כותרות אחרונות
Search

גיא זו-ארץ נבחר לפרזנטור של מותג האופנה הבינלאומי "NAUTICA" בישראל.

גיא זו-ארץ – צילום: דניאל קמינסקי

 

לראשונה פרזנטור ישראלי יככב בקמפיין של מותג האופנה הבינלאומי "NAUTICA".

גיא זו-ארץ נבחר לפרזנטור של מותג האופנה הבינלאומי  "NAUTICA"בישראל.

 

חברת "SBN" זכיינית המותג "NAUTICA" בישראל  ביחד עם חברת "ABG"  בעלת  מותג האופנה הבינלאומי, בחרו במנחה, השחקן והזמר גיא זו-ארץ לפרזנטור המותג. זו-ארץ, נחשב לאחד מאנשי הטלוויזיה המובילים והאיכותיים בישראל, וזוהי הפעם הראשונה בה יככב ב-"NAUTICA" פרזנטור מקומי וישראלי כפנים של המותג.

 

צילומי הקמפיין יתקיימו ימים ספורים לפני נסיעתו של זו-ארץ לצילומי העונה החדשה של הישרדות, כשתקציב הפרסום של המותג לשנת 2022 צפוי לעמוד על כ – 2.5 מיליון ₪

 

הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום ל"עומק התודעה" ובכיכובו של גיא זו-ארץ במהלך חודש אפריל הקרוב, עם השקת קולקציית אביב – קיץ 2022, ויכלול חסויות בטלוויזיה, שלטי חוצות, קמפיין דיגיטל ורשתות חברתיות , שילוט חנויות ועוד…

 

דן איתמר, מנכ"ל חברת "SBN"  המשווקת בין היתר גם את המותג "נאוטיקה" בישראל: "חברת "SBN" נמצאת בתקופת צמיחה והתרחבות ,המותג NAUTICA עשה קפיצת מדרגה גדולה מאד בשנתיים האחרונות בישראל ובעזרת שיתוף פעולה עם החברה הבינלאומית ,הותאמו דגמים וגזרות לצרכן הישראלי, ברמת איכות גבוהה ומחיר משתלם. כחלק מהצמיחה של המותג ולצד פתיחה של סניפים חדשים שיפתחו במהלך שנת 2022, החלטנו לקפוץ מדרגה בצד השיווקי ולתת למותג חשיפה ופנים מוכרות. הבחירה בגיא זו-ארץ הייתה טבעית ומתכתבת עם ערכי המותג, הן מבחינת המראה והן מבחינת האישיות והערכים אותם מביא גיא. גיא אהוב בכל בית בישראל ומייצג את כל מה שיפה ואהוב בגבר הישראלי, המראה המסוקס לצד אישיות כובשת ואיכותית, אשר אוהב ומעריך אופנה ואיכות".

 

גיא זו-ארץ – צילום: דניאל קמינסקי

 

גיא זו-ארץ מסר: "אני מאוד מתרגש להיות הפרזנטור הישראלי הראשון של חברת "NAUTICA" ומחכה לתוצרים שנעשה יחד. אין לי ספק ששיתוף הפעולה הזה יביא איתו שלל חוויות".

 

חברת "SBN" הינה בעלת זיכיון לשיווק ומכירה של המותגים NAUTICA" ו "Timberland"  ומפעילה 53 סניפים בפריסה ארצית של הרשתות "נאוטיקה" , "טימברלנד" ו"אמפוריום" (21 סניפי "נאוטיקה", 20 סניפי "טימברלנד" ו- 12 סניפי "אמפוריום"), במקביל לפעילות סיטונאית רחבה ומכירות ב online. החברה היא חברת בת בבעלות מלאה של קבוצת "בריל".