כותרות אחרונות
Search

Tatti Bakery פותחת את חגיגות החופש הגדול בהומאז' לעוגת היומולדת של כריסטינה טוסי…….

Cristatti Birthday Cake

 Tatti Bakery פותחת את חגיגות החופש הגדול בהומאז' לעוגת היומולדת של הקונדיטורית המובילה בעולם כריסטינה טוסי – מייסדת ובעלים של Milk bar הפופולארי בניו יורק 

 

 

Tatti bakery פותחת את חגיגות החופש הגדול בהומאז' לעוגת היומולדת של הקונדיטורית המובילה בעולם כריסטינה טוסי ומשיקה בימים אלו את עוגת היום הולדת המדוברת -עוגת שכבות המורכבת משכבות של טורט על בסיס שקדים, קרם וניל, שברים של טאטי ונוטלה, פניני קראנץ' ומעוטרת בסוכריות צבעוניות.

 

העוגה הינה בהשראת עוגת היומולדת של הקונדיטורית המפורסמת ומורכבת מחומרי גלם זהים והבדל אחד בטוויסט הייחודי של טאטי ובניצוחו של הקונדיטור כפיר כהן.

 

על העוגה ניתן לכתוב הקדשה אישית בצבעים שונים לפי דרישות הלקוח.

העוגה מתאימה לחגיגות יומולדת, מסיבות סיום ושאר אירועים חגיגיים של ילדים ומבוגרים גם יחד .

העוגה מוצעת גם בשכבות שוקולד

מחיר 190 ₪

 

עוגת יום הולדת טאטי – צילום: דניאל לילה

 

Tatti

Tatti דרך השלום 53 גבעתיים

Tatti Loft אברהם גירון 3 א.ת. יהוד

Tatti Bakery  דרך השלום 53, גבעתיים ;  אברהם גירון 3, א.ת. יהוד

Tatti tlv – קניון גינדי

טלפון 03-5392500

איסטגרם: @tattiofficial

www.tatti.co.il

 

***

"Tatti Group" הוקמה ב-2002 והפכה לאבן יסוד ושם דבר בתרבות האוכל הישראלית. ל"Tatti" שתי מסעדות, הראשונה "Tatti" בגבעתיים והשנייה, "Tatti Loft" ממוקמת ביהוד. "Tatti" בראסרי קלאסי המשלב בין הבישול האיטלקי לים תיכוני. "Tatti Loft" יהוד – הינו ביסטרו נוי יורקי המשלב בין המטבח האיטלקי לים תיכוני.

 

"Tatti Bakery" – חנויות פטיסרי בולונז'רי המציעות מאפי בוטיק, המיוצרים ביד ובשיטה מסורתית על ידי יוני פנחסוב, האופה הראשי של "Tatti", ומציעות לחמי מחמצת, מאפים מלוחים, קישים, פוקאצ'ות חגיגיות, עוגות ועוגיות לרכישה הביתה ביהוד ובגבעתיים.

 

בשתי המסעדות, חדר אירועים המעוצב כחלל פתוח בצבעים חומים ונעימים עם אלמנטים של עץ טבעי, חלונות בלגיים וכורסת עור עמוקה, אשר יוצרים אווירה אינטימית וחמימה. בחדר יש מקרן ומערכת שמע פרטית לצפייה במצגות וסרטים.

 

ב Tatti  מבקרים בכל חודש  כ- 50.000 אורחים.