ויסוצקי משיקה לחודש המודעות לסרטן השד – צילום: סטודיו ברוך נאה
לראשונה, "ויסוצקי" מקיים שת"פ עם עמותת "אחת מתשע".
"ויסוצקי" משיקה לראשונה, לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד, מהדורה מיוחדת ומוגבלת של ויסוצקי ירוק "super green" בטעם אוכמניות ואסאי, אשר עוצבה במיוחד ע"י ברוך נאה ובשת"פ עם עמותת "אחת מתשע".
האריזה אשר מעוצבת כולה בוורוד, צבע המאבק בסרטן השד, תכיל את אחד המוצרים המובילים בסדרת ויסוצקי ירוק ותקרא לנשים ללכת להיבדק.
כחלק משיתוף הפעולה תתרום ויסוצקי לעמותת 'אחת מתשע' ותעזור בהעלאת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד, ועידוד נשים ללכת ולהיבדק.
מחיר: 21.90 (כפי שעולה באתרי האון ליין).
המוצר יימכר בבלעדיות ברשת שופרסל במהלך חודש אוקטובר.
גילוי מוקדם מציל חיים!
סרטן השד הוא סוג הסרטן השכיח ביותר בקרב נשים בישראל. בכל שנה מאובחנות כ-5,400 חולות חדשות בסרטן השד. 25% מהן מתחת לגיל 50.
כ-1000 נשים נפטרות מהמחלה מידי שנה.
אחוזי הריפוי של נשים שמחלתן אובחנה בשלב מוקדם גבוה מאוד ועומד על 92% ולכן משמעותו של הגילוי המוקדם הינו הצלת חיים!
עמותת 'אחת מתשע', המסייעת לנשים המתמודדות עם סרטן השד ולקרוביהן, קוראת לנשים החל מגיל 30 לקחת אחריות על גופן, לגלות ערנות ולגשת להיבדק אצל כירורג שד. מגיל 40 לבקש הפנייה לבדיקת ממוגרפיה.