כותרות אחרונות
Search

במסגרת חגיגות ה- 100 שנה לבנק מרכנתיל ממשיך הבנק בשיתוף הפעולה עם מיזם "מחשב לכל ילד"

במסגרת חגיגות ה- 100 שנה לבנק מרכנתיל ממשיך הבנק בשיתוף הפעולה עם מיזם "מחשב לכל ילד"

­­­­­­­­­­­­

עד כה תרם בנק "מרכנתיל" 1,250 מחשבים באמצעות "מחשב לכל ילד"

 

פרופ' אריה סקופ יו"ר "מחשב לכל ילד" : "באמצעות תרומת הבנק נרכוש מחשבים לילדים בשווי כולל של כ- 500 אלף ₪

 

 שוקי בורשטיין מנכ"ל בנק "מרכנתיל": "הבנק מייחס חשיבות רבה לנושא החינוך וההשכלה ורואה בתרומה זו של מחשבים לילדים כלי להנגשת הקידמה הדיגיטלית לילד ולמשפחתו ואמצעי משמעותי וחיוני לקידום החינוך וההשכלה"

 

שוקי בורשטיין מנכ"ל בנק "מרכנתיל" חתם בימים אלה על ההסכם עם עמותת "מחשב לכל ילד" למתן תרומה של הבנק לרכישת מחשבים לילדים ובני נוער ממשפחות אשר ידן אינה משגת.

מימין שוקי בורשטיין, פרופ אריה סקופ – צילום:מורג ביטן

בורשטיין ציין בטקס: הבנק מייחס חשיבות רבה לנושא החינוך וההשכלה ורואה בתרומה זו של מחשבים לילדים, כלי להנגשת הקידמה הדיגיטלית לילד ולמשפחתו  ואמצעי משמעותי וחיוני לקידום החינוך וההשכלה. אנו רואים בתרומה זו השקעה לטווח ארוך אשר התוצר שלה הוא גישור על פערים דיגיטליים ודרך משמעותית לקידום החינוך וההשכלה בערי הפריפריה. בנק מרכנתיל חוגג השנה 100 שנים להקמתו ובמסגרת חגיגית זו אנו  מחדשים את שיתוף הפעולה עם העמותה אשר מבחינתנו, ימשך עוד שנים רבות.

 

פרופ' אריה סקופ יו"ר "מחשב לכל ילד": "באמצעות התרומות מקבלים ילדי הפרויקט את המחשבים הטובים ביותר, כולל תוכנות המותקנות עליהם, אחריות ושירות. הילדים רוכשים מיומנויות שימוש במחשבים בקורסים אותם אנו מעבירים ומהווים סוכני שינוי דיגיטלי גם בבית ובמשפחה". תרומת הבנק תסייע גם השנה לרכישת עשרות מחשבים חדשים לילדי הפרויקט".