כותרות אחרונות
Search

משתתפי העונה החדשה של הישרדות המריאו בימים אלה לפיליפינים לרגל צילומים לעונה החדשה, שתשודר ברשת 13.

צילום: מריו טרואיאני

 

משתתפי העונה החדשה של הישרדות המריאו בימים אלה לפיליפינים לרגל צילומים לעונה החדשה, שתשודר ברשת 13.

בתוך כך נמסר כי הפיליפינים תשתתף ביריד התיירות הבינלאומי IMTM בתל אביב, הנערך זו השנה ה-27 ברציפות.

היריד השנה חולק לשני חלקים: אירוע וירטואלי מתמשך והמשכו בתצוגה פרונטלית כמיטב המסורת באקספו תל אביב ב-15 וב-16 ליוני 2021.

 

משתתפי העונה החדשה של הישרדות המריאו בימים אלה לפיליפינים לצורך הצילומים לעונה החדשה שתשודר ברשת 13. בין המשתתפים: מייקל לואיס, ג'קי אזולאי, יובל המבולבל, מעיין אשכנזי, דודו אוואט, קובי מאור, ליה גיל ומפורסמים נוספים.

 

בתוך כך נמסר כי הפיליפינים תשתתף גם השנה ביריד התיירות הבינלאומי IMTM בתל אביב בהשתתפות עשרות מדינות וגורמי תיירות מהארץ ורחבי העולם. האירוע המרכזי יתקיים ב-15 וב-16 ביוני 2021 ביריד הפרונטלי (פנים מול פנים) בביתן 2 באקספו תל אביב.

 

צילום: פרנסיסקו גוררו

 

הביתן של הפיליפינים ביריד (ביתן 144) ישתרע על שטח של 50 מ"ר. הוקם גם אתר וירטואלי מושקע עם סרטונים, שמשתתפי התערוכה יכולים לצפות בו עם חומרים שיווקיים ועדכניים. זו בהחלט הבעת אמון בשוק הישראלי. שנת 2019 היית שנת שיא בתיירות מישראל לפיליפינים. באותה שנה ביקרו בפיליפינים 22,851 תיירים מישראל – גידול של 12.33 אחוז בהשוואה לשנת 2018. שנת 2020 הייתה בצל הקורונה ובמשרד התיירות של הפיליפינים עושים את כל המאמצים הנדרשים לקליטת התיירים הרבים בהקדם האפשרי כשהשמים ייפתחו לארץ האיים הקסומה. לצורך כך הושקעו משאבים רבים בתשתיות התיירותיות. קווי התעופה החדשים לאיחוד האמירויות ובהמשך לבחריין פותחים אף הם פתח להגברת תנועת התיירות לפיליפינים.

 

צילום: אורי מגנוס

 

בתוך כך נמסר כי חודש מרץ הוא חודש הצלילה של הפיליפינים, כאשר האירוע המרכזי – היה יריד הצלילה העולמי שהתקיים בין ה-19 ל-21 למרץ 2021 בפלטפורמה הווירטואלית. ביריד השתתפו צוללנים, סיטונאי תיירות שמתמחים בתחום הצלילה, עיתונאים וצלמים תת-ימיים, ומרכזי צלילה בפיליפינים. הפיליפינים משופעת באתרי צלילה מהטובים בעולם והיא ידועה כמעצמת צלילה עולמית. יש בה שוניות אלמוגים יפהפיות ודגה עשירה והיא מתאימה לכל סוגי הצוללים. איי הפיליפינים נמצאים באזור משולש האלמוגים, אחד מבתי הגידול התת-ימיים המגוונים ביותר בעולם.

 

צילום: מתן כץ

 

בשורה נוספת: פוארטו פרינססה, בירת האי פאלאוואן והעיר הגדולה בו – נפתחה לתיירות פנים, כמו גם אתרי תיירות נוספים בפיליפינים כגון: רובע אינטרמורוס במנילה. האי פלאוואן זכה עד היום בפרסים רבים ונחשב לאחד האיים היפים בעולם. שם גם מצולמים חלק מפרקי הסדרה "הישרדות". אחת מגולות הכותרת בביקור באזור זה הוא הנהר התת קרקעי פוארטו פרינססה, שנבחר לאחד משבעת פלאי עולם החדשים ואתר מורשת עולמית של אונסק"ו. הנהר באורך יותר מ-8 קילומטרים, זורם דרך מערות ולאחר מכן נשפך אל ים סין הדרומי. במערות יש מספר חללים גדולים ומספר רב של נטיפים וזקיפים. השיט בנהר התת קרקעי, שנמצא בתוך הר מתבצע באמצעות סירות קטנות.

  

בתוך כך נמסר כי משרד התיירות של הפיליפינים העלה בימים אלה לאוויר את האתר החדש בעברית. באתר מידע מעניין על אתרי התיירות הקסומים בארץ האיים.

 

 www.itsmorefuninthephilippines.co.il

 

צילום: מריו טרואיאני

 

הפיליפינים היא עולם קסום עם למעלה מ-7000 איים, שמרביתם אינם מיושבים ומכוסים בג'ונגל פראי. בפיליפינים ישנם 21 הרי געש פעילים וקו חוף מהארוכים בעולם עם מים צלולים בצבעי כחול-ירוק; מפלים מהסרטים; יערות גשם; שוניות אלמוגים יפהפיות; פסטיבלים ססגוניים; אקלים טרופי וגן עדן לחובבי הצלילה. שוניות אלמוגים יפהפיות ועולם תת ימי מרהיב עם דגים טרופיים. איים אקזוטיים עם חול לבן ודקלי קוקוס; חופים לגלישת גלים מהטובים בעולם ורצועות חוף מרהיבות באינסוף גוונים של טורקיז ותכלת. שטחים עצומים של שדות אורז, אוצרות טבע ותרבות עשירה. בפיליפינים מגוון עשיר של תרבויות המתבטא ביותר מ-180 שפות. תושבים מכניסי אורחים ואוהבי מוסיקה וכל זה על רקע הרי געש מרהיבים. חווית טיול בלתי נשכחת למשפחות, לקבוצות, לירח דבש ולתרמילאים.