כותרות אחרונות
Search

הנהלת חברת "HARMAN": "עד סוף 2021 פתרון הווירטואליזציה שלנו למכשירים מקושרים יופעל במיליוני מכוניות ברחבי העולם"!

צילום: "הרמן"

 

הנהלת חברת "HARMAN": "עד סוף 2021 פתרון הווירטואליזציה שלנו למכשירים מקושרים יופעל במיליוני מכוניות ברחבי העולם"!

היתרון של הפתרון בולט במיוחד ברכבים חשמליים: ״יצרניות הרכב והספקים בוחנים דרכים לחסוך בכוח העיבוד ולהגביר את יעילות צריכת האנרגיה. וירטואליזציית המכשירים של "HARMAN" עושה בדיוק את זה, באמצעות איחוד הפונקציונליות על גבי ערכת שבבים אחת״

 

ככל שהמכוניות שלנו הפכו למחוברות יותר, כך הן גם נעשו מסובכות יותר. בשנים האחרונות, מספר המחשבים (ECU) המותקנים במכוניות גדל משמעותית. הרחבה זו יוצרת מורכבות ומקשה על חיבור מערכות ומכשירים כדי לספק חוויה דיגיטלית שקופה לצרכנים, תוך שמירה על רכבים מאובטחים ובטוחים. כדי להתמודד עם האתגר השיקה "HARMAN" פתרון לווירטואליזציה של מערכות לרכבים מקושרים (Device Virtualization for Connected Vehicles) שמאחסנת סביבות שונות על אותה חומרה. פתרון הווירטואליזציה נועד להפחית עלויות ולשפר את הביצועים תוך הבטחת אבטחה ובטיחות.

 

צילום: Gil&Ron 

 

לדברי מיכל גבע, מנכ״לית "HARMAN" ישראל: "בחברת "HARMAN" מאמינים שעם העלייה באימוץ של הפיתרון, עד סוף שנת 2021 הוא יופעל באינספור רכבים ברחבי העולם, כשחלק מהסיבה: הוא מוטמע, בין השאר, כחלק מערכת השבבים לרכב של סמסונג (Exynos).  היות ומדובר בפתרון שאינו מוגבל לחומרה או תוכנה מסוימים, הוא תומך ביצרני סיליקון רבים ובסביבות תוכנה מגוונות, מה שמאפשר ליצרניות מכוניות מובילות חופש בחירה מוגבר בבחירת רכיבים אלה".

 

לפתרון שמציעה חברת "HARMAN" יש מספר שימושים מרתקים. כך לדוגמה, ברכב עם מספר תצוגות ברחבי תא הנהג, הפעלת וירטואליזציה יכולה לאפשר הצגת מידע בדיד במסכים נפרדים הממוקמים במספר חלקים שונים של הרכב. היתרון לנהגים ולנוסעים הוא משמעותי – מסכים מרובים יכולים לספק חוויה מרתקת עם מידע ובידור הזמינים בהישג יד לכל נוסע. שירות מיפוי עשוי להיות מוצג על גבי תצוגת ראש מלמעלה, בעוד שניתן להציג אפשרויות האזנה ומטא-נתונים הקשורים לקונסולה המרכזית – כל זאת בזמן שתוכן מולטימדיה משודר במושב האחורי להנאת הנוסעים.

מוסיפה מיכל גבע, מנכ״לית "HARMAN" ישראל: "הפתרון מאפשר לאחד מספר פונקציות מתקדמות לרכב וציוד היקפי לחומרה שנוהלו בעבר ממחשבים שונים למערכת שליטה אחת, תוך הגדלת היעילות, שיפור האבטחה וחווית הנהיגה, הפחתת משקל הרכב ושיפור עלות הרכיבים ועלויות אחזקה״, אומרת גבע. ״היכולת של וירטואליזציה של מכשירים לאחד את כל הפונקציונליות הזו לחומרה אחת, מאפשרת שיפור מבחינת העלות, צריכת האנרגיה והמורכבות – בעוד שחווית הקישוריות מהירה ומהנה יותר עבור הצרכנים. וירטואליזציה של מכשירים מבטיחה  כי כלי הרכב יהפכו למרכזי מידע, בידור וקישוריות".

 

צילום: "הרמן"

 

לדברי מיכל גבע, היתרון של הפתרון בולט במיוחד ברכבים חשמליים: "יצרניות הרכב והספקים בוחנים דרכים לחסוך בכוח העיבוד ולהגביר את יעילות צריכת האנרגיה. וירטואליזציית המכשירים של "HARMAN" עושה בדיוק את זה, באמצעות איחוד הפונקציונליות על גבי ערכת שבבים אחת. פרקטיקה זו מפחיתה את המשקל ובכך מפחיתה את צריכת החשמל, מה שחיוני לרכבים חשמליים כיום ובעתיד".

 

חברת "HARMAN" מתכננת ומייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, ביניהם: מערכות מכוניות מקושרות (חכמות), מוצרי אודיו ווידאו, פתרונות אוטומציה ארגוניים ושירותים התומכים באינטרנט של הדברים (IoT). שרותי התוכנה של HARMAN מניעים מיליארדי מערכות ומכשירים ניידים, כשהם מקושרים  ומאובטחים על פני כל הפלטפורמות בהן הם פועלים, מהעבודה, דרך הבית ועד למכונית ולמובייל. החברה מעסיקה מעל 30,000 עובדים ברחבי העולם. בשנת 2017 נרכשה החברה על ידי חברת סמסונג אלקטרוניקס תמורת 8 מיליארד דולר.