כותרות אחרונות
Search

המונדיאל הזה כולו Buzz – תמיד יש סיבה ל- BUZZ !

BUZZ

המונדיאל הזה כולו Buzz

"יקבי כרמל" מזמינים אתכם להצטנן בסטייל עם סדרת היינות: Sparkling Buzz

הסדרה האטרקטיבית והחדשנית זכתה בתחרות "מוצר השנה" בחירת הצרכנים לשנת 2018

תמיד יש סיבה ל- BUZZ !

 

על סדרת היינות "Sparkling Buzz" של יקבי כרמל :

סדרת יינות Sparkling Buzz  הינה סדרת יינות קלים, נגישים ומהנים, עם אחוז אלכוהול נמוך (5-6.5%), בעבוע קל ומתקתקות עדינה. עיצוב הסדרה חדשני, בולט וצעיר וניתן להשיגה  בבקבוק עם פקק הברגה או בפחית. היינות מתאימים למגוון רחב של אפשרויות צריכה ומעניקים חווית שתייה שלא דורשת הכנה מוקדמת, פשוט לשתות וליהנות.

 

בסקר שערכו יקבי כרמל באמצעות חברת TNS לרגל ההשקתה של סדרת   Sparkling Buzz, עולה כי 70% מהישראלים נוהגים לשתות יין מבעבע, כ-  40% נוהגים לרכוש יין מבעבע לצריכה ביתית. עוד עולה כי נשים מובילות בצריכת היינות המבעבעים. בנוסף, מסתבר שהישראלים מעדיפים יין מבעבע 'כחול-לבן'. נתוני הסקר מעלים כי 38% מהנשאלים מעדיפים יין מבעבע תוצרת ישראל לעומת 15% בלבד המעדיפים יינות מבעבעים מתוצרת חו"ל.

צילום: איל קרן

הסדרה כוללת:

  • Sparkling Buzz  מוסקטו 5.5% היין מיוצר מענבי מוסקט, בסגנון מוסקטו דה אסטי האיטלקי, בעל מתיקות עדינה ומאוזנת. יתאים כאפריטיף וגם לארוחות קלות, פיקניקים ומסיבות ומעניק תשובה למחפשים יין מבעבע לבן.

 

  • Sparkling Buzz קריניאנו 5.5%, היין מיוצר מענבי קריניאן, קל ומרענן, בעל מתיקות עדינה ומאוזנת. מתאים כאפריטיף וגם לארוחות קלות, פיקניקים ומסיבות, ומעניק תשובה למחפשים יין מבעבע מזנים אדומים/רוזה.

 

  • Sparkling Buzz פירות יער 6.5%, מיוצר מענבי מוסקטו, בתוספת נגיעות של פירות יער, בעל מתיקות קלה. פותח ביקב בעקבות טרנד עולמי גדל וצומח של יינות מבעבעים בטעמים. טעם פירות היער נבחר ברוב קולות במחקר צרכנים שנעשה לקראת מהלך הרחבת הסדרה. 

 

  • SPARKLING BUZZ מוסקטו בפחית אישית של 250 מ"ל. יין לבן מיוצר מענבי מוסקט, בסגנון מוסקטו דה אסטי האיטלקי , קליל ומוגז קלות, בעל מתיקות נעימה ומאוזנת. חדשנות בעולם היין הישראלי ומגמה עולמית צומחת, עם גידול של 125% משנה לשנה בארה"ב, לפי נתוני נילסן.

צילום: איל קרן

מומלץ לשתות את היינות צוננים מאוד בטמפרטורה של 4 מעלות. ניתן לרכוש את היינות מסדרת  Sparkling Buzz  ברשתות השיווק השונות בטווח המחירים שבין 9.90 (לפחית) ועד 25 ₪ לבקבוק).

 

על הזכייה בתחרות "מוצר השנה": תחרות מוצר השנה מתקיימת זו השנה ה- 13 ברציפות, מטרתה היא לעודד חדשנות ואיכות במוצרים שמשווקים מדי שנה. הצוות השופט והצרכנים מדרגים את המוצרים ובוחרים את המוצרים החדשניים ביותר ומדרגים אותם על פי מידת האטרקטיביות ושביעות רצונם מהשימוש בהם.