כותרות אחרונות
Search

חברת "פלפוט" משיקה את האוסף הרשמי של קלפי ליגת האלופות "MATCH ATTAX" לעונה 2019/20.

 

 

ליגת האלופות "MATCH ATTAX" כבר כאן !

חברת "פלפוט" משיקה את האוסף הרשמי של קלפי ליגת האלופות לעונה 2019/20.

חברת "פלפוט" משווקת את קולקציית האיסוף הרשמית של ליגת האלופות לשנת 2019/20 הכוללת את הקבוצות הטובות באירופה.

השנה לראשונה, תלווה את האוסף אפליקציה חדשה שמוסיפה להשלמת החוויה ותאפשר לאוספים לשחק מול ילדים מכל העולם ולהרוויח קלפים דיגיטליים בלעדיים.

את האוסף ניתן להשיג בחנויות פרטיות וברשתות הצעצועים והספרים, חנויות כלי כתיבה ומתנות

וכן באתר החדש פלפוט אונליין:  http://www.palphot.co.il

 

צילום: סטודיו "פלפוט"

 

חברת "פלפוט" משיקה את האוסף הרשמי של קלפי ליגת האלופות לעונה 2019/20 לצד מדבקות שמצטרפות לאוסף בפעם הראשונה. באוסף החדש תמצאו את כוכבי הכדורגל של הקבוצות הטובות ביבשת, שינסו לעשות את כל הדרך אל גמר ליגת האלופות שייערך ב-30.5.2020, באצטדיון אטאטורק באיסטנבול שטורקיה.

 

השנה לראשונה, תלווה את האוסף אפליקציה חדשה להשלמת החוויה- Match Attax 19\20, הזמינה להורדה ב- ב‑App Store ובאנדרואיד. בכל חפיסת קלפים יופיע קוד, אותו מזינים באפליקציה ומקבלים קלפים דיגיטליים ייחודיים ובלעדיים. הקלפים עצמם מתעוררים לחיים בהתאם לביצועים של המשתמש במשחקי האפליקציה. בנוסף, האפליקציה מאפשרת לשחק מול ילדים בכל העולם, כאשר במהלך המשחקים ובהתאם לניצחונות ניתן לאסוף קלפים נוספים לחדשים.

 

פלפוט מייצגת בארץ בלעדית את החברה הבינלאומית TOPPS המתמחה במוצרי איסוף, מדבקות, אלבומים הנמכרים ב-82 מדינות בעולם, ומחזיקה את הזיכיון של אופ"א בתחום זה. קלפי האיסוף בסדרת MATCH ATTAX הוא משחק הקלפים הרשמי היחיד של ליגת האלופות הכולל כ-400 קלפים קשיחים ומהודרים המציגים את 32 קבוצות הכדורגל שהצליחו להעפיל לטורניר היוקרתי בעולם ביניהן ריאל מדריד, אתלטיקו מדרדיד, ברצלונה, מנצ'סטר סיטי, באיירן מינכן, יבנטוס, פריז סן-ז'רמן  וליברפול. ניתן לאסוף את הקלפים  לפי סדרות של השחקנים המצטיינים, מבקיעים שלושער, ההחתמות הגדולות, מכונות השערים, השחקנים המהירים ועוד…

 

 בין המוצרים:

  • אלבום איסוף (19.90 ₪)
  • קופסת מגה פח עם 60 קלפים וקלף מהדורה מוגבלת (74.90 ₪)
  • ערכת סטרטר הכוללת אלבום איסוף + 18 קלפים כולל קלף ממהדורה מוגבלת + לוח משחק (39.90 ₪)
  • קופסת מיני פח עם 42 קלפים וקלף מהדורה מוגבלת (39.90 ₪) חפיסת קלפים עם 6 קלפים (6 ₪)
  • חפיסת מדבקות עם 5 מדבקות

 

את האוסף ניתן להשיג בחנויות פרטיות וברשתות הצעצועים והספרים, חנויות כלי כתיבה ומתנות וכן באתר החדש פלפוט אונליין:  http://www.palphot.co.il