כותרות אחרונות
Search

חברי "מקהלת הצבא האדום"מבצעים את השיר "בוקר טוב" ברוסית

מה קורה כשחברי "מקהלת הצבא האדום" האגדית חברו לגידי גוב לביצוע השיר "בוקר טוב" ברוסית לקולות של בריטון, בס ועשרות כלי נגינה ?

 

לקראת המונדיאל שיתקיים השנה ברוסיה, מקהלת הצבא האדום הרשמית חברה לבזק לשיתוף פעולה בינלאומי. במסגרת הקמפיין הצטלמו עשרות חברי הלהקה לביצוע מטורף לשיר "בוקר טוב", שהפך ללהיט בארץ בגרסת עומר אדם.

 

במסגרת הקמפיין בזק תשיק מבצע להצטרף לנתב Be (שמאופיין ביכולות סטרימינג גבוהות ותמיכה בשידורי4K ) וליהנות מטלוויזיה חכמה של "Hisense" 55 אינץ' לצפייה ב 4K במחיר מנצח של  ₪1990  בלבד.

 

לא להאמין, אבל רק חודש עבר מאז יציאת שיר המחזמר "בוקר טוב" בשיתוף עומר אדם וגידי גוב ונראה כאילו הוא היה איתנו שנים. השיר, שהפך לשגור בכל בית בישראל, זוכה להצלחה חסרת תקדים ברחבי הארץ עם שיא של עשרות מיליוני ציפיות ברשת (כולל זכייה במדד הפרסומות של יוטיוב), אלפי שיתופים, מאות ביצועים מחודשים ומחוות יצירתיות. בעקבות הקמפיין, נרשמה גם הצלחה חסרת תקציב וביקוש שיא לנתב החדש של בזק, הBe.

 

בזק לא נחה, ורגע לפני יריית הפתיחה של משחקי המונדיאל היא משיקה שיתוף פעולה ייחודי וראשון עם המקהלה הוותיקה והמוכרת של הצבא האדום, שלא נוהגת להשתתף בקמפיינים מסחריים והסכימה ברוח ספורטיבית ונדירה להשתתף בצילומים לקראת קיום המשחקים ברוסיה. לטובת הצילומים וההקלטות, גויסו טובי הנגנים והזמרים של מקהלת הצבא האדום, שנחשבת לליבה וגאוותה של רוסיה. הלהקה שפועלת משנת 1912 והפכה בשנים האחרונות למפורסמת ברחבי העולם עם למעלה מ -7,000 מופעים בשפות שונות.

 

צילום: יח"צ

 

במסגרת הקמפיין, שמטרתו להציג את יכולות נתב ה-Be, המאפשר חווית סטרימינג איכותית לצפייה בתוכן בזמן אמת (מעביר את השידור החי בזמן אמת, ללא הפרעות ובאיכות גבוהה) ותומך בתכנים ב 4K (שידורי המונדיאל השנה יהיו ב -4K), ביצעו גידי גוב והמקהלה הומאז' לפרסומת המצליחה 'בוקר טוב' בשיר שנכתב  ברוסית ועברית ביחד.

 

סמנכ"ל השיווק והחדשנות של בזק גיל רוזן מספר: "קמפיין בוקר טוב" חוגג את הטכנולוגיה החדשה ופריצת הדרך עם נתב המותאם לצריכת האינטרנט בחיים המודרניים, במיוחד בעולמות הווידאו והסטרימינג. אנו יודעים כי בתקופת המונדיאל יש עלייה של מאות אחוזים בצפייה בתוכן באמצעות האינטרנט לצד קפיצה משמעותית בגלישה באינטרנט בזמן הצפייה, לכן,  לפני פתיחת משחקי הכדורגל של המונדיאל, חשוב לנו שכל אחד מהצופים במשחקים יוכל ליהנות מחוויית ציפייה איכותית בתוכן ללא הפרעות בזמן אמת עם נתב שמאפשר צריכה של וידאו באיכויות גבוהות ותומך בתכני  4K"

 

במסגרת הקמפיין בזק תציע מבצע מיוחד לרגל המונדיאל למנויי האינטרנט שלה שמצטרפים ל Be, אפשרות לרכישת טלוויזיה חכמה של "Hisense" 55 אינץ' עם תמיכה  ב 4K במחיר של 1990 ש"ח בלבד.

 

בואו לראות מה קרה כשחברי מקהלת הצבא האדום פגשו את גידי גוב

https://www.youtube.com/watch?v=5arO8E_nkZk