כותרות אחרונות
Search

קבוצת "Yael" הודיעה על רכישת חברת המומחים "Triad Security".

תמונה ממעמד חתימת הרכישה – מימין לשמאל: אבי אורנשטיין, CTO וראש תחום, אבטחת תשתיות, "טריאד סקיוריטי" -טל ארגוני, ראש תחום אבטחת אפליקציות, "טריאד סקיוריטי" – נאור מורנו, מנכ"ל "טריאד סקיוריטי" – אופיר חזות, סמנכ"ל בכיר בקבוצת "יעל" – יואב הורניק, מנכ"ל "סמארטסופט" מקבוצת יעל – צילום: יח"צ

 

קבוצת "Yael" הודיעה על רכישת חברת המומחים "Triad Security".

רכישתה של החברה העוסקת בייעוץ בעולם אבטחת המידע והסייבר  מוערכת בהיקף כספי של מיליוני שקלים

 

קבוצת "Yael", קבוצת ה-IT מהמובילות בישראל, הודיעה היום על רכישתה של חברת "Triad Security" ("טריאד סקיוריטי"). הרכישה – אותה מובילה "סמארטסופט", זרוע אבטחת המידע של הקבוצה – תאפשר להציע לגופי אנטרפרייז בשוק הישראלי והגלובלי ניהול מקיף של פרוייקטי אבטחה גדולים ומורכבים שיכללו, לצד עולם הכלים והפתרונות, גם ייעוץ וליווי מקצועי שוטף בתחומי אבטחת המידע והסייבר. היקפה הכספי של הרכישה מוערך במיליוני שקלים.

 

 "Triad Security" היא חברת מומחים ישראלית המספקת שירותי ייעוץ וליווי בתחומי אבטחת המידע והסייבר. החברה מספקת שירותים בתחומי אבטחת אפליקציות, בדיקות חדירה וסקרים ברמה האפליקטיבית, סקרי סיכונים לתשתיות ארגוניות וסביבות ענן, ארכיטקטורה מאובטחת, בדיקות חדירה ושירותי Red Teaming, ליווי לתקנים ורגולציות, עמידה בדרישות החוק ודרישות מקבילות בשוק הגלובלי וכן, שירותי ניהול מערכי אבטחת מידע (CISO As a Service). החברה מספקת שירותים בארץ ובעולם לגופים ממשלתיים, היי טק, מוסדיים, בנקאות ושירותים פיננסיים, בריאות, בטחון ועוד…

 

יואב הורניק, מנכ"ל חברת סמארטסופט, מקבוצת יעל: "היכולת שלנו להגדיל את מגוון השירותים שלנו בעולם אבטחת המידע גדלה משמעותית עם רכישה זו". "ההיצע הרחב של כלים ופתרונות אותם שילבנו עד היום בפרוייקטי אבטחה מורכבים אצל לקוחות אנטרפרייז מכל שדרות המשק, מקבל היום חיזוק חשוב עם שילוב של תחום הייעוץ לעולם האבטחה. כניסתה של טריאד תחת פעילותנו בסמארטסופט תאפשר לנו להרחיב את הפורטפוליו המקצועי שלנו ולהציע לארגונים במשק הישראלי – לקוחות ותיקים שכבר שמו בנו את מבטחם כמו גם לקוחות חדשים, מעטפת נרחבת של ליווי בעולם אבטחת המידע".

 

אופיר חזות, סמנכ"ל בכיר בקבוצת יעל הוסיף: "רכישת חברת טריאד הינה צעד נוסף להרחבת הפעילויות של קבוצת יעל בתחומי אבטחת המידע והסייבר. מהלך זה נעשה במסגרת מגמת הצמיחה של קבוצת יעל בשנים האחרונות ואני משוכנע כי יוסיף עומק ואיכות לסל הפתרונות שלנו".

 

נאור מורנו, מנכ"ל חברת טריאד סקיוריטי: "הקמתי את החברה יחד עם שותפיי אבי אורנשטיין וטל ארגוני מתוך הבנה עמוקה של צרכי הלקוח והיכולת לספק מענה זריז, איכותי ומקצועי בשוק דינמי. המיזוג עם קבוצת Yael וחברת סמארטסופט יאפשר להרחיב את השרות ללקוח גם לתחומי האינטגרציה והמוצרים ולפנות יחדיו לפרויקטים מורכבים יותר בראייה אסטרטגית. החברה תמשיך להשקיע בכח אדם מקצועי במטרה לספק מענה רחב וכולל בתחום, לפנות לשווקים חדשים ולהגדיל את מערך הלקוחות".

 

אודות קבוצת "Yael Group":

קבוצת Yael היא קבוצת IT מהמובילות בישראל, המספקת פתרונות טכנולוגים מתקדמים במענה לאתגרים העסקיים של היום. הקבוצה, הפעילה בישראל משנת 1963 ומונה למעלה מ-1,500 עובדים, מתמחה בפתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה ועוסקת ביישום והטמעה של מגוון מוצרי תוכנה וחומרה מהמובילים בעולם, ביניהם: תשתיות ואינטגרציה, מערכות ERP ו-CRM, פתרונות פיננסיים, BI ואנליטיקה, ענן, דיגיטל, ניהול תוכן ומסמכים ואבטחת מידע. זאת, לצד הענקת שירותי מיקור חוץ וייעוץ.

 

קבוצת "Yael" עובדת בשותפות מתמשכת עם מיטב הספקים כגון:

Salesforce ,IBM , Microsoft  Oracle, Google ,TIBCO ,Dell ועוד, ומספקת פתרונות IT מתקדמים לגופים בכל תחומי המשק: בנקים, חברות ביטוח, קופות החולים, גופים ציבוריים, גופים ביטחוניים, משרדי ממשלה, חברות פרמצבטיקה, טכנולוגיה, מוצרי צריכה ועוד.

 

לאתר הקבוצה: www.yaelgroup.com

 

 

תמונה ממעמד חתימת הרכישה – מימין לשמאל: אבי אורנשטיין, CTO וראש תחום, אבטחת תשתיות, "טריאד סקיוריטי" -טל ארגוני, ראש תחום אבטחת אפליקציות, "טריאד סקיוריטי" – נאור מורנו, מנכ"ל "טריאד סקיוריטי" – אופיר חזות, סמנכ"ל בכיר בקבוצת "יעל" – יואב הורניק, מנכ"ל "סמארטסופט" מקבוצת "יעל" –    צילום: יח"צ