כותרות אחרונות
Search

חברת "טאיו מטבחים" מדווחת על גידול של 350% במכירות מטבחים לקראת חג הפסח.

צילום: יח"צ

 

"טאיו מטבחים" מדווחת על גידול של 350% במכירות מטבחים לקראת חג הפסח. 

חברת "טאיו מטבחים" מודיעה על הצלחה חסרת תקדים במכירות מטבחים במסגרת קמפיין פסח 2022.

החברה הירושלמית שפרצה לפני כמה חודשים עם קמפיין פרסומי עם הפרזנטורית מעצבת הפנים לייה גיל, כוכבת הישרדות,  תפתח בקרוב סניפים נוספים באזור המרכז.

 

לקראת חג הפסח יצאו ב"טאיו מטבחים" בקמפיין שיווק ופרסום אגריסיבי שכלל פרסום בטלוויזיה, רדיו, דיגיטל ועיתונות מקומית, שילוט חוצות ומכוונים. טאיו מטבחים כ 400 מטבחים בסך כולל  9 מיליון ₪ זוהי עליה של 350% ממכירות שנה שעברה.

 

"טאיו מטבחים" הינה חברת מטבחים חדשנית ומתפתחת המייצרת מטבחים מעוצבים במגוון סגנונות רחב ומיוחד החל ממטבחים מודרניים, קלאסיים, כפריים ועד למטבחים בהתאמה אישית התפור למידותיו של כל לקוח ולקוח.

 

צילום: יח"צ

 

הבעלים, משפחת בן שמחון הירושלמית, דור שלישי בענף הנגרות, נשענים על עשרות שנות ניסיון וידע נרחב שבעזרתו נבנו היסודות ורזי המקצוע של הרכבת וייצור המטבחים.

 

במפעל הייצור של "טאיו מטבחים" מייצרים מטבחים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר שיש לענף להציע תוך הקפדה על מקסימום נוחות, פרקטיקה, נגישות, טכנולוגיה ועיצוב יוקרתי. בחברה משתמשים בעץ איכותי שנשמר לאורך שנים ומושקעת תשומת לב מיוחדת בתכנון התוכניות ודיוקן המירבי עד להוצאתן לפועל תוך כדי שימוש בתהליכי בקרת איכות על כל חלק וחלק בתהליך ייצור המטבחים.

 

אור בן שמחון מבעלי "טאיו מטבחים" יחד עם הפרזנטורית לייה גיל – צילום: טל מרום

 

"טאיו מטבחים" דוגלים בשרות אישי ובליווי צמוד לאורך כל התהליך החל משלב היכרות הלקוח וצרכיו, בניית תוכנית מותאמת ועד בניית המטבח בבית הלקוח ברמת הגימור הגבוהה ביותר והשלמת העבודה.

 

כיום יש ל"טאיו מטבחים" אולם תצוגה בירושלים, LOFT אדריכלים שהוא למעשה אולם התצוגה היחיד באזור ירושלים  עם קונספט חדשני שבו אדריכלים ומעצבי פנים יכולים לשבת עם הלקוחות שלהם ולראות מגוון רחב של כל האלמנטים הנדרשים לעיצוב הבית של החברות המובילות בתחום החל מטקסטיל, אלומיניום, מטבחים, סוגי ריצוף פורצלן, שיש וכמובן מטבחים. לאחרונה נפתח אולם תצוגה בפתח תקוה וקרוב יפתחו אולמות נוספים בחיפה ובאר שבע.

 

צילום: יח"צ

 

אור בן שמחון, הבעלים של "טאיו מטבחים" מציין: "אני שמח לראות את התוצאות של העבודה הקשה שלנו ומודה לקהל ולמאות הלקוחות שהאמינו בנו בקמפיין הנוכחי ונהנים כעת ממטבחים ברמה הגבוהה ביותר עם שירות וליווי כמו שירושלמים יודעים להעניק. טאיו מטבחים היא חברה שהולכת וגדלה. סיימנו את קמפיין המכירות שלנו לקראת פסח הקרוב עם מכירות שיא של למעלה מ 9 מיליון ₪, גידול של למעלה מ350% מקמפיין המכירות של שנה שעברה. טאיו מטבחים ממשיכה לצמוח, פתחנו בפתח תקוה ובקרוב נפתח עוד סניפים ברחבי הארץ- גם במרכז וגם בדרום. אני מאמין שטאיו מטבחים תהפוך תוך מספר שנים קטן להיות  חברת המטבחים המובילה בישראל. חג שמח".