כותרות אחרונות
Search

חברת "גלובל חוויות – תיירות פרימיום", מציעה חוויות מוסיקליות בשילוב נופש בברצלונה – צילום: יח"צ

חברת "גלובל חוויות – תיירות פרימיום", מציעה חוויות מוסיקליות בשילוב נופש בברצלונה ובהמשך העונה  פריז, לייפציג, פראג, גראץ ופרובנס

"גלובל חוויות – תיירות פרימיום", מציעה קונצרטים יוצאי דופן עם מיטב המנצחים והמוזיקאים הגדולים בעולם, בהדרכתו המקצועית של מיכאל אייזנשטדט המתאם האמנותי של האופרה הישראלית.

האירוע הקרוב בתאריכים 9-16/03/2017 – חגיגה של בטהובן וטאפאס בברצלונה.

הזדמנות חד פעמית לשמוע את כל 9 הסימפוניות של בטהובן בביצוע תוסס, צעיר ומקפיץ באחד מאולמות הקונצרטים המרשימים בעולם! המנצח האגדי גוסטבו דודמאל, יגיע בחודש מרץ לברצלונה עם התזמורת שלו, התזמורת הסימפונית סימון בוליבאר מוונצואלה,לשבוע שכולו בטהובן.

 5 קונצרטים במהלכם יבוצעו כל 9 הסימפוניות של בטהובן.

אירוע זה, מקנה הזדמנות יוצאת דופן להאזין באולם הקונצרטים המרשים של ברצלונה לכל תשע הסימפוניות של בטהובן, בביצוע הנגנים הצעירים הנפלאים ובניצוחו המרשים של אחד המנצחים החשובים כיום בעולם.

צילום: יח"צ

בחודשים יוני – יולי, מציעה חברת  "גלובל חוויות"  אירועי תרבות בשילוב מופעי מוסיקה קלאסית, בלט ואופרה במרכזי התרבות המובילים בעולם עם ענקי עולם המוסיקה, בפריז צ'יצ'יליה ברטולי בארמון ורסאי וכרמן ויבגני אונייגין. בלייפציג פסטיבל באך, בפראג -חגיגה של אופרה איטלקית. אנדראה בוצ'לי בגראץ' וקיץ של אופרות בפרובנס.

התכניות מרתקות וכוללות בין השאר את האופרות: כרמן, אאידה, מאדם בטרפליי, טוסקה ועוד..

בכל אירוע הרצאות תוכן מעשירות מאת מיכאל אייזנשטדט היועץ האמנותי של האופרה הישראלית או גוני כנעני, זמרת סופרן באופרה הישראלית.

המחיר : 2,670 $ לנוסע בחדר זוגי.

כולל טיסות, בתי מלון נבחרים, כניסות והעברות לאירועים וסיורים.