כותרות אחרונות
Search

מינוי חדש בתעשיית המזון – אביב חן פרץ מונתה לסמנכ"לית תפעול והבטחת איכות של חברת "אחוה".

אביב חן פרץ מנהלת הבטחת איכות חברת אחוה – צילום: יעל האן

 

מינוי חדש בתעשיית המזון

אביב חן פרץ מונתה לסמנכ"לית תפעול והבטחת איכות של חברת "אחוה".

 

בתפקידה תהיה אביב פרץ אחראית על התפעול והבטחת האיכות של מפעלי הטחינה והחלוה של "אחוה", וכן מפעל המאפים • בתפקידה הקודם שימשה כמנהלת הבטחת האיכות של מפעלי "כרמית" וקודם לכן כאחראית תחום בטיחות מזון במפעלי "אסם-נסטלה".

 

אביב חן פרץ מנהלת הבטחת איכות חברת אחוה – צילום: יעל האן

 

מ"אסם-נסטלה" לחברת "אחוה" – אביב חן פרץ (40), מונתה לסמנכ"לית תפעול והבטחת איכות של חברת "אחוה", יצרנית הטחינה, חלוה ודברי המאפה המובילה בישראל. בתפקידה תהיה אביב פרץ אחראית על התפעול והבטחת האיכות של מפעלי הטחינה והחלוה של "אחוה", וכן מפעל המאפים, הטמעת תקני האיכות במזון, מעקב אחר נהלי המערכת ובקרה אחר ביצוע שוטף, לרבות קשר מול ארגוני הבריאות והמזון השונים. בתפקידה הקודם שימשה אביב פרץ כמנהלת הבטחת האיכות של מפעלי "כרמית" ממתקים וקודם לכן, כאחראית תחום בטיחות מזון במפעלי "אסם – נסטלה". אביב פרץ, תושבת גדרה, נשואה + 3 ילדים, בעלת תואר ראשון בהנדסת כימיה וביוטכנולוגיה ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במשאבי אנוש וייעוץ ארגוני.

 

טחינה גולמית רגילה ומלאה של חברת אחוה – צילום: דרור קליש

 

חברת "אחוה" הנה יצרנית טחינה, חלוה ודברי מאפה בבעלות פרטית של יעקב מלאך. תשלובת המפעלים, הממוקמים באריאל, מעסיקים 235 עובדים, מכל הדתות והמגזרים. מפעלי "אחוה" מתפרסים על שטח של 14,000 מ"ר ומייצרים 2 טון טחינה גולמית מידי שעה. מוצרי החברה מופצים בהפצה עצמאית של המפעל לכל רשתות המזון בארץ ומוצריה מיוצאים גם למרבית מדינות העולם.

 

יעקב מלאך, מנכ"ל "אחוה": "אנו מברכים על הצטרפותה של אביב חן פרץ אלינו, המצטרפת בתקופה רוויה באתגרים ובצמיחה של שוק הטחינה, ובטוחים שניסיונה הרב בתחום הבטחת האיכות ישרתו אותנו היטב".