כותרות אחרונות
Search

שת״פ של גוגל וחברת אסנס יאפשר להפעיל בבית החכם מגוון מערכות ביתיות מקושרות באמצעות פקודות קוליות

 

תערוכת :CES 2018

שת״פ של גוגל וחברת אסנס יאפשר להפעיל בבית החכם מגוון מערכות ביתיות מקושרות באמצעות פקודות קוליות

חיבור  מערכות הבית החכם של אסנס עם העוזרת הקוליתGoogle Assistant  יאפשר לצרכנים להשתמש בהנחיות קוליות כדי לשלוט ולתפעל מגוון מערכות ביתיות מקושרות – ממערכות האבטחה, דרך התאורה ועד המיזוג. חברת אסנס היא ספקית הבית החכם  הישראלית הראשונה שנבחרה על ידי גוגל לקחת חלק במיזם החדש. ״זהו הצעד הראשון בצמצום התלות שלנו באפליקציות… הבקרה וההפעלה הקולית בדרך להפוך לדרך המרכזית בה ננהל בעתיד הקרוב מגוון מערכות מסביב לנו״.

 

תל אביב, 8 בינואר 2018. הקביעה כי מערכות מופעלות ונשלטות קול יחליפו בעתיד הלא רחוק את כל שאר ממשקי המשתמש – כולל האפליקציות בהן כולנו משתמשים כיום – נשמעים שוב ושוב על ידי מומחים בתחום, הרואים בכך שלב הכרחי באבולוציה של הטכנולוגיה. אחד משחקני הענק שנכנסו לזירה היא גוגל, שהשיקה את ה- Google Assistant – העוזרת האישית החכמה.

 

במסגרת תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית CES 2018, שנערכת בימים אלה בלאס וגאס, הכריזו גוגל וחברת אסנס הישראלית על שיתוף פעולה, במסגרתו יוכלו לקוחותיה של אסנס, המפתחת ויצרנית של ה- WeR@Home – מערך פתרונות כולל לניהול הבית החכם, להשתמש ב- Google Assistant  בסמארטפון שלהם, ברמקולים מופעלי קול, דוגמת  Google Homeואחרים ולתת הנחיות הקוליות להפעלה של מגוון מערכות ביתיות, ממזגנים, דרך תאורה ועד מערכות האבטחה. אסנס תהווה ספקית הבית החכם  הישראלית הראשונה שנבחרה על ידי גוגל לקחת חלק במיזם החדש.

 

WeR@Home של אסנס מאפשרת לצרכנים ליהנות מהאפשרויות הטמונות בטכנולוגיות ה- IoT (אינטרנט של הדברים) באמצעות ניהול מרחוק של בתיהם המקושרים (בתים חכמים). פתרון הבית החכם של אסנס ניתן להתקנה באופן עצמאי בבית והוא קל בשימוש ובתפעול יומיומי. הוא מנצל יכולות וטכנולוגיות דוגמת תקשורת מכונה למכונה (M2M) וטכנולוגיות IoT כדי לספק לצרכנים ולמשתמשים חוויה כוללת של בית חכם ומקושר.

צילום: יח"צ

השימוש ב- Google Assistantמאפשר לצרכנים לשלוט על הסביבה הביתית שלהם באמצעות פקודות קוליות, דוגמת ״היי גוגל נגני מוסיקה״, או ״סגרי את התריס״. השילוב המלא עם מערכת WeR@Home יתרום להעצמת החוויה, בכך שלשליטה על מגוון המכשירים והמערכות המקושרות, וקביעה מראש של ביצוע פעולות אוטומטיות, תתווסף גם האפשרות למתן פקודות קוליות בזמן אמת (דוגמת הוראה לכיבוי האור, וכד׳).

 

ההתנסות בטכנולוגיה המשולבת של שתי החברות – שמאפשרת הפעלה קולית של מגוון מערכות, תתאפשר בביתן של אסנס בתערוכת CES.

 

אסנס הפעילה בשוק מעל 20 שנה הייתה בין הראשונות בעולם בתחום שאימצה ושילבה טכנולוגיות IoT וקול בפתרונות החברה, שכוללים מערכות ניהול בית חכם, מאובטחות, קלות לתפעול יומיומי ומעוצבות. החברה מביאה עמה לשותפות ערך מוסף בכך שהיא מציעה פתרונות מקצה לקצה משלב הקישוריות לעסקים ולתשתיות של ספקי השירות השונים (חברות אבטחה, ספקי תקשורת, בריאות וביטוח) ועד לאספקת פלטפורמה שלמה הנמצאת אצל הלקוחות, התומכת במערכות דוגמת Nest, Yale Lock, August Lock ומאות מערכות תואמות תקשורת Z-Wave.   

 

״העבודה עם הפתרונות של אסנס נותנת לצרכני ה- Google Assistant את היכולת להשתמש בפקודות קוליות כדי לשלוט על ניהול, בטיחות ואבטחת ביתם״ אומר יניב אמיר, מנכ״ל אסנס ארה״ב. ״זהו הצעד הראשון בצמצום התלות שלנו באפליקציות… הבקרה וההפעלה הקולית בדרך להפוך לדרך המרכזית בה ננהל בעתיד הקרוב מגוון מערכות IoT מסביב לנו״.

 

השילוב של גוגל ואסנס פותח הזדמנויות עסקיות משמעותיות עבור ספקי השירותים המבקשים דרכים לבידול ההצעות שלהם, ומאפשר להם להציע מערכות בית מקושר שניתנת לניהול הן על ידי קול והן על ידי אפליקציות, על כל מסך ומכל מקום. ספקי השירות שיעשו שימוש בפלטפורמת הענן של אסנס יקבלו חיבור מנצח – 24/7 – לכלים מתקדמים שיסייעו לספק ללקוחותיהם שירותי אבטחה מקצועיים.

 

״תחום החיים המקושרים עוסק בטכנולוגיות שמאפשרות לספקי השירות להציע חווית לקוח יוצאת דופן״, אומר אמיר. השילוב של גוגל ואסנס נותן לספקים ולמפיצים, יתרון תחרותי בשוק״.

הדגמת המערכת תתבצע בתערוכת CES ב: Sands, Halls A-D, Booth # 42952

 

אסנס היא ספקית גלובלית של טכנולוגיות IoT ופתרונות לחיים מקושריםConnected-living) ) מבוססי ענן, לתחומי האבטחה, התקשורת וספקי שירותי בריאות דיגיטלית. מוקד הפעילות של החברה, שמכרה עד היום מעל 25 מיליון מוצרים ופעילה מעל 23 שנה, נמצא באזור ההייטק של הרצליה והיא מעסיקה 600 עובדים. אסנס פועלת במודל עסקי של B2B2C ומוצריה הנמכרים לגופי OEM  עוברים התאמה לקהלי היעד והלקוחות, החל מרמת האפליקציות, דרך השפה ועד לאריזות המוצרים. לחברה משרדים בספרד, ארה״ב, וסין.