רשת I-OPTIC גאה להציג:
הקמפיין שעושה מהפכה בתחום פרסום האופטיקה
רשת האופטיקה המובילה I-OPTIC ידועה בקולקציות משקפיים יפהפיים וייחודיים. רשת האופטיקה החדשנית מציגה שוב ושוב מסגרות משקפי שמש בסטדנרט פורץ גבולות, המתכתב עם הטרנדים החזקים בעולם יחד עם שמירה על קו ייחודי ושיקי, הפונה למכנה משותף רחב ולאנשים שמעדיפים את משקפי השמש שלהם מעוצבים ומלאי סטייל.
העונה I-OPTIC לקחה את הנועזות והחדשנות צעד אחד קדימה ויצאה מהמסגרת (של המשקפיים ובכלל). בהתאם ל-"אמנת הגיוון בפרסום" שנהגתה על-ידי נשיא המדינה רובי ריבלין בשנה שעברה, החליטה הרשת לצלם קמפיין בולט ובועט המתרגם את הסלוגן של המותג SEE THE DIFFERENCE בצורה ישירה, מדויקת, בועטת וחסרת רגשות אשם.
הקמפיין עושה שימוש באנשים אנונימיים מכל קשת החברה הישראלית: דתיים, חרדים, ערבים, נשים, גברים ועוד ובשגרת היום יום שלהם. כל אחת מהדמויות בקמפיין צולמה בנוף ובלוקיישן הטבעי שלהן המייחד אותה ואת אופייה ויחד יוצרות הדמויות כולן תחושת הזדהות וסולידריות שהן חגיגת כור ההיתוך הישראלי.
הקמפיין הוא ישראלי בהווייתו, אך מצליח להשתלב בצורה מושלמת עם דגמי משקפי השמש בעלי הנופך הבינלאומי ולהראות כיצד אופנה, סטייל וכמובן מותג איכותי, משתלבים היטב עם כל בני האדם באשר הם, ללא הבדלי גזע, מין ולאום.
ניתן להשיג:
סניף תל אביב -גינדי TLV.
סניף קניון איילון – קניון איילון.
סניף ירמיהו – רח' ירמיהו 33 ת"א.
סניף רמת גן – שד' אבא הלל 2 (מגדל משה אביב) רמת גן.
סניף רמת אביב-קניון רמת אביב- אופטיק דורון קומה 1. IOPTIC CONCEPT קומה 2.
סניף הרצליה- שד' אבא אבן 10 (מגדלי אקרשטיין).
סניף פתח תקווה-הקניון הגדול פתח תקווה.
סניף ראשל"צ- קניון ראשונים.
סניף ראשל"צ-קניון הזהב.