כותרות אחרונות
Search

"לואקר"המותג האהוב והמוכר, מרחיב את משפחת "גרנד פטיסרי" היוקרתית ומשיק: גרנד פטיסרי – קוקוס ושוקולד לבן

המותג האהוב והמוכר "לואקר" מרחיב את משפחת "גרנד פטיסרי" היוקרתית ומשיק: גרנד פטיסרי – קוקוס ושוקולד לבן

שכבות וופל במילוי קרם קוקוס בציפוי שוקולד לבן ושבבי קוקוס

לואקר, וופל הפרימיום המוכר והאהוב, מרחיב את משפחת "גרנד פטיסרי" – משפחת המוצרים היוקרתית ביותר של לואקר, ומשיק בישראל מוצר חדש וטעים במיוחד: גרנד פטיסרי קוקוס ושוקולד לבן – וופל פריך ונימוח, ממולא בקרם קוקוס סמיך ועשיר, מצופה בשוקולד לבן ובשבבי קוקוס. שילוב הטעמים של הקוקוס והשוקולד הלבן יוצר חוויית טעם מענגת ומושלמת.

גרנד פטיסרי קוקוס שוקולד לבן  מצטרף למשפחת גרנד פטיסרי המוכרת והאהובה, הכוללת את: גרנד פטיסרי בטעמי קוקוס שוקולד חלב,  אגוז, ושוקולד מריר עם אגוזים. סדרת לואקר גרנד פטיסרי מגיעה באריזת קרטון מהודרת.  כמו כל מוצרי לואקר, גם לואקר גרנד פטיסרי אינו מכיל צבעי מאכל, עשוי ללא חומר משמר וללא שומן טראנס.

את גרנד פטיסרי קוקוס ושוקולד לבן, כמו גם את כל מוצרי לואקר, ניתן להשיג ברשתות המזון ובחנויות המובחרות. מחיר מארז המכיל 100 גרם  של וופל גרנד פטיסרי קוקוס ושוקולד לבן: 13.90 ₪.

loaker-6-%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%99%d7%97%d7%a6-%d7%97%d7%95%d7%9c

צילום: יח"צ חו"ל

המוצר כשר חלבי בהשגחת ה-OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

מוצרי לואקר מיובאים ומשווקים בארץ על ידי ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. בחברה מועסקים  למעלה מ-500 עובדים, בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר ליימן שליסל אתר –  www.l-s.co.il ניתן לקבל מידע אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.