חברתWizz Air מכריזה על שירות חדש לנוסעיה – שמירת מחיר ל-48 שעות (Fare Lock)
חברת התעופה Wizz Air, חברת התעופה הגדולה ביותר במזרח ומרכז אירופה, מודיעה היום על שירות חדש לנוסעיה, Fare Lock, אשר יאפשר לנוסעיה להבטיח ולשמור את המחיר שנבחר עבור טיסה מסוימת עם חבילת העדפתם ל -48 שעות תמורת 3 יורו. Wizz Air מציעה את השירות החדש כחלק ממהלכיה לשפר את חוויית הלקוח ובמטרה לענות על צרכי נוסעיה המחפשים לשמור לעצמם את העסקה הטובה ביותר.
מה כולל השירות החדש:
-
Fare Lock הינו שירות חדשני המעניק לנוסעי WIZZ הזדמנות להבטיח את עלות נסיעה לזמן של 48 שעות בתשלום של 3 יורו – 13 ₪ / לקטע או לאדם
-
השירות החדש זמין להזמנות שנוצרו יותר מ -7 ימים לפני מועד היציאה, או תאריך הטיסה הראשונה במקרה של טיסה חוזרת.
-
ניתן לעשות שימוש בשירות החדש באתר החברה (www.wizzair.com) ויכול לשמש עבור הזמנות חד כיווניות או הלוך וחזור ולכמה נוסעים במקביל. לא ניתן יהיה לשנות את הטיסות הנבחרות ואת השם או מספר הנוסעים ביחס לתשלום המאובטח לאחר תשלום דמי הנסיעה.
-
על מנת לסיים את ההזמנה במחיר המובטח על ידי Fare Lock, לקוחות WIZZ יצטרכו לשלם את מלוא הסכום בכרטיס האשראי או באמצעות אשראי מחשבון MyWIZZ תוך 48 שעות.
-
אם ההזמנה לא תיסגר תוך 48 שעות המחיר השמור יבוטל באופן אוטומטי
על החברה:
חברת Wizz Air היא חברת הלואו-קוסט הגדולה ביותר במרכז אירופה ומזרחה, החברה מפעילה צי של 85 מטוסים מסוג איירבוס A320 ואיירבוס A321 ומציעה למעלה מ-500 קווים, מ-28 בסיסים, המחברים 142 יעדים ב-43 מדינות.