רשת BBB אומרת: BURGER INSIDE OUT – צילום: אסף לוי
אבי בר כתב ב: "חדשות ישראל בעסקים"04/04/2018חדש על המדף, מסעדות, צרכנות, קולינריה
מתיחת 1 באפריל הפכה למציאות !
רשת BBB מציעה: BURGER INSIDE OUT – בורגר אינסייד אאוט
רשת BBB ומשרד הפרסום "דה בוקס" פרסמו לכבוד 1 באפריל פוסט מתיחה, בו הכריזו על המבורגר חדש ברשת – BURGER INSIDE OUT – בורגר אינסייד אאוט: הלחמנייה והקציצה החליפו במקומות, ולמעשה שתי קציצות המבורגר מחליפות את הלחמנייה, שממוקמת במרכז המנה.
BBB – בורגר אינסייד אאוט. צילום מאיה בר טל
הפוסט הפך במהרה לויראלי וגרר אלפי תגובות ותיוגים, כולל סיקור נרחב בתקשורת ועשרות שיתופים בעמודים שונים ברשת הפייסבוק.
בעקבות התגובות הנלהבות רשת BBB החליטה לקחת את האתגר ולהפוך את המתיחה למציאות אמיתית.
שף אילן פנחס ולקוחות BBB צילום אלירן זכאי
יום למחרת השף הרשתי, שף אילן פנחס ומנהלת השיווק מאיה בר-טל אירחו לקוחות נבחרים במסעדת BBB ברחוב הארבעה בתל אביב והם התנסו בהמבורגר המדובר. תגובות הלקוחות הטועמים היו מאוד חיוביות והם אף דרשו משף הרשת להכניס את המנה לתפריט הרשת באופן קבוע.