כותרות אחרונות
Search

"טאצ'" קטן והבית מושלם! "טאצ'" – סדרת מוצרי ניקוי וחיטוי לכל מטרה: כביסה, כלים, רצפה ומשטחים.

 

 

טאצ' קטן והבית מושלם!

טאצ' – סדרת מוצרי ניקוי וחיטוי לכל מטרה: כביסה, כלים, רצפה ולמשטחים בכל חלקי הבית. 

'קבוצת שניב-סאסאטק', משיקה בימים אלו, לקראת החגים, סדרת מוצרי ניקוי וחיטוי הבית תחת המותג טאצ'.

לטיפים לניקוי הבית באדיבות מותג הניקוי "טאצ'" לחץ כאן.

 

 

החלק הקשה ביותר בניקיון הוא למצוא את המוצרים הנכונים והטובים ביותר לביצוע המשימה. סדרת מוצרי הניקוי של טאצ' גורמת לכל בית להיראות כמו חדש והתוצאה – בית נקי ונטול חיידקים עם ניחוח של בית מלון.

 

צילום: באדיבות "טאצ'"

 

למותג 'טאצ' מגוון פתרונות לניקוי, אחזקה וטיפוח הבית: מוצרי אקונומיקה לסוגיהם, מוצרים לניקוי וטיפול במשטחים שונים, מוצרי הדברה לשימוש ביתי, מוצרי כביסה ובישום. לצד מוצרים משלימים לניקיון ואחזקת הבית: מטליות, כריות קרצוף, שקיות ניילון, מוצרי עזר למטבח ומוצרים חד פעמיים לאירוח. לשוחרי איכות הסביבה, מציע המותג מוצרי ניקיון אקולוגיים איכותיים מסדרת "גרין קייר".

 

צילום: סטודיו טאצ'

 

בין המוצרים:

מרכך כביסה מרוכז ומבושם 5X: לבגדים ריחניים לאורך זמן, במגוון ניחוחות נעימים באריזת 1 ליטר.

 

סדרת מסירי כתמים לכביסה – OXY POWER: ללא אקונומיקה, קוטלים 99.9% מהחיידקים ומכילים חמצן פעיל. טיפול יסודי לכל סוגי הכתמים, פועל מיידית על הכתם ומשפר את פעולת הניקוי של מכונת הכביסה, להשיג באריזת 3 ליטר לכביסה לבנה או צבעונית וכן במרסס באריזת 750 מ"ל.

 

צילום: סטודיו טאצ' 

 

מגבונים אנטי בקטריאליים לחים לחיטוי וניקוי כללי של משטחים: נוחים לשימוש, חד פעמיים ויעילים, קוטלים 99.9% מהחיידקים על כל משטח, ברזים, שירותים, ידיות, לחצנים, מתגי תאורה ועוד. להשיג באריזה אישית לנשיאה נוחה לכל מקום, במארז 50  יח' או במארז דלי 400 יח'.

 

 

 

 

נוזלים לניקוי כלים: 24% חומר פעיל עם אפקט הקצפה משופר באריזת 750 מ"ל ובנוסף נוזלי כלים 36% חומר פעיל במיכל 750 מ"ל כולל משאבה להשיג בניחוחות של לימון רענן, תפוח ירוק ולבנדר. עוד בסדרה נוזלי כלים סנסטיב לעור רגיש, 36% חומר פעיל בניחוחות נעימים של: מלון בוטיק וספא מפנק.

 

צילום: סטודיו טאצ' 

 

 

מרסס לניקוי והברקת חלונות ומשטחים : מבריק במהירות את כל סוגי המשטחים, אנו משאיר סימנים  ואף דוחה אבק. להשיג באריזת 1 ליטר.

 

קצף לניקוי כללי בתוספת אקונומיקה: יעיל, חסכוני ובטוח, אנטי בקטריאלי, משמיד חיידקים 99.9% מיועד לניקוי יסודי של כל משטח, להשיג באריזת 750 מ"ל מרסס.

 

צילום: סטודיו טאצ' 

 

נוזל מבושם לניקוי רצפות: מנקה ומבריק ביסודיות את כל סוגי הרצפות, מותיר בישום עוצמתי, בניחוח מלון בוטיק או ספא מפנק , להשיג באריזת 2 ליטר.

 

אילנית לוי פרזנטורית של המותג טאצ' – צילום: עומר וידר 

 

החברה גייסה את אילנית לוי להוביל את קמפיין הפרסום ולקדם את מוצרי טאצ' ב-3 שנים הקרובות.

 

את מוצרי טאצ' ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות ברחבי הארץ ובחנויות הפרטיות במחירי השקה משתלמים במיוחד הנעים בין 7.90 שח למרסס חלונות 1 ליטר ועד 24.90 שח למסיר כתמים לכביסה 3 ליטר.