיל את העסק שלו בעיר זהו אושר גדול עבורי לראות איך הקבוצה מנפצת בשנים האחרונות כל מחסום אפשרי ומביאה לעיר באר שבע ולכל אזור הדרום שתי אליפויות ברציפות. הקשר של תדיראן עם הקבוצה הינו קשר אמיץ של שנים רבות ומשנה שעברה כנותני חסות ראשית היינו גאים לקחת חלק מרכזי בהצלחה הפנומנלית של הקבוצה."

 

ממרוד הוסיף: "השנה הקבוצה תקבל את תדיראן חזקה יותר, עוצמתית יותר ואני אעשה כל שביכולתי להעמיק את הקשר בין תדיראן לקבוצה, כך שזה יוביל להמשך הצלחת שני הצדדים כפי שזה היה עד כה. זאת הזדמנות מעולה להודות לגברת אלונה ברקת והצוות שמסייע לה, לצוות האימון והשחקנים כמובן על עונה מרגשת ולאחל להם הצלחה, אפילו גדולה יותר בעונה הקרובה."

אלונה ברקת ומשה ממרוד – צילום הראל שגיא

אלונה ברקת, הבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע אמרה במעמד החתימה: "שיתוף הפעולה שלנו עם תדיראן ועם משפחת ממרוד הוא שיתוף פעולה מצוין ופורה ואני שמחה שהוא ממשיך ומעמיק. אני מודה לקבוצת תדיראן  ומשפחת ממרוד על האמון והתמיכה לאורך השנים."

 

לאחר שממרוד ואלונה חתמו על הסכם החסות אלונה אמרה למשה "הלוואי ותצטרך לשלם את כל המענקים על הצלחת שיש בחוזה במיוחד זה על העלייה לליגת האלופות", ממרוד חייך ואמר לה: "אני אשמח לשלם את הסכום הנקוב כדי להיות בליגת האלופות. חלום."

 

ממרוד סיפר לכל הנוכחים בטקס על כך שאמש היה היום העמוס והמוצלח ביותר בתולדות החברה בגלל עומסי החום הכבדים כמובן, אז ברק בכר, מאמן הקבוצה אמר לו "באר שבע תרמה להצלחה של תדיראן ותדיראן תרמה להצלחה של הקבוצה."

 

בטקס מעמד החתימה על ההסכם, שהתקיים במשרדי חברת תדיראן בפתח תקווה, השתתפו: מורן ממרוד לביאד, סמנכ"לית אסטרטגיה בתדיראן ונופר ממרוד, מנהלת השיווק של תדיראן הבנות של משה ממרוד, דרור ריזנברג, סמנכ"ל השיווק של תדיראן לצד אסי רחמים, מנכ"ל קבוצת הפועל תדיראן באר שבע, מאמן הקבוצה ברק בכר והקפטן של הקבוצה אליניב ברדה.

 

עם סיום טקס החתימה אלונה ברקת ומשה ממרוד יחד עם הצוות של תדיראן הכינו לאסי רחמים הפתעה והביאו לו עוגת יום הולדת לרגל יום הולדתו ה-46 שנחגג היום. רחמים הנבוך והמופתע הודה לכולם ואמר: "הצלחתם להפתיע ולרגש אותי. תודה רבה!".

 

על תדיראן
תדיראן עוסקת בעיקר בייצור, ייבוא ומכירה של מזגני אוויר ומערכות מיזוג אוויר לשוק הביתי, המסחרי והתעשייתי, בעיקר תחת המותגים Tadiran, ו- Toshiba, וכן עוסקת הקבוצה במתן שירותי אחריות ותחזוקה למוצרים אלו. כמו כן, עוסקת הקבוצה בפתרונות בתחום ההתייעלות האנרגטית.