כותרות אחרונות
Search

חדש – ברילה, מותג הפסטה מספר 1 באיטליה, מציגה חדשנות ואיכות בעולם תחליפי הפסטות: סדרת ברילה ללא גלוטן

 

הסדרה שכבשה את אירופה בהצלחה חסרת תקדים- מעכשיו בישראל: ברילה ללא גלוטן– עם הטעם המעולה, המרקם והאיכות הלא מתפשרת של ברילה
לאחר תהליך פיתוח ארוך ודקדקני ברילה גאה להציג שלושה מוצרים איכותיים, ללא גלוטן. סדרת ברילה ללא גלוטן מצטיינת בטעם משובח ומרקם אחיד השומר על צורתו ונגיסותו גם לאחר הבישול, ממש כמו כל שאר המוצרים מבית ברילה. מוצר אידיאלי לכל הנמנעים והרגישים לגלוטן ולחולי צליאק.

סדרת ללא גלוטן של ברילה מכילה תערובת של שלושה קמחים: קמח תירס לבן, קמח תירס צהוב וקמח אורז עפ"י מתכון ייחודי שפותח עבור ברילה. שילוב זה מעניק צבע ענברי הדומה לצבע הפסטה המקורית, כשהטעם עדין, מאוזן ואינו מתקתק כטעם האופייני למוצרים על בסיס תירס צהוב בלבד.

barila 2

בנוסף לטעם ולמראה, האיכות והמרקם הלא מתפשרת של ברילה נשמרים גם במוצרים ללא גלוטן כך שהמוצר לאחר בישול שומר על צורתו, מרקמו מוצק והוא אינו הופך לרכרוכי.

על הגלוטן: גלוטן הוא חלבון המצוי בדגנים כגון חיטה, שעורה ושיפון ובמוצרי מזון המיוצרים מהם כמו: לחם, פסטה, דגני בוקר, קוסקוס, גריסים, בורגול, בירה ועוד.

קהל הנמנעים מצריכת גלוטן: מורכב משוחרי דיאטה נטולת גלוטן, מנמנעים מגלוטן, רגישים לגלוטן או חולי צליאק- מחלה אוטואימונית, בה החשיפה לחלבון הגלוטן גורמת למערכת החיסון לתקוף את תאי המעי ויוצרת דלקת במעי.

עתה יכולים כל הנמנעים מגלוטן ליהנות ממנות טעימות ומשובחות של ברילה ללא גלוטן.

barila 1

 

בסדרה שלושה מוצרים:

  • אטריות

  • ספירלי

  • צינורות

ברילה ללא גלוטן 400 גרם:

מחיר: כ-10 ₪

כשרות: בד"צ מנצ'סטר, בדצ "בית יוסף" ובאישור הרבנות הראשית

ניתן להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.