כותרות אחרונות
Search

מי בכלל צריך מפתחות לבית ? מהיום נועלים בפקודה קולית !

מי בכלל צריך מפתחות לבית?

מהיום נועלים בפקודה קולית, בודקים מרחוק אם באמת נעלנו את הדלת ופותחים אותה באמצעות הסמארטפון  

מנעול חכם שישולב בקו מוצרי הבית החכם של חברת אסנס הישראלית, יאפשר ללקוחות החברה לשלוט על הדלת הראשית בביתם בדרכים שלא היו אפשריות עד היום במנעולים המסורתיים – כולל נעילה ופתיחה קולית, ניהול מצב הדלת מרחוק באמצעות הסמארטפון ושימוש בו כמפתח לכל דבר

 

חברת אסנס תשלב את המנעול החכם של חברת August האמריקנית בקו פתרונות הבית החכם של החברה. שיתוף הפעולה שמשלב את מנעול ה- Smart Lock Pro (Z-Wave) של August בקו מוצרי WeR@Home של אסנס, יאפשר ללקוחות אסנס לשלוט על הדלת הראשית בביתם בדרכים שלא היו אפשריות עד היום במנעולים המסורתיים – כולל ניהול מצב הדלת מרחוק באמצעות הסמארטפון ושימוש בנייד כמפתח לכל דבר. ניתן יהיה גם להפעיל את המנעול בהוראות קוליות, מתוך הבית תוך שימוש באלקסה של אמזון, סירי של אפל או הסייען של גוגל. בין התכונות הנוספות: נעילה אוטומטית לאחר שהדייר נכנס הביתה, אפשרות לייצר ׳מפתחות וירטואליים׳ עבור אורחים ולנטר מי נכנס ומי יוצא מהבית – והכל באמצעות הסמארטפון. במנעול גם מובנה חיישן חכם שמודיע למשתמשים אם הדלת נעולה, או פתוחה. כך, מי שעוזב את הבית, תוך תחושה שהדלת נעולה, יכול מעתה גם להיות בטוח בכך.

צילום: August

הפתרונות שמציעה אסנס כוללים מערכות ניהול ביתיות אינטראקטיביות, יישומי מובייל ומערכות ניטור ובקרה לווידאו, המאפשרים למשתמשים לנהל את סביבתם הביתית באופן עצמאי מכל מקום, בכל זמן ומכל מסך. August, הנחשבת כיום לאחת החברות המתקדמות בעולם בתחום נעילה חכמה של בתים, נרכשה לא מכבר ע"י חברת המנעולים הבינלאומית Assa Abloy.

 

המערכות המשולבות של פתרונות שתי החברות זמין כיום בצפון ובדרום אמריקה. ״זהו פתרון המתמודד בהצלחה רבה עם הצורך האמיתי של הצרכנים לפשט את חיי היום יום ולעשות אותם נוחים יותר״, אומר יניב אמיר, נשיא אסנס ארה״ב. ״אנו ממוקדים בניסיון להקל על הלקוחות שלנו לאמץ את טכנולוגיות ה-IoT. שיתוף הפעולה עם August מאפשר לנו להוסיף עוד נדבכים לפתרון שלם של ניהול הבית החכם ואבטחתו״.

צילום: August

אסנס (Essence) היא חברה פרטית, בבעלות ד״ר חיים אמיר. הפתרונות שמציעה החברה, עושים  שימוש בחדשנות וביכולות הטמונות ב- IoT (האינטרנט של הדברים), נמכרים במודל B2B. החברה קיימת 23 שנים ומכרה עד היום כ-25 מיליון מוצרים. אסנס מעסיקה 300 עובדים במטה החברה באזור ההייטק של הרצליה ועוד כ-600 עובדי ייצור. לחברה יש משרדים גם בספרד, ארה״ב, וסין.

למידע נוסף: http://www.essence-grp.com/

סרטוני המחשה:

https://youtu.be/BAgRgg-W9x4

https://youtu.be/hO3RVzLQG_M

https://youtu.be/aiv8tLCix9U?list=PLtqztfmz3tjswYtJbS6M9IDdRjOfItqs3